JVC GC-PX10EU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GC-PX10EU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Berth1963 03-05-2014
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

De JVC GC-PX10 is een mix van fototoestel en digitale camera; je kunt er zowel foto's (5 Megapix) als HD video mee opnemen.
Heb hem nog niet zolang in bezit, maar de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid

borka11 03-03-2014
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

heb hem nu een paar dagen en ik kan maar niet stoppen
met filmen zo mooi beeld en makkelijk te bedienen.
uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Hans van Doorne 26-02-2014
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Geweldige camcorder voor een zeer redelijke prijs kan ook iedereen deze geweldige camera aanbevelen.

Hoeven78 23-02-2014
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Wij vinden het een geweldige camera. Makkelijk in gebruik. Maakt goede opnames. Haarscherp. En de losse bestandjes zijn heel makkelijk binnen te halen in bijvoorbeeld iMovie.
Hij weegt ook bijna niks en is lekker klein, dus makkelijk om even mee te nemen.

xps420 16-08-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Het beeldkwaliteit is uitzonderlijk voor zo'n klein consumenten camera. Bij voldoende licht is videokwaliteit heel erg goed. Met weinig licht wordt al snel de ruis zichtbaar. Maar wat een monster is het als het gaat om supersnelle opnames (250fps)EU-model! De FALCONBRID processor is krachtig genoeg om 2 sec lang 4k opname 25fps op te nemen. Ik gebruik deze camera vooral als mij 2de videocamera.

12petra 07-08-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Heb de camera in de vacantie uitgeprobeerd zonder gebruiksaanwijzing en is prima gelukt. Opnemen van filmpjes en foto's maken was absoluut geen probleem. Beeldkwaliteit is dan ook prima alleen als je heel ver inzoomt dan kan je beter een statief gebruiken. Het beeld is dan instabiel, wat overigens niet vreemd is. Ook zitten er nog wat leuke extraatjes op zoals hartjes en bloemetjes over je beeld als je filmt. Gewoon geinig. Camera oogt degelijk echter de tijd zal het leren. De beweegbare klepjes voor bijvoorbeeld het opladen van de batterij en het beschermen van je geheugenkaart zijn misschien een beetje kwetsbaar.

suzan25 29-07-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Veel mogelijkheden en mooi design. Uitgeprobeerd buiten, erg mooi beeld. ook binnen met weinig licht geeft de camera mooie beelden. Geluid prima. Foto s zijn niet van superkwaliteit maar het is dan ook een videocamera en geen fotocamera

E.H.Verlaan 25-07-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

makkelijk in gebruik, goede kwaliteit, makkelijk terug te kijken , als je begint is alles vrij snel heel duidelijk, was al een paar jaar geleden dat ik filmde maar is er met deze JVC dik op vooruit gegaan

Dennis.85 06-07-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Voor deze prijs heb je uitstekend beeld en geluid.
Handig in gebruik.
Al met al zeer blij met deze aankoop.

Gerrit 1955 28-06-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Een mooie camera voor een goede prijs. Gemakkelijk te bedienen. Mooi design en lekker compact. Tevreden over deze aankoop. Mooi

Patrick 1972 26-06-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Lekker licht en zeer makkelijk te bedienen.
Beeld kwaliteit erg goed ook bij donkere omstandigheden.

rien kop 23-06-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Ik kan mijn aangeschafte JVC camcorder niet vinden in de lijst. Ik heb op 09-04-2013 een JVC/GZ-HM960BEU/full HD gekocht.
Fantastische camera, superlicht, makkelijke bediening en gestoken scherpe beelden, zowel video als foto's.

esch1960 13-06-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Gewoon een hele makkelijke camera, gebruiksvriendelijk en heel veel mogelijkheden. Goede geluidkwaliteiten, mooi en helder beeldkwaliteit, prima stabilisator.
een prima apparaat tegen een hele mooie prijs kwaliteit verhouding

John Eversdijk 13-06-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Een kleine camera die handig mee te nemen! Je krijgt een goed beeld en het is ook makkelijk op de computer te zetten.

rosselba 18-04-2013
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

een lekker in de handliggende vidiocamera en vooral dat

het lichtgewicht is, is voor mij erg belangrijk.de eerste

beelden die wij gemaakt hebben waren gelijk goed, de zoom is goed en het beeld blijft goed scherp.
verder is het een elegante camera.degelijkheid zal de
tijd leren tot nu toe tevreden

rene098 28-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Een kwalitatief goede camera. ligt stabiel in de hand. optimaal gebruikersgemak. eenvoudige bediening.

yolanda-A 23-01-2012
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Deze camera is lekker klein en het weegt niet veel. een ideale camera voor vrouwenhanden.

De camera is gemakkelijk in gebruik. Heel handig is ook dat je veel opties op het touchscreen kan aantikken.

Ik heb al een aantal opnames gemaakt en ik ben erg tevreden, vooral gekocht om super slowmotion opnamen te maken, die er dan ook erg spectaculair uitzien

ericaltm 22-01-2012
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Deze camera is heel makkelijk in gebruik. Ik zelf gebruik hem voor high-speed filmpjes. De camera gaat 250 fps ( 5x vertraging van de normale snelheid ). Het is wel moelijk te focussen als je deze optie gebruikt, maar als je het goed kan dan krijg je heel mooie filmpjes in slow-motion en HD. Verder is deze camera heel goed in foto's maken. Als je van slow-motion houdt of je maakt foto shoots waarbij heel veel foto's in 1 seconde moeten worden genomen is deze camera het beste.

kiep 15-01-2012
Geschreven voor: JVC GC-PX10EU zwart

Deze camera is heel eenvoudig! makkelijk in te stellen het geluidskwaliteit is zeer goed beeldkwaliteit ook mogelijkheden genoeg buiten filmen is goed het inzoomen gaat snel en bij het terug zoomen blijven de beelden goed van kwaliteit als je ver inzoom blijven de beelden goed stabiel ook foto's maken gaat goed met deze camera zeer goed van kwaliteit! camera lig ook goed in de hand.