Siemens iQ300 SN236W03ME

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN236W03ME op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Anita 29-06-2018

vattwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W03ME

heerlijk stil makkelijke indeling met drie korven die ook nog in hoogte te verstellen is zeer prettig bij hoge wijnglazen en een schone vaat

Pauline de Schepper 20-06-2018

Top Siemens vaatwasser gekocht

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W03ME

Werkt als een tierelier, ik hoef niets meer met het handje te doen.
Mijn collega's zijn inmiddels dol op mij, want zij hoeven ook zelf niet meer af te wassen

RonaldD 01-06-2018

Mijn eerste vaatwasser (-:

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W03ME

Voor het eerst een vrijstaande vaatwasser van Siemens gekocht. Hij is ontzettend stil en ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt goed. Na online bestellen bij Coolblue, had ik hem binnen 20 uur werkend op zijn plaats in de keuken staan. Even de handleiding globaal gelezen en het systeem van combinatie knopjes voor b.v. uitzetten van ontharding ed. is eenvoudig te begrijpen. Gelukkig, want ik wilde een vaatwasser en geen ingewikkeld programmeerbaar apparaat. Qua energieverbruik. Mijn keuze viel op deze A++, want die is goedkoper in aanschaf, maar door de ruimte (er kan heel veel in) denk ik dat hij minder vaak aan hoeft dan b.v. een kleinere A+++ De 30 euro cashback actie blijkt een cadeautje, want daar had ik nog niet op gerekend. Kortom: Jullie hebben er een tevreden -Siemens gebruiker- bij.

Pluspunten

• stil
  • stijlvol
  • grote inhoud

h de groot 27-04-2018

is heel stil en maakt alles supper schoon

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W03ME

hij is stil en maakt de vaat echt schoon en komt droog uit de machine wij vinden hem geweldig en zullen hem zeker aan bevelen

Pluspunten

• is stil
  • maakt alles goed schoon

Minpunten

• geen

Hooggie 12-07-2017

Stille en droge vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W03ME

Gekocht met een 50 euro cashback actie. Mijn eerste was ook een Siemens en beviel ook goed. Daarna een AEG inbouw gehad ,ook prima. Helaas geen AEG te krijgen in de winkel vrijstaand dus een Siemens. Een stille vaatwasser met een uitstekend droogresultaat met gebruik van multitabs! Dus zonder glansspoelmiddel en vaatwaszout. Omdat het water hier zacht is. Wel ff volgens handleiding het gebruik van multitabs programmeren. Spoelglans en zout uitschakelen in programma. Af en toe na verloop van tijd op heet programma met soda doorspoelen. Startuitstel en beladingsensor gaven de doorslag. De laatste werkt overigens prima zodat hij het programma aanzienlijk inkort en dus water en energie bespaart.

Pluspunten

• waterverbruik
  • startuitstel
  • stil
  • besteklade ipv mandje
  • uitstekend droogresultaat zonder spoelglans

Minpunten

• handleiding mag beter
  • partner klaagt nog,eerst hand afwassen,nu inruimen

MKsport 08-07-2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W03ME

Deze vaatwasser werkt uitstekend, maakt niet veel lawaai en zorgt voor een mooie schone vaat. De vaatwasser heb ik gekozen, omdat deze niet luidruchtig is (44 db), een besteklade heeft en een een starttijd heeft die uitgesteld kan worden. De vaatwasser voldoet aan alle verwachtingen en genoemde specificaties en is naar mijn mening een goede aankoop en een echte aanrader!

Pluspunten

• Niet luidruchtig
  • Schone vaat

Minpunten

• Waterverbruik

Astramama 24-05-2017

Siemens Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W03ME

Wat een rust in de keuken... En wat geweldig dat de machine na afloop uitschakelt... Dit is boven verwachting. Tot dusver ben ik reuze blij ermee.

Pluspunten

• Bestek lade
  • Aardig stil

Minpunten

• Losse rekjes voor kopjes