Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw - Reviews

Type/soort
Scheerapparaten accesoires
Omschrijving
Philips SH70/70 - van Philips in de categorie Scheerkop.
Kleur(en)
zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Rafalleke 01-04-2020

Werkt als nieuw

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw

Ik overwoog om mij een nieuw scheerapparaat te kopen, aangezien de mijne al wat minder goed zijn werk deed. Ik begin kleine wondjes te krijgen. Nu heb ik nieuwe mesjes en werk alles als nieuw. Het is wel spijtig dat het zo duur is, want met een beetje meer budget kan je ook gewoon een nieuw toestel kopen. Het is echter niet nodig, want de mesjes doen het heel goed. een nieuw heb ik niet meer nodig.

rrere 14-02-2020

perfecte scheerresultaat

goed schoon te make, gemakkelijk te wisselen, goed en glad resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henq 10-02-2020

Prima scheerkop

De sh70/70 is makkelijk te verwisselen met de oude scheerkop. De sh70/70 gaat gemakkelijk over de huid heen zonder trekken aan de haren. Ik ervaar ook minder irritatie met de sh70/70 [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Scheerder2020 06-02-2020

Prima scheerkop

De koppen op mijn scheerapparaat vervangen door deze nieuwe scheerkop. Deze scheren een stuk gladder dan de oude en geven ook veel minder irritatie. Een prima vervanging.

Pluspunten

• Gladder resultaat

JPF 04-02-2020

Gladder en minder irritatie

Scheert voor mijn gevoel echt gladder en soepel. Nieuwe kop is makkelijk te vervangen. Ik heb minder huidirritaties

Pluspunten

• Soepel scheren
  • Gladder scheerresultaat
  • Scheerkop makkelijk te vervangen

scheerkop1 04-02-2020

scheerkop van philips

Een goed degelijk product, zowel nat als droog te gebruiken. bij droog scheren ervaar ik wat huidirritatie, bij nat keurig glad

Pluspunten

• snel scheren
  • nat en droog te gebruiken

Minpunten

• aan de dure kant

Dielemans 14-10-2019

Gladde rakker

In vergelijking met mijn vorige is deze bijna geruisloos met een glad resultaat en huidvriendelijk.
Even afwachten hoe lang dit zo blijft....