Bosch GSN51AW41 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
286 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 62 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Telly 22-06-2016

Mooie grote en zuinige vriezer voor een nette prijs.

Onze 12 jaar oude vriezer was te klein geworden, dus werd het tijd voor een nieuwe. Speciaal gezocht naar een energiezuinig type en daarbij kwam deze qua formaat, prijs en opties als beste uit de bus.

De vriezer is vrij fors, vooral de diepte als je rekening houdt met de afstandhouders. Deur is niet gemakkelijk te openen (een ouder model had daar een handige deurgreep voor, welke niet op deze zit). Verder genoeg ruimte en prima indeling. Goede verlichting aan de binnenkant. Temperatuur indicatie en bedieningsknoppen zitten weggewerkt achter de deur. Ziet er daardoor strak uit, maar je kunt niet van buiten zien wat de temperatuur is.

Hanenbergh 02-03-2015
  • Product maand in bezit

Door de laden overzichtelijke indeling, kan nu alles makkelijk vinden.
Makkelijke ijsklontjes maken.

Prima vriezer 28-09-2017

Veel laden met veel ruimte en overzichtelijk.

Mooie grote vriezer, handige ijsblokjesmaker en slim aangebrachte koelelementen in de deur. Goed instelbaar en alarm kan even uitgezet worden. Kwaliteit/prijs: prima. Laden kunnen er makkelijk en schoonmaken is simpel.

Pluspunten

• ijsblokjesmaker
  • koelelementen in de deur

Zolik 07-03-2015

Wij zijn tevreden. Een grote ruime diepvries van 360 liter. Zuinig en stil. De bovenste twee vakken zijn wat mogelijker bereikbaar. Liefs hadden wij 8 laden gehad. Voor de rest alles prima.

Ad en Ria 27-01-2016

Volgens specs is inhoud 286 liter, volgens mij heb je een ander type....

Karin vd Heide 24-10-2017

Ruime vriezer

Zeer ruime vriezer, mooie ruime lades. Is een zeer stille vriezer met een handig ijsblokjes functionaliteit.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Jannie 30-09-2017

Mooie Vriezer

Een mooie grote vriezer met goede verlichting en ruime opberg lades.
Past goed in een niet al te grote ruimte, en heeft verrassend veel ruimte.

Jan Willem Godeschalk-Dijkstra 28-09-2017

mooie ruime vrieskast

mooie vrieskast en lekker geluidsarm en heerlijk zuinig met energie dus goed voor het milieu en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • zuinig met energie
  • en er kan heeeeel veel in

Tim 25-09-2017

Diepvries met ijsblokjes maker!

Ik heb eigenlijk al mijn huishoudelijke producten en keuken apparatuur van bosch: combi magnetron/koelkast/vaatwasser/droger/wasmachine/keukenmachine/stofzuiger/koffiezetapparaat noem maar op! Voor in het nieuwe huis van mij en mijn vriendin. En nu dus ook een diepvries van bosch aangeschaft super mooi apparaat en eigenlijk gekocht door de super makkelijke ijsblokjes maker en natuurlijk omdat het van ons vertrouwde merk bosch is. Niet alleen een super slim en mooi design maar ook makkelijk in gebruik een echte aanrader! En we konden ook nog is €75 retour vragen kortom een koopje!

Pluspunten

• Ijsblokjesmaker
  • Hoeft hem niet te ontdooien
  • Veel ruimte

Jan Asten 24-09-2017

ruime inhoud voor grootte van kast.

Prijs kwaliteitverhouding zeer goed. Zeker wanneer je in een cash-back actie koopt. (75,00 euro terug van Bosch)
Grote inhoud voor een relatief kleine kast.
Verschillende diepten lades.
Laag energie verbruik.

Marloes van der Vaart 21-09-2017

Grote inhoud,diepe lades,verlichting,handige ijsblokjesmaker

We hadden al een 6 lades hoge Bosch vrieskast,maar die begaf het na 20 1/2 (!!!) jaar.
Door de goede ervaringen met Bosch apparatuur gelijk weer voor een Bosch gekozen. Deze heeft heerlijke diepe lades, een extra hoge lade voor grote dingen, een handige ijsblokjesmaker en binnen 4 uur nadat hij is geplaatst kan hij aan en is zeer snel op temperatuur. Ideaal als je dus,net als ik,met een kapotte vriezer zit en je je spullen snel weer kwijt moet.
Ook geen geknoei en gezeur meer met handmatig ontdooien en makkelijk schoon te maken doordat er ipv roosters onder de lades, hier plaatjes liggen die je er zo uithaalt.
Kortom; weer erg blij een Bosch te hebben! Hopen dat hij het weer zolang uithoudt als de vorige....(Maar Bosch kennende moet dat lukken; we hebben ook een Bosch vaatwasser van 21 jaar oud waar nog nooit iets aan geweest is...afkloppen😉)

Pluspunten

• Grote,diepe lades
  • Na plaatsing snel op temperatuur
  • Ijsblokjesmaker
  • Niet meer handmatig ontdooien

Elke Vlasveld 14-09-2017

Wat een ruimte

Ik had twee kleine vrieskastjes om de oogst van mijn moestuin in te vriezen. Installateur Sjabbens adviseerde mij deze royale Bosch vrieskist. Hij heeft niet alleen nog eens 60 liter meer ruimte dan mijn twee kleine kastjes, hij is nog zuiniger ook. En in de schuur blijft ook nog ruimte over nu. Mooie, handig formaat laden, van grotendeels ietsje zacht plastic, zodat het beruchte scheuren door de lage temperatuur eindelijk ook opgelost is.

