Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw - Reviews

Type/soort
Scheerapparaten accesoires
Omschrijving
Philips SH70/70 - van Philips in de categorie Scheerkop.
Kleur(en)
zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Scheerder2020 06-02-2020

Prima scheerkop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw

De koppen op mijn scheerapparaat vervangen door deze nieuwe scheerkop. Deze scheren een stuk gladder dan de oude en geven ook veel minder irritatie. Een prima vervanging.

Pluspunten

• Gladder resultaat

JPF 04-02-2020

Gladder en minder irritatie

Scheert voor mijn gevoel echt gladder en soepel. Nieuwe kop is makkelijk te vervangen. Ik heb minder huidirritaties

Pluspunten

• Soepel scheren
  • Gladder scheerresultaat
  • Scheerkop makkelijk te vervangen

scheerkop1 04-02-2020

scheerkop van philips

Een goed degelijk product, zowel nat als droog te gebruiken. bij droog scheren ervaar ik wat huidirritatie, bij nat keurig glad

Pluspunten

• snel scheren
  • nat en droog te gebruiken

Minpunten

• aan de dure kant