Bosch GSN29EW30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN29EW30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nienke 27-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Mooie ruime vriezer. De grote big lade is zeer handig voor broden in te stoppen. en door de nofroze kun je zien wat er in de lade ligt.

Robert 24-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Mooi afgewerkte vriezer die snel op temperatuur is! Vanwege een tijdelijke actie deze luxere variant t.o.v. de 'standaard' variant gekozen; luxere lades, strakkere uitstraling en een kantelend handvat waarmee de deur geopend wordt i.p.v. een vast handvat.
Over duurzaamheid is uiteraard niets te zeggen aangezien we deze vriezer nog maar een paar weken in bezit hebben.

Johannes 18-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Lade juiste grote, hierdoor overzichtlijk. Door de hoeveelheid lades makkelijk in delen in de verschillende dingen die je in een vriezer bewaard.

de Zeeuw 17-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Het is een compacte zuinige vriezer met goede indeling van laden. LEuk zijn de 2 koelelementen in de deur die gebruikt kunnen worden voor in een koelbox o.i.d. Ze nemen zo geen ruimte weg uit de vriezer zelf. Ook de sluiting is handig. je hoeft niet hard aan de deur te trekken bij opening. je trekt alleen de hendel naar je toe.

Arvid 14-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Zeer stille en ruime vrieskast. Fijne en flexibele indeling. Pas enkele dagen in bezit dus over duurzaamheid kan ik nog niets vertellen maar met eerdere ervaringen van Bosch verwacht ik dat dit wel goed zit.

Bart 11-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Deze vriezer is makkelijk in gebruik, overzichtelijke indeling van laden. Genoeg ruimte in de laden. Deur opent altijd makkelijk.

Martens 10-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Uitermate fijne vriezer, vergeleken met onze vorige vriezer heerlijk stil en vriest snel in. Tot nu toe tevreden.

Marco 06-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Erg gebruiksvriendelijk, mooie vormgeving. Nog te kort in gebruik om een objectief oordeel te kunnen geven over de duurzaamheid

Bos 06-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

super goede vriezer met mooie prijs-kwaliteit verhouding, en erg overzichtelijke door de mooie vormgegeven lades!

Patrick 05-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Een mooie stijlvolle vriezer waar veel ruimte in zit. Veel lades in verschillende maten wat erg handig is. Een mooi handvat om hem te openen.

Kneepkens 04-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Goede ervaring in het verleden van Bosch alsmede ook Siemens apparatuur. Is tot nu toe nooit tegengevallen.
De prijs mag wat meer zijn, maar de prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Ook is duurzaamheid zeer goed; het energieniveau van deze vriezer is zeer goed.
Tenslotte is het gebruiksgemak, denk aan niet meer ontdooien door de no-frost technologie, en de laden met transparante voorkant een zeer grote plus

Sandra 03-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

mooi strakke vriezer met exclusief handvat en energie zuinig. Mooie ruime lades. met erg handige koelelementen opberging in de deur

G van Doorn 29-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Na zorgvuldige selektie kwam deze vrieskast als nr.1 uit de bus vanwege prijs, specificaties en met name energiezuinigheid...We hopen hier, zoals gewoonlijk met Bosch produkten, lang plezier van te hebben.

Familie Breeman Glas 22-07-2015

Goedendag lezers,

De Bosch No-Frost-Vriezer GSN29EW30 is een prachtig vormgegeven vriezer.
Deze vriezer is zeer vriendelijk in gebruik!
De vriezer beschikt over een grote en goed te openen deur met een goede en makkelijke handgreep.
Over de indeling is goed nagedacht en de koelelementen in de deur is een uitkomst, nooit meer zoeken :)

211 KWH p/jaar (ca. € 50,- p/jaar) is prima als verbruik van een vriezer met dit volume (195 liter).
No Frost is een goede uitvinding, maar let wel op dat de sensor een maal per jaar ontdooit wordt, anders kan er toch schade aan het apparaat ontstaan.
Wij en andere familieleden die dezelfde vriezer hebben, hebben hier overigens (nog) geen hinder van ondervonden!

Zeker aan te raden deze vriezer van Bosch!
Familie Breeman - Glas.

Nico 15-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Een schitterend vormgegeven vriezer. Er is veel ruimte en het is flexibel in te delen. De vriezer is snel op temperatuur en maak weinig geluid. Een mooie bijkomstigheid is dat het verbruik laag is, goed voor de portemonnaie en het milieu

Paagroo 15-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

De kast ziet er mooi strak uit. Prettige deurbediening en lades schuiven licht in en uit. Transparantie van de laden is ook erg prettig. kortom, ook met deze Bosch hopen we weer 32 jaar te doen, net zoals zijn voorganger waarvan we nu de stekker maar uit trekken.

A v.B 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen ,maar het gebruiksgemak is super en een mooie vorm het oog wil ook wat en plaats genoeg .m.vr gr

A.Mast 13-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Vries goed in regelbaar je eigen temp instellen en alarm als de deur open staat grootte laden om goed te verdelen.

s.stevens 13-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Erg handzame kast met flexibele indeling ivm de (uitneembare) glasplaten onder de laden. Zelfontdooiend ondersteunt gebruiksgemak met een duidelijk temperatuurweergave.
Op een na zuinigste klasse (A++).

RichardVriezer1966 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

De vriezer heeft veel ruimte en heeft grote en diepe laden. Ook het klepje voor bovenste vak is erg handig.
De vriezer is iets smaller maar wel dieper als onze vorige vriezer (AEG).

berends-van lijssel 10-07-2015

Prachtige kast
Gemakkelijke bediening met handgreep waardoor kast ook weer direct te openen is nadat deur is dichtgedaan
Alleen opletten bij bovenste schap dat klep dichtgedaan wordt na gebruik voordat deur wordt gesloten
Mooie stevige bakken met een grote box

els0606 08-07-2015

zeer moooie kast en super zuinig wij hebben voor ons 2

meer dan genoeg ruimte zeer mooie indeling

groeten fam baan

aronveen 04-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Wij vinden het een mooi en practische vrieskast en hij verbruikt 50 % energie van onze vorige vrieskist , maar heeft wel 2 maal zoveel inhoud.

Ria Toeter 08-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Ik heb hem pas een paar denk dat ik er jaren plezier van zal hebben. Handvat super fijn je hoort hem open en dicht gaan plus een super grote lade en ook nog alarm als je hem te lang open laat staan tevreden klant van bosch

gemma van der ende 07-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN29EW30

Mijn diepvrieskast is heel gemaksvriendelijk. Eerst had ik een kist, maar ik vond het niet fijn om telkens diep in de kist moet duiken om voedsel te pakken. Nog een pluspunt is, dat ik hem niet meer hoeft te ontdooien. Ik heb hem pas een maand, maar ik zou niets anders meer willen dan een diepvrieskast.