Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw - Reviews

Type/soort
Scheerapparaten accesoires
Omschrijving
Philips SH70/70 - van Philips in de categorie Scheerkop.
Kleur(en)
zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

barden 09-06-2020

zalig en comfortabel

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw

zeer tevreden over het nieuwe apparaat, werkt vlot, ligt goed in de hand, geen roodheid na het scheren, instelbaar ngl het baardtype, de batterij gaat lang mee, is ook vlug opgeladen, fijn apparaat

Yous4850 07-06-2020

D'une douceur et efficacité incomparables.

Cette tête de rasoir surprend immédiatement. Elle est si douce au rasage qu'on se demande comment elle rase d'aussi près.
Je n'imaginais pas qu'une "simple tête de rasoir" allait si bien fonctionner. Pout c'était évident que je devais acheter un nouveau rasoir pour avoir un résultat impeccable.
Eh bien, je m'étais trompé. Un simple changement de tête SH 70/70 et c'est tout un nouveau rasoir incomparable que j'ai en mains.
Jusqu'a présent cette tête SH 70/70 ne chauffe absolument pas.
Le rasage n'est plus la corvée matinale mais comme un moment câlin complice de la perfection au masculin.

raffaelle 30-04-2020

geen nieuw scheerapparaat nodig

Ik dacht om een nieuw scheerapparaat te kopen aangezien de mijne kleine wondjes maakte en het niet meer scherp was, waardoor het mijn haar gedeeltelijk uittrok, wat pijnlijk was. Nu ik gewoon de scheerunit heb vervangen hoeft ik geen nieuwe te kopen, wat voor besparingen zorgt, toch is het niet goedkoop, maar de prijs wel waard.

jacquob 21-04-2020

Rasoir précis et donc parfait

Bonne prise en main, recharge rapide et tient longtemps. Rase de près et rapidement [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Toscas 14-04-2020

Excellent produit

Rasage performant, durée du rasage d’une minute sur poils drus, sensation de douceur, pas d’irritation et petit plus, coupe les poils sous le nez... [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

El-- 02-04-2020

Voelt glad & minder huidirritatie

Ik ben zeer tevreden over dit product en kan het alleen maar aanraden, mijn huid voelt veel gladder en is niet meer zo geïrriteerd na het scheren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Andries M 02-04-2020

De moeite waard om te vervangen !

Makkelijk te vervangen scheerhoofd. Opnieuw een gladde scheerervaring met minder huidirritatie tot gevolg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rafalleke 01-04-2020

Werkt als nieuw

Ik overwoog om mij een nieuw scheerapparaat te kopen, aangezien de mijne al wat minder goed zijn werk deed. Ik begin kleine wondjes te krijgen. Nu heb ik nieuwe mesjes en werk alles als nieuw. Het is wel spijtig dat het zo duur is, want met een beetje meer budget kan je ook gewoon een nieuw toestel kopen. Het is echter niet nodig, want de mesjes doen het heel goed. een nieuw heb ik niet meer nodig.

rrere 14-02-2020

perfecte scheerresultaat

goed schoon te make, gemakkelijk te wisselen, goed en glad resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henq 10-02-2020

Prima scheerkop

De sh70/70 is makkelijk te verwisselen met de oude scheerkop. De sh70/70 gaat gemakkelijk over de huid heen zonder trekken aan de haren. Ik ervaar ook minder irritatie met de sh70/70 [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Scheerder2020 06-02-2020

Prima scheerkop

De koppen op mijn scheerapparaat vervangen door deze nieuwe scheerkop. Deze scheren een stuk gladder dan de oude en geven ook veel minder irritatie. Een prima vervanging.

Pluspunten

• Gladder resultaat

JPF 04-02-2020

Gladder en minder irritatie

Scheert voor mijn gevoel echt gladder en soepel. Nieuwe kop is makkelijk te vervangen. Ik heb minder huidirritaties

Pluspunten

• Soepel scheren
  • Gladder scheerresultaat
  • Scheerkop makkelijk te vervangen

scheerkop1 04-02-2020

scheerkop van philips

Een goed degelijk product, zowel nat als droog te gebruiken. bij droog scheren ervaar ik wat huidirritatie, bij nat keurig glad

Pluspunten

• snel scheren
  • nat en droog te gebruiken

Minpunten

• aan de dure kant

BastiaanJohannes 14-10-2019

Gladde rakker

In vergelijking met mijn vorige is deze bijna geruisloos met een glad resultaat en huidvriendelijk.
Even afwachten hoe lang dit zo blijft....