Pluspunten

• energieverbruik (gecheckt, opgave klopt)
  • ruimte indeling
  • ijsblokjesmachine ook te verwijderen
  • deur sluit echt heel goed
  • goed lichtje in de vrieskast zelf

Minpunten

• klep bovenin, openstaan is risico bij sluiten kast

albert 10-09-2017

diepvrieskast

diepvrieskist is zuinig in gebruik en erg groot, veel handiger als de kist die we hadden. alles is nu overzichtelijk in laden ingedeeld. levering keurig volgens afspraak.

Pluspunten

• grote laden
  • zuinig in gebruik
  • ijsblokjes machine

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Fam. Hilderink 08-09-2017

Vriezer gekocht vanwege A+++ en no frost.

Wij hadden een Liebherr diepvries die inmiddels 18 jaar oud was en aan vervanging toe was. Door goede reviews op deze Bosch uitgekomen. Leverancier wist te vertellen dat dit het nieuwste model was, waar een modificatie aan is uitgevoerd. Dus helemaal top!

Grote verschillen ten opzichte van de oude vriezer zijn de A+++ (zeer energiezuinig), No Frost (dus niet meer vastgevroren lades en om de zoveel tijd ontdooien), voldoende inhoud voor een gezin van 4 personen, doorzichtige lades en verlichting (direct te zien wat er in zit).

Toch weer knap dat men steeds nog weer praktische verbeterpunten weet te vinden.

Pluspunten

• A+++
  • No Frost
  • Geschikt voor gezin
  • Doorzichtige lades
  • Verlichting

Janny 08-09-2017

Handig formaat

Alle laden zijn gemakkelijk te openen wat de hoogte van de diepvries betreft. De laden zijn diep en ruim.
De diepvries is heel stil.

Lenie Po 09-09-2018

Geweldig zuinige grote vrieskast

Omdat we onze grote Bosch vriezer van 3 jaar oud aan een dochter gegeven hadden ivm onze verhuizing (dachten dat we die in een stad niet nodig hadden)zaten we toch met een probleem. In een klein vriezertje in de keuken kon ik niet de spullen kwijt die ik wilde. Dus dan weer een Bosch,( alles hebben we van Bosch). En de keus was niet moeilijk, we wisten dat de andere ook zo zuinig was, dus ervaring. En nu dik tevreden weer met déze vriezer. Ruime lades waar veel broden of pizza's in gaan. Handige klep van boven voor kleinere dingen, waterbak voor ijsblokjes. Deur met alarm en led verlichting. Een aanrader waar ik nog geen minpunt van ontdekt heb

Pluspunten

• Led verlichting en alarm
  • Grote lades voor bv broden/pizza's
  • Zuinig in gebruik
  • Flinke inhoud,ook voor ijsblokjesmaken

Minpunten

• Misschien dat er geen handgreep aan de deur zit

Edwin Vos 24-06-2018

Grote vrieskist

Het is een energiezuinig model, no frost systeem, ontdooien niet meer nodig, mooie indeling, zeer stil, mooie vormgeving

marleen 23-06-2018

grote diepvries

zeer mooie en overzichtelijk , transparante kleppen en laden. Zeer zuinig in energie, zelf ontdooien, en de extra grote la.

Pluspunten

• zacht geluid
  • alarm

Traa 12-06-2018

Vriezer met veel ruimte!

Fijne vriezer, met echt veel ruimte. De BigBox maakt ons erg blij, zelfs de pizza's gaan er samen met het brood in! en de pizza's kunnen rechtop. De ijsblokjes maker is een leuke gadget, altijd ijs.. heel fijn met warm weer! Koelelementen ook in de deur, aan alles in gedacht bij deze vriezer. Bovenste vak voor snel invriezen, deze met klep. Het licht is heel prettig en een alarm wanneer de kids de deur open laten staan is ook geen overbodige luxe ;o) erg blij met deze aankoop dus! Scherpe prijs en dan ook nog een actie via Bosch waarbij je 75 euro retour ontvangt. 's avonds besteld, volgende dag geleverd! sneller kan niet.
De vervoerder heeft netjes de vriezer geleverd zoals afgesproken, oude meegenomen.. fijn.
Een extra leuke en fijne service zou zijn wanneer de verpakking van de vriezer ook meegenomen zou worden, kleine moeite groot plezier!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • geld terug actie via bosch
  • big box

Minpunten

• vervoerder zet neer en klaar

echtpaar leeftijd 59 en 62 07-06-2018

Grote energiezuinige diepvries

En grote en energiezuinige diepvries die we nu al niet meer zouden willen missen. Wat een geweldig goed apparaat.
Als thuisbakker heb ik de bigbox al gevuld met zelfgemaakt brood/broodjes. En ook de andere lades zijn al goed gevuld met groenten, vlees enz. Ook het invriezen werkt perfect en heel fijn is natuurlijk het no frost systeem. Nooit meer ontdooien....
Jammer dat we deze vriezer van Bosch nu pas hebben gekocht. Hadden we jaren eerder moeten doen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • enorm veelbinnenruimte
  • stil
  • hele fijne goed uitneembare laden

Minpunten

• geen enkele

Jac Ruiten 06-06-2018

BOSCH VRIEZER

Heel lang al was dit product een wens
Ik ben nou eenmaal een verwend mens
Praktisch , duurzaam en mooi groot
Er is plaats voor menig moot
Alles van de muur moest los
Voor de vaste stek van Bosch
Nu staat ie fier , ik ben voldaan
Daar gaat ie echt nooit meer vandaan!!