JVC GZ-EX215WEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 104 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-EX215WEU zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

joestoes 19-01-2016
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Fijne camera met veel mogelijkheden. Vooral directe WI-Fi is erg handig om bestanden direct naar je telefoon of tablet te streamen.

Roel 16-07-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Prima camera en erg handzaam in gebruik. Weegt bijna niets. Ik heb er al een aantal jaren veel plezier van.

Clemens van de Ven 01-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Camera nu ongeveer 10 dagen in bezit en vooralsnog ben ik heel blij met mijn aankoop.

De camera zelf ziet er goed uit en ligt uitstekend in de hand. De beeldkwaliteit van de opnames die ik tot nu toe heb gemaakt is prima, zelfs de beelden die ik in de sneeuw heb geschoten tijdens wintersport. Overigens heb ik geen vergelijkingsmateriaal met andere camera's dus mijn expertise en ervaring met HD camera's is beperkt tot dit model van JVC. Ik kan me dus voorstellen dat andere camera's van bijvoorbeeld Canon in hetzelfde prijssegment een soortgelijke kwaliteit leveren. Staar je wat dat betreft dus niet blind op de vele positieve reviews van de JVC.

Ook het doorsturen van opnamens via Wifi naar bijvoorbeeld je iPad is een uitkomst en werkt prima.

Al met al een heel mooi product voor een hele goede prijs.

Cristina1981 11-02-2014

Super fijne camera.
Scherp beeld en makkelijk te bedienen.
Mooi klein van formaat.
Licht fijn in de hand.

naam 1620 10-09-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Lichte goed in de hand liggende compacte camera.
Eenvoudig in gebruik.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Thess38 30-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

handzaam apparaat, zou toch iets meer mogelijkheden willen hebben.
verder is het zeer wenselijk dat de mini hdmi kabel en schouderkoord wordt meegeleverd.

BBBBas 12-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Mooie camera qua uiterlijk. Ligt prettig in de hand en filmt naar behoren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Jopie 1969 12-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Camera ligt goed in de hand. Met een handige app op je smartphone of Ipad kun je films direct bewerken of versturen.

a.eichperger 10-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Een zeer degelijke camera na een tijdje ingebruik te nemen maakt het een zeer inzichtelijk apparaat qua mogelijkheden die op eerste gezicht complex lijken van wege het uitgebreide menu door te doen volgt de logica van zelf en blijkt t menu niet complex en zelfs gebruikers vriendelijk

Leo74 27-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

De GZ-EX215 is handig in gebruik, bij het aanzetten kun je meteen filmen. Touchscreen werkt ook goed, je moet er alleen iets harder op drukken dan op je telefoon. De witte kleur heeft iets vrouwelijks en ziet er zeker niet goedkoop uit!!

APauline 06-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Heb de camera nu al een paar keer gebruikt. Vooralsnog niet echt iets op te merken wat betreft beeld- en geluidkwaliteit, voldoet aan de verwachtingen. Wat de vormgeving betreft is het wel even wennen omdat de camera zo compact is. Kortom tot nu toe tevreden met de aankoop! Voor meer gedetailleerde review zal ik de camera nog verder moeten uittesten.

Grim2013 22-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Wat een mooi en klein apparaat. Heel stijlvol en hip. Past zo in je binnenzak en dus handig om mee te nemen.
Het beeld is heel mooi en scherp. Het geluid op het apparaat zelf is wat zacht. Degelijkheid kan ik nog niets over zeggen maar het ziet er solide uit. En dit alles voor een mooie prijs. Helemaal tevreden tot nu toe.

bommel2001 13-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

wij zijn twee 55+ers en niet echt handig met camera;s maar binnen een half uur hadden we een filmpje gemaakt en afgespeeld werkelijk fantastisch.Hij is zeer gebruiksvriendelijk en simpel te bedienen.Het licht is goed en hij is mooi scherp van beeld.Wij zijn dik tevreden.

Barry09 04-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Deze camera is voor mij een goede aanwist. Deed eerst alles nog op niet digitaal. Nu weer veel gemakkelijker alles overzetten naar de pc. Moet alleen nog wel even wennen aan het meegeleverde software programma. Dat doe ik volgens mij liever met een uitgebreider programma.

clennet 23-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Handzaam en licht toestel,touch scherm werkt makkelijk en eenvoudig inzoomen gaat moeilijk opname van zowel film als foto is wat aan de blauwe kant maar acceptabel.
Plug in om batterij op te laden vind ik niet echt handig
maar aan de andere kant spaart het wel een extra oplaad
adapter uit,lens klepje is een kwestie van wennen maar
lukt niet altijd.
Ben overwegend wel positief wbt opname mogelijkheden en
prijs kwaliteit verhouding

Ben Smits 23-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Ik zocht een handzame camera met voldoende optische zoom die gemakkelijk in de bediening is. Deze camera voldoet aan die eisen volledig.

JordiC 21-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Top camera. Camera is zeer gebruiksvriendelijk. Goede prijs - kwaliteit verhouding en zeer goed beeld en geluidskwaliteit. De camera is zeker een aanrader en het gemak van op afstand met de iPhone de camera te gebruiken is ook top!!! Fotokwaliteit is ook heel goed, je hoeft nu niet een camcorder en fotocamera mee te nemen.

26-MNO-26 16-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Overdag redelijk beeld maar filmt niet met vloeiende beweging.
Met weinig licht is er slecht beeld.
Zal nog even expirimenteren maar de 1ste indruk is slecht.

Mark0111 15-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Heb de camera paar dagen in huis helaas heb ik de wifi nog niet goed kunnen installeren bij iPhone/ iPad. Moet nog uitvogelen of ik het daadwerkelijk aan de praat krijg.
Verder is het een super camera qua vormgeving en zeer licht in gewicht.
Kortom een goede camera

A. v.d. Wal 04-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Handige kleine camera met vele mogelijkheden. De beeldkwaliteit komt uitstekend tot uiting en door de vormgeving en de grootte van deze camera is er veel gebruiksgemak.

Michel el quapo 03-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Pas een paar dagen in bezit,kan dus weinig zeggen,maar eerste indruk,camcorder ziet er strak uit,met vele mogelijkheden, ook het geluid is meer dan voldoende,beeld kwaliteit in hd versie is goed,het bedieningsgemak is gemakkelijk te hanteren. Tot zover tevreden.

Joeyh 02-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Het is een mooie kleine camera.
Het is ook mooi dat er een lamp voor in het donker op zit.
Alleen de wifi werk niet via mij i pad en i phone omdat die de nieuwste software hebben en daar nog geen app voor is.
Dit is dus wel een minpunt omdat ik dit type camera daarvoor heb gekocht.

van Weert 02-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Mooie vormgeving, handig in het gebruik en een duidelijk en overzichtelijk menu. Makkelijk mee te dragen in je tas.

Richard1610 30-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

Wij hebben de camera nu een aantal dagen en zijn er erg tevreden over. Er zit op de camera een stabilisator wat zorgt voor mooie rustige beelden. Het formaat is ook erg fijn. je hebt niet veel ruimte nodig om de camera op te bergen of mee te nemen. De beeldkwaliteit is prima en het handige touchs screent werkt ook prima.
wanneer je een kleine het een goede kwaliteit camera wilt hebben voor een mooie prijs dan is deze camera een prima koop.

merenriet1949 29-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215WEU zilver

De eerste indrukken zijn goed,heb hem gebruikt om 8mm smalfilms over te zetten met redelijk tot gord resultaat .Ga nu filmen en proberen de camera eigen te maken