Philips hue White ambiance Starterkit E27 8718696548752

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips hue White ambiance Starterkit E27 8718696548752 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Janice 28-06-2016

Fijne set met mooi licht

Fijne set en makkelijk in het gebruik. Heel tevreden over deze lampen ook omdat het echt natuurlijk licht geeft.willen de set zeker gaan uitbreiden met extra lampen

Eliene 27-06-2016

Enorm veel functies

Een heel fijn product met enorm veel functies. Wij gebruiken twee lampen in de woonkamer. De ene keer een sfeer waarbij we goed kunnen lezen, de andere keer welke fijn is bij het televisie kijken. Ideaal ook dat je ze kunt dimmen, daar gebruikten we eerst een aparte dimmer voor. Wij lieten ze in de avond ook in een half uur tijd steeds minder fel worden, ideaal om de stap naar bed te maken. Ook dat ze energiezuinig zijn spreekt ons aan. En mijn man doet eindelijk ook de lampen aan! Hoe fijn kan een gadget zijn ;) Enige minpuntje is de forse prijs.

Tamara 27-06-2016

Philips heu is een mooi systeem, erg makkelijk te installeren zonder eerst lappen tekst door te hoeven spitten. Het systeem zit boordevol met mogelijkheden om andere lampen op aan te sluiten van philips, hier zijn vele apps voor te gebruiken.

Het systeem is makkelijk in gebruik met de app en de lampen zijn zo in te stellen naar wens qua sterkte en warmte. Ik zeg erg functioneel zo nodig heel sterk licht en voor de gezelligheid warm en/of weinig licht. het product is energiezuinig. En voor iemand die van gadgets is dit ook zeker een aanrader.

een minpuntje is dat het downloaden van de nieuwste app via mijn smartphone en tablet niet mogelijk was dus heb ik alleen gebruik kunnen maken van de eerste app, mijn man die een wat nieuwere smartphone heeft kon wel de nieuwere app downloaden.

mirmam 24-06-2016

HUE white lampen ook voor ouderen.

Ik heb deze lampen nu 2 weken en ben er erg enthousiast over. De installatie is erg gemakkelijk, dus daar hoef je absoluut geen techneut voor te zijn. De bediening gaat echt heel makkelijk met de meegeleverde dimmer (maar 4 ' knopjes') of via de mobiele app. De verschillende kleuren, dimbare, licht hebben echt een toegevoegde waarde. Wij gebruikten de lampen boven de eettafel. Sfeerverlichting tijdens het etentje, of helder daglicht bij creatieve bezigheden, het kan allemaal met een druk op het knopje.
De mogelijkheid om de lampen aan- en uit te doen terwijl je niet thuis bent, geeft een veilig gevoel. Kortom, het is de aanschaf zeker waard.

MC04 24-06-2016

Ik heb de Philips Hue White lampen nu twee weken in bezig. Wat een luxe! Je kunt er veel meer mee instellen dan ik dacht. Binnen de witte lampen zitten veel kleurschakeringen, waardoor je van heel koud, blauwig licht (handig met lezen of naaiwerkjes) naar heel warm licht kan (tijdens het eten bijvoorbeeld). Grappig ook dat je het soort licht zelfs kan baseren op een foto die je hebt gemaakt (ik had een foto van een rode roos gebruikt bijvoorbeeld, werd een heel mooi zacht lichtje).
Ook kun je instellen wanneer ze aan en uit gaan, als een soort wake up light (of herinnering dat je naar bed moet). Dus ook te gebruiken als je op vakantie gaat, niet meer zo'n onhandige tijdschakelaar.
Wel jammer is dat ik nog niet heb gezien of er ook lampen met kleine fittingen bestaan.
En ze zijn vrij duur....

René 24-06-2016

deze lampen zijn echt wat ze beloven te zijn.
simpel in de installatie, en erg makkelijk in de bediening, een kind kan de was doen.
schakelen vanuit je luie stoel, en het gemak van een afstandsbediening zonder dat je draden hoeft te trekken.
Kortom een fijn product

Rollo 24-06-2016

Je eigen persoonlijke verlichting op elk moment

De Philips Hue lampen kan je, aan de hand van de handige app, op ieder moment je eigen persoonlijke sfeer creëeren. Makkelijk in gebruik en vervangt direct andere verlichting in huis.

René 24-06-2016

Zeer sfeervol en ook erg simpel in te stellen en te bedienen.
Ruim toepasbaar in elke ruimte, zelfs in buitenlampen toepasbaar.
Ook erg handig als je in het donker thuis komt, kan je alvast licht aandoen voordat je thuis bent.
Geen hak en breekwerk om ergens een lichtschakelaar te monteren.

Matthijs Leussink 24-06-2016

Van sfeer tot werkverlichting

Onlangs de Hue in gebruik genomen, als bezitter van diverse Klikaanklikuit producten vooral verrast door de kleurtemperatuurverandering. Ook voor de 'gasten'/oppas die in huis is kunnen ze nu weer de verlichting schakelen ipv allemaal een app te moeten installeren met alle ongemakken van dien.

Het enige jammere is de forse prijs die de set kost.

Christel 24-06-2016

Simpel en natuurlijk

Sinds een kleine 2 weken de starters kit in huis. Geweldig. Ook al is het nu laat donker hebben we er heel veel plezier van. De app is voor smartphone gebruikers simpel te bedienen. De instellingen zoals wakkerworden en gaanslapen zijn heerlijk. Veel natuurlijker dan meteen vol in het licht of meteen in het donker. Het verschil in kleur licht is heerlijk en makkelijk in te stellen en te dimmen/feller te zetten zonder dat er dure dimmers geplaatst hoeven te worden. En zo fijn dat zonder allemaal tijdschakelaars de lampen bediend en ingesteld kunnen worden. Aangezien veel van onze lampen 'vast' zitten, was dit eerst niet mogelijk of met een hele dure schakelaar. Erg tevreden! Kan niet wachten tot ook de kleine fitting beschikbaar is en we alles kunnen vervangen. We hebben ook Toon van Eneco en daarmee is het ook mogelijk om te bedienen. We hebben nog niet kunnen ontdekken of het ook in energie scheelt.