Bosch GSN51AW41 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
286 liter

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Telly 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote en zuinige vriezer voor een nette prijs.

Onze 12 jaar oude vriezer was te klein geworden, dus werd het tijd voor een nieuwe. Speciaal gezocht naar een energiezuinig type en daarbij kwam deze qua formaat, prijs en opties als beste uit de bus.

De vriezer is vrij fors, vooral de diepte als je rekening houdt met de afstandhouders. Deur is niet gemakkelijk te openen (een ouder model had daar een handige deurgreep voor, welke niet op deze zit). Verder genoeg ruimte en prima indeling. Goede verlichting aan de binnenkant. Temperatuur indicatie en bedieningsknoppen zitten weggewerkt achter de deur. Ziet er daardoor strak uit, maar je kunt niet van buiten zien wat de temperatuur is.

Hanenbergh 02-03-2015 Product maand in bezit

Door de laden overzichtelijke indeling, kan nu alles makkelijk vinden.
Makkelijke ijsklontjes maken.

Zolik 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn tevreden. Een grote ruime diepvries van 360 liter. Zuinig en stil. De bovenste twee vakken zijn wat mogelijker bereikbaar. Liefs hadden wij 8 laden gehad. Voor de rest alles prima.

Ad en Ria 27-01-2016

Volgens specs is inhoud 286 liter, volgens mij heb je een ander type....

Elke Vlasveld 14-09-2017 Product paar weken in bezit

Wat een ruimte

Ik had twee kleine vrieskastjes om de oogst van mijn moestuin in te vriezen. Installateur Sjabbens adviseerde mij deze royale Bosch vrieskist. Hij heeft niet alleen nog eens 60 liter meer ruimte dan mijn twee kleine kastjes, hij is nog zuiniger ook. En in de schuur blijft ook nog ruimte over nu. Mooie, handig formaat laden, van grotendeels ietsje zacht plastic, zodat het beruchte scheuren door de lage temperatuur eindelijk ook opgelost is.

Pluspunten

• energieverbruik (gecheckt, opgave klopt)
  • ruimte indeling
  • ijsblokjesmachine ook te verwijderen
  • deur sluit echt heel goed
  • goed lichtje in de vrieskast zelf

Minpunten

• klep bovenin, openstaan is risico bij sluiten kast

albert 10-09-2017 Product paar dagen in bezit

diepvrieskast

diepvrieskist is zuinig in gebruik en erg groot, veel handiger als de kist die we hadden. alles is nu overzichtelijk in laden ingedeeld. levering keurig volgens afspraak.

Pluspunten

• grote laden
  • zuinig in gebruik
  • ijsblokjes machine

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Fam. Hilderink 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Vriezer gekocht vanwege A+++ en no frost.

Wij hadden een Liebherr diepvries die inmiddels 18 jaar oud was en aan vervanging toe was. Door goede reviews op deze Bosch uitgekomen. Leverancier wist te vertellen dat dit het nieuwste model was, waar een modificatie aan is uitgevoerd. Dus helemaal top!

Grote verschillen ten opzichte van de oude vriezer zijn de A+++ (zeer energiezuinig), No Frost (dus niet meer vastgevroren lades en om de zoveel tijd ontdooien), voldoende inhoud voor een gezin van 4 personen, doorzichtige lades en verlichting (direct te zien wat er in zit).

Toch weer knap dat men steeds nog weer praktische verbeterpunten weet te vinden.

Pluspunten

• A+++
  • No Frost
  • Geschikt voor gezin
  • Doorzichtige lades
  • Verlichting

Janny 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Handig formaat

Alle laden zijn gemakkelijk te openen wat de hoogte van de diepvries betreft. De laden zijn diep en ruim.
De diepvries is heel stil.

A.M.Duijndam 07-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

superkast

Deze Bosch diepvrieskast bevalt zo goed dat ik na een jaar dezelfde nóg een keer aangeschaft heb! De kast is zuinig in gebruik, heeft een ijsklontjesmaker en is overzichtelijk.

Pluspunten

• energiezuinig.
  • overzichtelijk.

Van den Akker 07-09-2017 Product paar weken in bezit

Bosch Vriezer A+++ gsn51aw41

Zeer fijne en zuinige vriezer. Is erg stil en heeft voldoende opbergruimte. Ook zit er een handig vakje in waarin ijsblokjes gemaakt kunnen worden.

Pluspunten

• Zuinig
  • Voldoende ruimte

Minpunten

• Levering duurde een week

H 05-09-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker groot en zuinig

Grote en handige vrieskast!
Ijsblokjes maker werkt ook handig, een keer vullen en dan aan de hendel trekken zodat ze in het opvangbakje vallen en gelijk weer vullen met water zodat er altijd ijsblokjes voor handen zijn.

