JVC GC-PX10EU zwart

Bekijk alle Videocamera's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GC-PX10EU zwart op Kieskeurig.nl.

Berth1963 03-05-2014

De JVC GC-PX10 is een mix van fototoestel en digitale camera; je kunt er zowel foto's (5 Megapix) als HD video mee opnemen.
Heb hem nog niet zolang in bezit, maar de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid

borka11 03-03-2014

heb hem nu een paar dagen en ik kan maar niet stoppen
met filmen zo mooi beeld en makkelijk te bedienen.
uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Hans van Doorne 26-02-2014

Geweldige camcorder voor een zeer redelijke prijs kan ook iedereen deze geweldige camera aanbevelen.

Hoeven78 23-02-2014
  • Product kwartaal in bezit

Wij vinden het een geweldige camera. Makkelijk in gebruik. Maakt goede opnames. Haarscherp. En de losse bestandjes zijn heel makkelijk binnen te halen in bijvoorbeeld iMovie.
Hij weegt ook bijna niks en is lekker klein, dus makkelijk om even mee te nemen.

j.van fritske 02-10-2013

7,3
De eerste JVC camera die ik gehad heb was na 2 en een half jaar kapot. Toch weer een nieuwe JVC camera gekocht omdat de camera gebruiksvriendelijk is. De beeldkwaliteit is erg goed. Er zijn veel mogelijkheden met deze camera. De vormgeving is mooi en doordat de camera klein is erg gemakkelijk mee te nemen.

Guy Spitaels 11-09-2013

mooi en makkelijk te bedienen toestel. goede beeldkwaliteit en ook de foto's zijn zeer goed. spijtig van de summiere handleiding want internet toegang is niet altijd beschikbaar

xps420 16-08-2013

Het beeldkwaliteit is uitzonderlijk voor zo'n klein consumenten camera. Bij voldoende licht is videokwaliteit heel erg goed. Met weinig licht wordt al snel de ruis zichtbaar. Maar wat een monster is het als het gaat om supersnelle opnames (250fps)EU-model! De FALCONBRID processor is krachtig genoeg om 2 sec lang 4k opname 25fps op te nemen. Ik gebruik deze camera vooral als mij 2de videocamera.

12petra 07-08-2013

Heb de camera in de vacantie uitgeprobeerd zonder gebruiksaanwijzing en is prima gelukt. Opnemen van filmpjes en foto's maken was absoluut geen probleem. Beeldkwaliteit is dan ook prima alleen als je heel ver inzoomt dan kan je beter een statief gebruiken. Het beeld is dan instabiel, wat overigens niet vreemd is. Ook zitten er nog wat leuke extraatjes op zoals hartjes en bloemetjes over je beeld als je filmt. Gewoon geinig. Camera oogt degelijk echter de tijd zal het leren. De beweegbare klepjes voor bijvoorbeeld het opladen van de batterij en het beschermen van je geheugenkaart zijn misschien een beetje kwetsbaar.

suzan25 29-07-2013

Veel mogelijkheden en mooi design. Uitgeprobeerd buiten, erg mooi beeld. ook binnen met weinig licht geeft de camera mooie beelden. Geluid prima. Foto s zijn niet van superkwaliteit maar het is dan ook een videocamera en geen fotocamera

E.H.Verlaan 25-07-2013

makkelijk in gebruik, goede kwaliteit, makkelijk terug te kijken , als je begint is alles vrij snel heel duidelijk, was al een paar jaar geleden dat ik filmde maar is er met deze JVC dik op vooruit gegaan

titha 10-07-2013

Dit apparaat werkt erg goed. Ben erg blij tot nu toe. Zeer praktisch met al zijn functionaliteiten.

Dennis.85 06-07-2013

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Voor deze prijs heb je uitstekend beeld en geluid.
Handig in gebruik.
Al met al zeer blij met deze aankoop.

Gerrit 1955 28-06-2013

Een mooie camera voor een goede prijs. Gemakkelijk te bedienen. Mooi design en lekker compact. Tevreden over deze aankoop. Mooi

Patrick 1972 26-06-2013
  • Product maand in bezit

Lekker licht en zeer makkelijk te bedienen.
Beeld kwaliteit erg goed ook bij donkere omstandigheden.

rien kop 23-06-2013
  • Product maand in bezit

Ik kan mijn aangeschafte JVC camcorder niet vinden in de lijst. Ik heb op 09-04-2013 een JVC/GZ-HM960BEU/full HD gekocht.
Fantastische camera, superlicht, makkelijke bediening en gestoken scherpe beelden, zowel video als foto's.

esch1960 13-06-2013

Gewoon een hele makkelijke camera, gebruiksvriendelijk en heel veel mogelijkheden. Goede geluidkwaliteiten, mooi en helder beeldkwaliteit, prima stabilisator.
een prima apparaat tegen een hele mooie prijs kwaliteit verhouding

John Eversdijk 13-06-2013

Een kleine camera die handig mee te nemen! Je krijgt een goed beeld en het is ook makkelijk op de computer te zetten.

Sven O 10-05-2013

Eerste indruk is zeer goed, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde!Mooi beeld en geluid is ok, zoom is soms wel onklaar maar enkel als je heel fel inzoomt! Lichte batterij is minpuntje maar heb pakket genomen met extra batterij dus dan valt het wel mee! Degelijkheid heb ik mijn twijfels over wat de behuizing dan toch betreft, lijkt allemaal wat delicaat! Niet laten vallen zou ik zeggen! Al bij al zeer tevreden met de aankoop

rosselba 18-04-2013

een lekker in de handliggende vidiocamera en vooral dat

het lichtgewicht is, is voor mij erg belangrijk.de eerste

beelden die wij gemaakt hebben waren gelijk goed, de zoom is goed en het beeld blijft goed scherp.
verder is het een elegante camera.degelijkheid zal de
tijd leren tot nu toe tevreden

Lander Van Tricht 22-03-2013

Goeie camera, ideaal voor amateurfilmpjes.Het enige nadeel is het geluid dat niet perfect de realiteit weergeeft. Voor de rest weinig aanmerkingen op aan te merken.