Bosch GSN51AW41

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN51AW41 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Lenie Po 09-09-2018

Geweldig zuinige grote vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Omdat we onze grote Bosch vriezer van 3 jaar oud aan een dochter gegeven hadden ivm onze verhuizing (dachten dat we die in een stad niet nodig hadden)zaten we toch met een probleem. In een klein vriezertje in de keuken kon ik niet de spullen kwijt die ik wilde. Dus dan weer een Bosch,( alles hebben we van Bosch). En de keus was niet moeilijk, we wisten dat de andere ook zo zuinig was, dus ervaring. En nu dik tevreden weer met déze vriezer. Ruime lades waar veel broden of pizza's in gaan. Handige klep van boven voor kleinere dingen, waterbak voor ijsblokjes. Deur met alarm en led verlichting. Een aanrader waar ik nog geen minpunt van ontdekt heb

Pluspunten

• Led verlichting en alarm
  • Grote lades voor bv broden/pizza's
  • Zuinig in gebruik
  • Flinke inhoud,ook voor ijsblokjesmaken
  • Stil

Minpunten

• Misschien dat er geen handgreep aan de deur zit

Edwin Vos 24-06-2018

Grote vrieskist

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Het is een energiezuinig model, no frost systeem, ontdooien niet meer nodig, mooie indeling, zeer stil, mooie vormgeving

marleen 23-06-2018

grote diepvries

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

zeer mooie en overzichtelijk , transparante kleppen en laden. Zeer zuinig in energie, zelf ontdooien, en de extra grote la.

Pluspunten

• zacht geluid
  • alarm

Minpunten

• geen

Traa 12-06-2018

Vriezer met veel ruimte!

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Fijne vriezer, met echt veel ruimte. De BigBox maakt ons erg blij, zelfs de pizza's gaan er samen met het brood in! en de pizza's kunnen rechtop. De ijsblokjes maker is een leuke gadget, altijd ijs.. heel fijn met warm weer! Koelelementen ook in de deur, aan alles in gedacht bij deze vriezer. Bovenste vak voor snel invriezen, deze met klep. Het licht is heel prettig en een alarm wanneer de kids de deur open laten staan is ook geen overbodige luxe ;o) erg blij met deze aankoop dus! Scherpe prijs en dan ook nog een actie via Bosch waarbij je 75 euro retour ontvangt. 's avonds besteld, volgende dag geleverd! sneller kan niet.
De vervoerder heeft netjes de vriezer geleverd zoals afgesproken, oude meegenomen.. fijn.
Een extra leuke en fijne service zou zijn wanneer de verpakking van de vriezer ook meegenomen zou worden, kleine moeite groot plezier!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • geld terug actie via bosch
  • big box

Minpunten

• vervoerder zet neer en klaar

echtpaar leeftijd 59 en 62 07-06-2018

Grote energiezuinige diepvries

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

En grote en energiezuinige diepvries die we nu al niet meer zouden willen missen. Wat een geweldig goed apparaat.
Als thuisbakker heb ik de bigbox al gevuld met zelfgemaakt brood/broodjes. En ook de andere lades zijn al goed gevuld met groenten, vlees enz. Ook het invriezen werkt perfect en heel fijn is natuurlijk het no frost systeem. Nooit meer ontdooien....
Jammer dat we deze vriezer van Bosch nu pas hebben gekocht. Hadden we jaren eerder moeten doen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • enorm veelbinnenruimte
  • stil
  • hele fijne goed uitneembare laden

Minpunten

• geen enkele

Jac Ruiten 06-06-2018

BOSCH VRIEZER

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Heel lang al was dit product een wens
Ik ben nou eenmaal een verwend mens
Praktisch , duurzaam en mooi groot
Er is plaats voor menig moot
Alles van de muur moest los
Voor de vaste stek van Bosch
Nu staat ie fier , ik ben voldaan
Daar gaat ie echt nooit meer vandaan!!

Charles 02-06-2018

ijsblokjes maker beperkt bruikbaar

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Bosch ken ik als een betrouwbaar merk met goede service (ook buiten de garantie). Apparaat net in gebruik. Ziet er goed uit, mooie verlichting. Gekocht i.v.m. Nofrost en zuinigheid. De ijsblokjesautomaat produceert kleine en onregelmatige ijsblokjes. De opvangbak is na een keer maken zo'n beetje vol. Leuk om eens een of een paar glazen met drank te koelen, maar daar houdt het ook mee op. Hij is 10 cm breder als mijn oude Bosch maar de isolatie is ook dikker dus de lades zijn even breed.

