A-solar AG102

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de A-solar AG102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

hansvand 14-05-2014
Geschreven voor: A-solar AG102

reeds eerder review hierover geschreven de lamp ergens anders gehangen pal zuid en hoog tegen garagedak dus geen belemmering bij hele dag zon houd hij het wel vol tot s,morgens bij bewolkt weer stopt hij ,het licht is zwak alleen bij nadering geeft hij redelijk wat licht,onvoldoende als tuinverlichting

bbbrumble 26-02-2014

Lamp langdurig getest!
Plaatsing op de rand van platdak (westmuur)
Geen zicht belemmering
Het laadvermogen is niet voldoende om de lamp tot zonsopgang te laten branden.
Bij zonsopgang wordt het directe zonlicht door de opstaande montage flap gedeeltelijk geblokkeerd.( Ontwerpfout).
De bewegingsdetectie schakeling werk goed.
Door verdiepte plaatsing van het zonnepaneeltje blijft er na een regenbuitje water op het glas staan. (Ontwerpfout)
Conclusie: Het is een miskoop

m.v.g,
bbbrumble

hansvand 24-01-2014
Geschreven voor: A-solar AG102

lamp enkele dagen in bezit heeft het 2 dagen gedaan toen 2 dagen niet omdat het bewolkt was ,en nu na 2 dagen helder weer doet hij niks meer,
absoluut niet geschikt als tuinverlichting.
een miskoop

RoMijntje 22-01-2014
Geschreven voor: A-solar AG102

De lamp (via de Rentepunten van ING gekocht voor 11.000 punten plus €22,95) ligt nog te wachten op montage op een te vervangen houten wand naast de schuurdeur. Bij het doorlezen van de Engelstalige gebruiksaanwijzing valt de volgende waarschuwing op:
1. Keep the device away from fire, water and moist places, in order to avoid explosion, leakage, moisture;

Een beetje vreemd voor een tuinlamp... Het regent tenslotte nog wel eens in ons land, en we zitten niet te wachten op een explosie! Het kan toch niet de bedoeling zijn dat het apparaat onder een afdakje komt te hangen, want dan vangt het weinig tot geen zonlicht! Trouwens, ook onder een afdakje kan het behoorlijk "moist" zijn. Ik deed navraag bij A-solar Support. Het antwoord was dat de Senselamp waterdicht is en zonder problemen tegen vocht, regen, sneeuw, warmte etc. kan. En dat je 'm beter niet onder een afdakje kunt hangen, maar ja, dat hadden we zelf ook al bedacht.
Over de werking en de betrouwbaarheid van de lamp kan ik nog niets zeggen. Maar vanwege bovengenoemde slordigheid (en toch een restje wantrouwen, want waar slaat die waarschuwing dan op?) geef ik toch een lage beoordeling.

mjvh73 21-01-2014
Geschreven voor: A-solar AG102

Mooi compacte lamp en handig te monteren. Grote nadeel is dat echt de zon moet schijnen om hem op te laden en helaas is dat in NL meestal niet het geval.
Ik verwacht dat hij het in het voorjaar en de zomer goed zal doen, maar herfst en winter zijn niet de wenselijke seizoenen voor de lamp.