JVC GZ-EX215WEU zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 104 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-EX215WEU zilver op Kieskeurig.nl.

joestoes 19-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Fijne camera met veel mogelijkheden. Vooral directe WI-Fi is erg handig om bestanden direct naar je telefoon of tablet te streamen.

Roel 16-07-2015

Prima camera en erg handzaam in gebruik. Weegt bijna niets. Ik heb er al een aantal jaren veel plezier van.

Clemens van de Ven 01-03-2014

Camera nu ongeveer 10 dagen in bezit en vooralsnog ben ik heel blij met mijn aankoop.

De camera zelf ziet er goed uit en ligt uitstekend in de hand. De beeldkwaliteit van de opnames die ik tot nu toe heb gemaakt is prima, zelfs de beelden die ik in de sneeuw heb geschoten tijdens wintersport. Overigens heb ik geen vergelijkingsmateriaal met andere camera's dus mijn expertise en ervaring met HD camera's is beperkt tot dit model van JVC. Ik kan me dus voorstellen dat andere camera's van bijvoorbeeld Canon in hetzelfde prijssegment een soortgelijke kwaliteit leveren. Staar je wat dat betreft dus niet blind op de vele positieve reviews van de JVC.

Ook het doorsturen van opnamens via Wifi naar bijvoorbeeld je iPad is een uitkomst en werkt prima.

Al met al een heel mooi product voor een hele goede prijs.

Cristina1981 11-02-2014
  • Product kwartaal in bezit

Super fijne camera.
Scherp beeld en makkelijk te bedienen.
Mooi klein van formaat.
Licht fijn in de hand.

Yves Berghmans 11-01-2014

knap toestel, zeer licht en gebruiksvriendelijk. Mooie beeldopnames en goede geluidsweergave. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding voor amateurgebruik.

naam 1620 10-09-2013

Lichte goed in de hand liggende compacte camera.
Eenvoudig in gebruik.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

nieuwe gebruiker 17082013 17-08-2013

ik heb het gekocht voor de verjaardag van mijn vader. het is een ideale verjaardagscadeau. het is gemakkelijk te gebruiken, alles is heel duidelijk.

Thess38 30-07-2013

handzaam apparaat, zou toch iets meer mogelijkheden willen hebben.
verder is het zeer wenselijk dat de mini hdmi kabel en schouderkoord wordt meegeleverd.

BBBBas 12-06-2013
  • Product kwartaal in bezit

Mooie camera qua uiterlijk. Ligt prettig in de hand en filmt naar behoren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Jopie 1969 12-06-2013
  • Product maand in bezit

Camera ligt goed in de hand. Met een handige app op je smartphone of Ipad kun je films direct bewerken of versturen.

a.eichperger 10-06-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Een zeer degelijke camera na een tijdje ingebruik te nemen maakt het een zeer inzichtelijk apparaat qua mogelijkheden die op eerste gezicht complex lijken van wege het uitgebreide menu door te doen volgt de logica van zelf en blijkt t menu niet complex en zelfs gebruikers vriendelijk

TahitiBob5 07-06-2013

Camera gisteren gekregen als cadeau. Het is een geweldige camcorder.
Helemaal compleet: zowel de beeld- als geluidkwaliteit zijn indrukwekkend. Ik ben erg tevreden met deze videocamera en kan hem iedereen aanbevelen.

Persoons 31-05-2013

Vinden hem heel goed. Kunnen hem goed gebruiken, zelfs diegenen die niet technisch aangelegd zijn. En ik kan kiezen voor gezichts- of dierherkenning.

Bobke11 11-05-2013

Pas uit de doos, makkelijke manual en handig in gebruik.
mooie beelden, geavanceerde zoom en geluid zijn ok.
superlicht om te reizen en mooie design.
prijs-kwaliteit voorlopig prima.

Piazza Daniele 27-04-2013

6,7
HDMI- Wifi - Prijs - Maat...
Dat werkt perfect...De enige negatief opmerking is de kwaliteit van de apparaat

Leo74 27-04-2013
  • Product maand in bezit

De GZ-EX215 is handig in gebruik, bij het aanzetten kun je meteen filmen. Touchscreen werkt ook goed, je moet er alleen iets harder op drukken dan op je telefoon. De witte kleur heeft iets vrouwelijks en ziet er zeker niet goedkoop uit!!

APauline 06-04-2013

7,4
Heb de camera nu al een paar keer gebruikt. Vooralsnog niet echt iets op te merken wat betreft beeld- en geluidkwaliteit, voldoet aan de verwachtingen. Wat de vormgeving betreft is het wel even wennen omdat de camera zo compact is. Kortom tot nu toe tevreden met de aankoop! Voor meer gedetailleerde review zal ik de camera nog verder moeten uittesten.

alexis2902 25-03-2013

J'en suis fort content et je trouve la qualité des images tres bonne ! j'espère que l'appareil va durer longtemps et que j'en serai toujours content

Grim2013 22-03-2013

7,3
Wat een mooi en klein apparaat. Heel stijlvol en hip. Past zo in je binnenzak en dus handig om mee te nemen.
Het beeld is heel mooi en scherp. Het geluid op het apparaat zelf is wat zacht. Degelijkheid kan ik nog niets over zeggen maar het ziet er solide uit. En dit alles voor een mooie prijs. Helemaal tevreden tot nu toe.

bommel2001 13-03-2013

wij zijn twee 55+ers en niet echt handig met camera;s maar binnen een half uur hadden we een filmpje gemaakt en afgespeeld werkelijk fantastisch.Hij is zeer gebruiksvriendelijk en simpel te bedienen.Het licht is goed en hij is mooi scherp van beeld.Wij zijn dik tevreden.