Bosch GSN29EW30 - Reviews

195 liter
Aantal diepvriesladen

nienke 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Mooie ruime vriezer. De grote big lade is zeer handig voor broden in te stoppen. en door de nofroze kun je zien wat er in de lade ligt.

Robert 24-08-2015 Product paar weken in bezit

Mooi afgewerkte vriezer die snel op temperatuur is! Vanwege een tijdelijke actie deze luxere variant t.o.v. de 'standaard' variant gekozen; luxere lades, strakkere uitstraling en een kantelend handvat waarmee de deur geopend wordt i.p.v. een vast handvat.
Over duurzaamheid is uiteraard niets te zeggen aangezien we deze vriezer nog maar een paar weken in bezit hebben.

Johannes 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

Lade juiste grote, hierdoor overzichtlijk. Door de hoeveelheid lades makkelijk in delen in de verschillende dingen die je in een vriezer bewaard.

de Zeeuw 17-08-2015 Product paar weken in bezit

Het is een compacte zuinige vriezer met goede indeling van laden. LEuk zijn de 2 koelelementen in de deur die gebruikt kunnen worden voor in een koelbox o.i.d. Ze nemen zo geen ruimte weg uit de vriezer zelf. Ook de sluiting is handig. je hoeft niet hard aan de deur te trekken bij opening. je trekt alleen de hendel naar je toe.

Arvid 14-08-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer stille en ruime vrieskast. Fijne en flexibele indeling. Pas enkele dagen in bezit dus over duurzaamheid kan ik nog niets vertellen maar met eerdere ervaringen van Bosch verwacht ik dat dit wel goed zit.

Bart 11-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze vriezer is makkelijk in gebruik, overzichtelijke indeling van laden. Genoeg ruimte in de laden. Deur opent altijd makkelijk.

Martens 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

Uitermate fijne vriezer, vergeleken met onze vorige vriezer heerlijk stil en vriest snel in. Tot nu toe tevreden.

Marco 06-08-2015 Product paar weken in bezit

Erg gebruiksvriendelijk, mooie vormgeving. Nog te kort in gebruik om een objectief oordeel te kunnen geven over de duurzaamheid

Bos 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

super goede vriezer met mooie prijs-kwaliteit verhouding, en erg overzichtelijke door de mooie vormgegeven lades!

Patrick 05-08-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie stijlvolle vriezer waar veel ruimte in zit. Veel lades in verschillende maten wat erg handig is. Een mooi handvat om hem te openen.

Kneepkens 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Goede ervaring in het verleden van Bosch alsmede ook Siemens apparatuur. Is tot nu toe nooit tegengevallen.
De prijs mag wat meer zijn, maar de prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Ook is duurzaamheid zeer goed; het energieniveau van deze vriezer is zeer goed.
Tenslotte is het gebruiksgemak, denk aan niet meer ontdooien door de no-frost technologie, en de laden met transparante voorkant een zeer grote plus

Sandra 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

mooi strakke vriezer met exclusief handvat en energie zuinig. Mooie ruime lades. met erg handige koelelementen opberging in de deur

G van Doorn 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na zorgvuldige selektie kwam deze vrieskast als nr.1 uit de bus vanwege prijs, specificaties en met name energiezuinigheid...We hopen hier, zoals gewoonlijk met Bosch produkten, lang plezier van te hebben.

Familie Breeman Glas 22-07-2015 Product paar weken in bezit

Goedendag lezers,

De Bosch No-Frost-Vriezer GSN29EW30 is een prachtig vormgegeven vriezer.
Deze vriezer is zeer vriendelijk in gebruik!
De vriezer beschikt over een grote en goed te openen deur met een goede en makkelijke handgreep.
Over de indeling is goed nagedacht en de koelelementen in de deur is een uitkomst, nooit meer zoeken :)

211 KWH p/jaar (ca. € 50,- p/jaar) is prima als verbruik van een vriezer met dit volume (195 liter).
No Frost is een goede uitvinding, maar let wel op dat de sensor een maal per jaar ontdooit wordt, anders kan er toch schade aan het apparaat ontstaan.
Wij en andere familieleden die dezelfde vriezer hebben, hebben hier overigens (nog) geen hinder van ondervonden!

Zeker aan te raden deze vriezer van Bosch!
Familie Breeman - Glas.

Nico 15-07-2015 Product paar dagen in bezit

Een schitterend vormgegeven vriezer. Er is veel ruimte en het is flexibel in te delen. De vriezer is snel op temperatuur en maak weinig geluid. Een mooie bijkomstigheid is dat het verbruik laag is, goed voor de portemonnaie en het milieu

Paagroo 15-07-2015 Product paar dagen in bezit

De kast ziet er mooi strak uit. Prettige deurbediening en lades schuiven licht in en uit. Transparantie van de laden is ook erg prettig. kortom, ook met deze Bosch hopen we weer 32 jaar te doen, net zoals zijn voorganger waarvan we nu de stekker maar uit trekken.

A v.B 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen ,maar het gebruiksgemak is super en een mooie vorm het oog wil ook wat en plaats genoeg .m.vr gr

A.Mast 13-07-2015 Product paar dagen in bezit

Vries goed in regelbaar je eigen temp instellen en alarm als de deur open staat grootte laden om goed te verdelen.

s.stevens 13-07-2015 Product paar dagen in bezit

Erg handzame kast met flexibele indeling ivm de (uitneembare) glasplaten onder de laden. Zelfontdooiend ondersteunt gebruiksgemak met een duidelijk temperatuurweergave.
Op een na zuinigste klasse (A++).

RichardVriezer1966 12-07-2015 Product paar weken in bezit

De vriezer heeft veel ruimte en heeft grote en diepe laden. Ook het klepje voor bovenste vak is erg handig.
De vriezer is iets smaller maar wel dieper als onze vorige vriezer (AEG).