Verlichting is ook handig, staat bij ons in de garage en kan in donkere omstandigheden net dat extra licht geven.

Ook handig zijn de doorzichtige laden/afsluitkleppen

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling
  • Zuinigheid
  • Ijsblokjes maker
  • Verlichting

Minpunten

• Om te openen moet je wel een beetje hard trekken

ARB 04-09-2017 Product paar dagen in bezit

Zee van ruimte!

Doordat we onze inbouw-koelvriescombinatie noodgedwongen moesten vervangen, hebben we gekozen voor een volledige koeler zonder vrieskast. Daardoor moesten we wel een grotere vrieskast. Nou, die hebben we nu! Wat een ruimte! Echt een aanrader!

ARB

Pluspunten

• mooie grote vakken
  • zuinig
  • doorzichtige voorkanten van de lades

Mario 13-08-2017 Product paar weken in bezit

Vriezer

Het is een stijlvol product ergstil volgens product info met laag energie verbruik. De keuze om het lage energie verbruik op dit product gevallen. Het product is geplaatst en moest voor het inbedrijfnemen even rusten, echter na in gebruikname was er een suizend geluid te horen dacht eerst dat hoort zo maar was erg irritant . Bij het open van de eur was dit geluid weg, vermoeden dat het de ventilator was. Dit gemeld bij Bosch deze stuurden binnnen enkeledagen een monteur op afspraak hij constateerde het geluid eveneens en vond het ook niet normaal. Hij heeft inderdaad de ventilator vervangen en de vriezer weer in bedrijf gesteld geluid was nu weg en vriezer erg stil wij tevreden.
Prijs/kwaliteit zover nu te beoordelen goed in balans.

Pluspunten

• Erg stil
  • Laag energie verbruik
  • Goed design

Petra 01-08-2017 Product paar dagen in bezit

super diepvrieskast

Bosch GSN51AW41, Vrieskast Wit, deze diepvrieskast is A+++ gebruikt heel weinig stroom en is lekker ruim en overzichtelijk.
Mooie indeling en snelle invriescapaciteit. Wij zijn er super tevreden mee.

Pluspunten

• mooi vormgeven en duidelijk indeling
  • producten zijn snel in gevroren
  • signaal als je de deur niet goed dicht doet.

Lock 28-07-2017

Geweldige diepvriezer!!

Geweldige diepvriezer met heel veel ruimte en ideaal met de ijsblokjesmaker!! Water in het bakje en het water wordt zelf verspreid over de vorm en als het water bevroren is ijsblokjes in het bakje en kan gelijk het vormpje weer vullen!! Geweldig!!!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Maarten 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Veel opbergruimte

Werkt prima, veel opbergruimte, handig in het gebruik en ijsblokjesmachine.
Het apparaat is eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Veel opbergruimte

R. Watts 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Good size

We were looking for a new freezer for our home. We investigated a number of options however we decided on this unit. Good size freezer with nice options. Runs quiet and has a nice clean appearance.

Pluspunten

• Ice maker
  • Large drawers

Minpunten

• Large footprint

lock 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

GROTE LADES VEEL RUIMTE

stil machine,energiezuinig A+++,veel ruimte door de grote lades en heel handig een speciaal bakje voor ijsklontjes

Debje 16-07-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime Bosch diepvries

Omdat wij inmiddels met vijf gezinsleden zijn, wilden wij een grotere vriezer. We wilden een vriezer die de volgende eigenschappen bezit: NoFrost, veel lades, ijsblokjes en A+++. Deze vriezer van Bosch voldoet aan alle eisen. Hij is ook nog eens erg stil, dus een perfecte vriezer voor ons gezin. Ik hoef nu nog maar één keer per week boodschappen te doen, omdat alles in de vriezer kan. Super dus.

Pluspunten

• Veel ruimte in de lades
  • Energiezuinig

Minpunten

• Zwaar

Menno 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening, prettige vak-indeling

Net binnen, maar voorlopig een prettig apparaat, geluid is voor ons niet hinderlijk, want hij staat in de bijkeuken, dus dat hebben we niet beoordeeld

Daniel 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie Vrieskast.

We hadden een nieuwe vriezer uitgezocht voor in de bijkeuken. de vriezer heeft veel ruimte en ook het ijsklontjes maker die in de vriezer zit leek ons erg handig.
We hadden in eerste instantie niet goed gekeken naar de diepte van de vriezer en hij viel toch best groot uit. uiteindelijk toch een mooi plaatje kunnen vinden.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • grote, diepe lades
  • ijsblokjes maker

Minpunten

• groter dan een standaard vriezer
  • diepte van 75 cm.