Bosch GSN51AW41 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
286 liter

Beoordeling op basis van 48 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Telly 22-06-2016

Mooie grote en zuinige vriezer voor een nette prijs.

Onze 12 jaar oude vriezer was te klein geworden, dus werd het tijd voor een nieuwe. Speciaal gezocht naar een energiezuinig type en daarbij kwam deze qua formaat, prijs en opties als beste uit de bus.

De vriezer is vrij fors, vooral de diepte als je rekening houdt met de afstandhouders. Deur is niet gemakkelijk te openen (een ouder model had daar een handige deurgreep voor, welke niet op deze zit). Verder genoeg ruimte en prima indeling. Goede verlichting aan de binnenkant. Temperatuur indicatie en bedieningsknoppen zitten weggewerkt achter de deur. Ziet er daardoor strak uit, maar je kunt niet van buiten zien wat de temperatuur is.

Hanenbergh 02-03-2015
  • Product maand in bezit

Door de laden overzichtelijke indeling, kan nu alles makkelijk vinden.
Makkelijke ijsklontjes maken.

Prima vriezer 28-09-2017

Veel laden met veel ruimte en overzichtelijk.

Mooie grote vriezer, handige ijsblokjesmaker en slim aangebrachte koelelementen in de deur. Goed instelbaar en alarm kan even uitgezet worden. Kwaliteit/prijs: prima. Laden kunnen er makkelijk en schoonmaken is simpel.

Pluspunten

• ijsblokjesmaker
  • koelelementen in de deur

Zolik 07-03-2015

Wij zijn tevreden. Een grote ruime diepvries van 360 liter. Zuinig en stil. De bovenste twee vakken zijn wat mogelijker bereikbaar. Liefs hadden wij 8 laden gehad. Voor de rest alles prima.

Ad en Ria 27-01-2016

Volgens specs is inhoud 286 liter, volgens mij heb je een ander type....

Karin vd Heide 24-10-2017

Ruime vriezer

Zeer ruime vriezer, mooie ruime lades. Is een zeer stille vriezer met een handig ijsblokjes functionaliteit.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Jannie 30-09-2017

Mooie Vriezer

Een mooie grote vriezer met goede verlichting en ruime opberg lades.
Past goed in een niet al te grote ruimte, en heeft verrassend veel ruimte.

Jan Willem Godeschalk-Dijkstra 28-09-2017

mooie ruime vrieskast

mooie vrieskast en lekker geluidsarm en heerlijk zuinig met energie dus goed voor het milieu en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • zuinig met energie
  • en er kan heeeeel veel in

Tim 25-09-2017

Diepvries met ijsblokjes maker!

Ik heb eigenlijk al mijn huishoudelijke producten en keuken apparatuur van bosch: combi magnetron/koelkast/vaatwasser/droger/wasmachine/keukenmachine/stofzuiger/koffiezetapparaat noem maar op! Voor in het nieuwe huis van mij en mijn vriendin. En nu dus ook een diepvries van bosch aangeschaft super mooi apparaat en eigenlijk gekocht door de super makkelijke ijsblokjes maker en natuurlijk omdat het van ons vertrouwde merk bosch is. Niet alleen een super slim en mooi design maar ook makkelijk in gebruik een echte aanrader! En we konden ook nog is €75 retour vragen kortom een koopje!

Pluspunten

• Ijsblokjesmaker
  • Hoeft hem niet te ontdooien
  • Veel ruimte

Jan Asten 24-09-2017

ruime inhoud voor grootte van kast.

Prijs kwaliteitverhouding zeer goed. Zeker wanneer je in een cash-back actie koopt. (75,00 euro terug van Bosch)
Grote inhoud voor een relatief kleine kast.
Verschillende diepten lades.
Laag energie verbruik.

Marloes van der Vaart 21-09-2017

Grote inhoud,diepe lades,verlichting,handige ijsblokjesmaker

We hadden al een 6 lades hoge Bosch vrieskast,maar die begaf het na 20 1/2 (!!!) jaar.
Door de goede ervaringen met Bosch apparatuur gelijk weer voor een Bosch gekozen. Deze heeft heerlijke diepe lades, een extra hoge lade voor grote dingen, een handige ijsblokjesmaker en binnen 4 uur nadat hij is geplaatst kan hij aan en is zeer snel op temperatuur. Ideaal als je dus,net als ik,met een kapotte vriezer zit en je je spullen snel weer kwijt moet.
Ook geen geknoei en gezeur meer met handmatig ontdooien en makkelijk schoon te maken doordat er ipv roosters onder de lades, hier plaatjes liggen die je er zo uithaalt.
Kortom; weer erg blij een Bosch te hebben! Hopen dat hij het weer zolang uithoudt als de vorige....(Maar Bosch kennende moet dat lukken; we hebben ook een Bosch vaatwasser van 21 jaar oud waar nog nooit iets aan geweest is...afkloppen😉)

Pluspunten

• Grote,diepe lades
  • Na plaatsing snel op temperatuur
  • Ijsblokjesmaker
  • Niet meer handmatig ontdooien

Kikki 20-09-2017

Vrieskast

Zuinig en ruime vriezer. Ik heb net een vriezer gekocht. Ben heel blij met mijn aankoop. Het ziet er volgens verwachting prachtig uit.