Pluspunten

• verlichting

Minpunten

• ijsblokjesmaker

Erik 01-06-2018

Veel ruimte, goed licht en ideale ijsklontjes dispenser

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Is wellicht wat groot, maar met meer dan 2 personen is deze ruimte ideaal. Verder is de ijsklontjes dispenser erg handig, je kan gewoon een lade met ijsklontjes open schuiven en altijd genoeg ijsklontjes voorradig. Ook de BIG BOX is makkelijk voor broden.

Pluspunten

• Ijklontjesdispenser
  • Ledlicht
  • BIGBOX
  • Zuinig

Minpunten

• Vrij diep enigzins grote kast

Lynsey 31-05-2018

Ziet er mooi uit en is lekker koud ??

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Door Goeie recentie dit apparaat gekocht hij is en groot veel opberg ruimte lekker koud en ijsblokjes apparaat werkt ook goed

Lenie Postma 22-05-2018

Wat fijn weer zo'n Bosch vriezer

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

ivm verhuizing dacht mijn man dat we onze grote Bosch vriezer die net 3 jaar was en bijna 2 meter hoog, beter aan onze kinderen konden geven. we wonen nu dicht bij de winkel. maar wat mist je snek vriesruimte, dus een iets kleiner besteld maar weer met een grote lade en A+++. ik ben voor gemak en zuinig zijn ondanks de zonnepanelen let ik daar goed op. En nooit meer ontdooien stond ook op mijn lijst.Led verlichting en alarm als de deur iets te lang open staat, en ijsblokjes maker. Nu was de vorige een Bosch, trouwens alle apparaten die we gekocht hebben voor t nw huis zijn ook Bosch, dik te vreden. En ook onze dochter roept nu al, wat een fijne vriezer is dat zeg, wij zijn voor Bosch en erg blij met deze keuze, een aanrader.

Pluspunten

• grote lade voor 8 broden
  • nooit meer ontdooien {1 x per jaar brrrr}
  • led verlichting en temp aanduiding
  • deur kan rechts of links

Minpunten

• voor ons niet

Jeroen 04-05-2018

Grote zuinige vriezer

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Grote zuinige vriezer, je kan lades gebruiken of op glasplaat. Led verlichting en de vriezer maakt weinig geluid. Perfect voor een gezin.

Pluspunten

• Heel zuinig A+++
  • Veel ruimte en flexibel in te delen
  • Stil
  • No frost
  • Led verlichting

Minpunten

• Nog geen ontdekt

CH 25-04-2018

Vriezer

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Goede prijs voor een grote, zuinige vriezer inclusief een ijsblokjes apparaat. De vriezer is wel dieper dan standaard oude modellen.

Pluspunten

• prijs in deze.
  • zuinig

Louis 16-04-2018

Ruime en zuinige vrieskast voor een nette prijs

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Oude vrieskast na 8 jaar stuk en onderdeel niet meer leverbaar. Daarom nu keuze voor een Bosch.
De forse afmetingen vallen direct op maar de bedenkingen zijn direct weg na het inpakken. Hij biedt verrassend veel opbergruimte.
De handige ijsblokjes functionaliteit is een verademing na het gemartel met die vormpjes waarvoor je altijd een vlak plekje moest zoeken. De ingebouwde verlichting zorgt voor een goed zicht in de lade nadat die is geopend.

Pluspunten

• energieverbruik
  • ruime inhoud
  • goede verlichting
  • ijsblokjes functionaliteit

Karin vd Heide 24-10-2017

Ruime vriezer

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Zeer ruime vriezer, mooie ruime lades. Is een zeer stille vriezer met een handig ijsblokjes functionaliteit.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Jannie 30-09-2017

Mooie Vriezer

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Een mooie grote vriezer met goede verlichting en ruime opberg lades.
Past goed in een niet al te grote ruimte, en heeft verrassend veel ruimte.

Jan Willem Godeschalk-Dijkstra 28-09-2017

mooie ruime vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

mooie vrieskast en lekker geluidsarm en heerlijk zuinig met energie dus goed voor het milieu en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • zuinig met energie
  • en er kan heeeeel veel in

Prima vriezer 28-09-2017

Veel laden met veel ruimte en overzichtelijk.

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Mooie grote vriezer, handige ijsblokjesmaker en slim aangebrachte koelelementen in de deur. Goed instelbaar en alarm kan even uitgezet worden. Kwaliteit/prijs: prima. Laden kunnen er makkelijk en schoonmaken is simpel.

Pluspunten

• ijsblokjesmaker
  • koelelementen in de deur

Tim 25-09-2017

Diepvries met ijsblokjes maker!

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Ik heb eigenlijk al mijn huishoudelijke producten en keuken apparatuur van bosch: combi magnetron/koelkast/vaatwasser/droger/wasmachine/keukenmachine/stofzuiger/koffiezetapparaat noem maar op! Voor in het nieuwe huis van mij en mijn vriendin. En nu dus ook een diepvries van bosch aangeschaft super mooi apparaat en eigenlijk gekocht door de super makkelijke ijsblokjes maker en natuurlijk omdat het van ons vertrouwde merk bosch is. Niet alleen een super slim en mooi design maar ook makkelijk in gebruik een echte aanrader! En we konden ook nog is €75 retour vragen kortom een koopje!

Pluspunten

• Ijsblokjesmaker
  • Hoeft hem niet te ontdooien
  • Veel ruimte

Jan Asten 24-09-2017

ruime inhoud voor grootte van kast.

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Prijs kwaliteitverhouding zeer goed. Zeker wanneer je in een cash-back actie koopt. (75,00 euro terug van Bosch)
Grote inhoud voor een relatief kleine kast.
Verschillende diepten lades.
Laag energie verbruik.

Marloes van der Vaart 21-09-2017

Grote inhoud,diepe lades,verlichting,handige ijsblokjesmaker

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

We hadden al een 6 lades hoge Bosch vrieskast,maar die begaf het na 20 1/2 (!!!) jaar.
Door de goede ervaringen met Bosch apparatuur gelijk weer voor een Bosch gekozen. Deze heeft heerlijke diepe lades, een extra hoge lade voor grote dingen, een handige ijsblokjesmaker en binnen 4 uur nadat hij is geplaatst kan hij aan en is zeer snel op temperatuur. Ideaal als je dus,net als ik,met een kapotte vriezer zit en je je spullen snel weer kwijt moet.
Ook geen geknoei en gezeur meer met handmatig ontdooien en makkelijk schoon te maken doordat er ipv roosters onder de lades, hier plaatjes liggen die je er zo uithaalt.
Kortom; weer erg blij een Bosch te hebben! Hopen dat hij het weer zolang uithoudt als de vorige....(Maar Bosch kennende moet dat lukken; we hebben ook een Bosch vaatwasser van 21 jaar oud waar nog nooit iets aan geweest is...afkloppen😉)

Pluspunten

• Grote,diepe lades
  • Na plaatsing snel op temperatuur
  • Ijsblokjesmaker
  • Niet meer handmatig ontdooien

Kikki 20-09-2017

Vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Zuinig en ruime vriezer. Ik heb net een vriezer gekocht. Ben heel blij met mijn aankoop. Het ziet er volgens verwachting prachtig uit.

Elke Vlasveld 14-09-2017

Wat een ruimte

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Ik had twee kleine vrieskastjes om de oogst van mijn moestuin in te vriezen. Installateur Sjabbens adviseerde mij deze royale Bosch vrieskist. Hij heeft niet alleen nog eens 60 liter meer ruimte dan mijn twee kleine kastjes, hij is nog zuiniger ook. En in de schuur blijft ook nog ruimte over nu. Mooie, handig formaat laden, van grotendeels ietsje zacht plastic, zodat het beruchte scheuren door de lage temperatuur eindelijk ook opgelost is.

Pluspunten

• energieverbruik (gecheckt, opgave klopt)
  • ruimte indeling
  • ijsblokjesmachine ook te verwijderen
  • deur sluit echt heel goed
  • goed lichtje in de vrieskast zelf

Minpunten

• klep bovenin, openstaan is risico bij sluiten kast

albert 10-09-2017

diepvrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

diepvrieskist is zuinig in gebruik en erg groot, veel handiger als de kist die we hadden. alles is nu overzichtelijk in laden ingedeeld. levering keurig volgens afspraak.

Pluspunten

• grote laden
  • zuinig in gebruik
  • ijsblokjes machine

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Fam. Hilderink 08-09-2017

Vriezer gekocht vanwege A+++ en no frost.

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Wij hadden een Liebherr diepvries die inmiddels 18 jaar oud was en aan vervanging toe was. Door goede reviews op deze Bosch uitgekomen. Leverancier wist te vertellen dat dit het nieuwste model was, waar een modificatie aan is uitgevoerd. Dus helemaal top!

Grote verschillen ten opzichte van de oude vriezer zijn de A+++ (zeer energiezuinig), No Frost (dus niet meer vastgevroren lades en om de zoveel tijd ontdooien), voldoende inhoud voor een gezin van 4 personen, doorzichtige lades en verlichting (direct te zien wat er in zit).

Toch weer knap dat men steeds nog weer praktische verbeterpunten weet te vinden.

Pluspunten

• A+++
  • No Frost
  • Geschikt voor gezin
  • Doorzichtige lades
  • Verlichting

Janny 08-09-2017

Handig formaat

Geschreven voor: Bosch GSN51AW41

Alle laden zijn gemakkelijk te openen wat de hoogte van de diepvries betreft. De laden zijn diep en ruim.
De diepvries is heel stil.