Elke Vlasveld 14-09-2017

Wat een ruimte

Ik had twee kleine vrieskastjes om de oogst van mijn moestuin in te vriezen. Installateur Sjabbens adviseerde mij deze royale Bosch vrieskist. Hij heeft niet alleen nog eens 60 liter meer ruimte dan mijn twee kleine kastjes, hij is nog zuiniger ook. En in de schuur blijft ook nog ruimte over nu. Mooie, handig formaat laden, van grotendeels ietsje zacht plastic, zodat het beruchte scheuren door de lage temperatuur eindelijk ook opgelost is.

Pluspunten

• energieverbruik (gecheckt, opgave klopt)
  • ruimte indeling
  • ijsblokjesmachine ook te verwijderen
  • deur sluit echt heel goed
  • goed lichtje in de vrieskast zelf

Minpunten

• klep bovenin, openstaan is risico bij sluiten kast

albert 10-09-2017

diepvrieskast

diepvrieskist is zuinig in gebruik en erg groot, veel handiger als de kist die we hadden. alles is nu overzichtelijk in laden ingedeeld. levering keurig volgens afspraak.

Pluspunten

• grote laden
  • zuinig in gebruik
  • ijsblokjes machine

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Fam. Hilderink 08-09-2017

Vriezer gekocht vanwege A+++ en no frost.

Wij hadden een Liebherr diepvries die inmiddels 18 jaar oud was en aan vervanging toe was. Door goede reviews op deze Bosch uitgekomen. Leverancier wist te vertellen dat dit het nieuwste model was, waar een modificatie aan is uitgevoerd. Dus helemaal top!

Grote verschillen ten opzichte van de oude vriezer zijn de A+++ (zeer energiezuinig), No Frost (dus niet meer vastgevroren lades en om de zoveel tijd ontdooien), voldoende inhoud voor een gezin van 4 personen, doorzichtige lades en verlichting (direct te zien wat er in zit).

Toch weer knap dat men steeds nog weer praktische verbeterpunten weet te vinden.

Pluspunten

• A+++
  • No Frost
  • Geschikt voor gezin
  • Doorzichtige lades
  • Verlichting

Janny 08-09-2017

Handig formaat

Alle laden zijn gemakkelijk te openen wat de hoogte van de diepvries betreft. De laden zijn diep en ruim.
De diepvries is heel stil.

A.M.Duijndam 07-09-2017

superkast

Deze Bosch diepvrieskast bevalt zo goed dat ik na een jaar dezelfde nóg een keer aangeschaft heb! De kast is zuinig in gebruik, heeft een ijsklontjesmaker en is overzichtelijk.

Pluspunten

• energiezuinig.
  • overzichtelijk.

Van den Akker 07-09-2017

Bosch Vriezer A+++ gsn51aw41

Zeer fijne en zuinige vriezer. Is erg stil en heeft voldoende opbergruimte. Ook zit er een handig vakje in waarin ijsblokjes gemaakt kunnen worden.

Pluspunten

• Zuinig
  • Voldoende ruimte

Minpunten

• Levering duurde een week

H 05-09-2017

Lekker groot en zuinig

Grote en handige vrieskast!
Ijsblokjes maker werkt ook handig, een keer vullen en dan aan de hendel trekken zodat ze in het opvangbakje vallen en gelijk weer vullen met water zodat er altijd ijsblokjes voor handen zijn.

Verlichting is ook handig, staat bij ons in de garage en kan in donkere omstandigheden net dat extra licht geven.

Ook handig zijn de doorzichtige laden/afsluitkleppen

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling
  • Zuinigheid
  • Ijsblokjes maker
  • Verlichting

Minpunten

• Om te openen moet je wel een beetje hard trekken

ARB 04-09-2017

Zee van ruimte!

Doordat we onze inbouw-koelvriescombinatie noodgedwongen moesten vervangen, hebben we gekozen voor een volledige koeler zonder vrieskast. Daardoor moesten we wel een grotere vrieskast. Nou, die hebben we nu! Wat een ruimte! Echt een aanrader!

ARB

Pluspunten

• mooie grote vakken
  • zuinig
  • doorzichtige voorkanten van de lades

Mario 13-08-2017

Vriezer

Het is een stijlvol product ergstil volgens product info met laag energie verbruik. De keuze om het lage energie verbruik op dit product gevallen. Het product is geplaatst en moest voor het inbedrijfnemen even rusten, echter na in gebruikname was er een suizend geluid te horen dacht eerst dat hoort zo maar was erg irritant . Bij het open van de eur was dit geluid weg, vermoeden dat het de ventilator was. Dit gemeld bij Bosch deze stuurden binnnen enkeledagen een monteur op afspraak hij constateerde het geluid eveneens en vond het ook niet normaal. Hij heeft inderdaad de ventilator vervangen en de vriezer weer in bedrijf gesteld geluid was nu weg en vriezer erg stil wij tevreden.
Prijs/kwaliteit zover nu te beoordelen goed in balans.

Pluspunten

• Erg stil
  • Laag energie verbruik
  • Goed design