Siemens iQ300 SN236W03ME - Reviews

Geluidsniveau
44 dB
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anita 29-06-2018

vattwasser

heerlijk stil makkelijke indeling met drie korven die ook nog in hoogte te verstellen is zeer prettig bij hoge wijnglazen en een schone vaat

Pauline de Schepper 20-06-2018

Top Siemens vaatwasser gekocht

Werkt als een tierelier, ik hoef niets meer met het handje te doen.
Mijn collega's zijn inmiddels dol op mij, want zij hoeven ook zelf niet meer af te wassen

RonaldD 01-06-2018

Mijn eerste vaatwasser (-:

Voor het eerst een vrijstaande vaatwasser van Siemens gekocht. Hij is ontzettend stil en ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt goed. Na online bestellen bij Coolblue, had ik hem binnen 20 uur werkend op zijn plaats in de keuken staan. Even de handleiding globaal gelezen en het systeem van combinatie knopjes voor b.v. uitzetten van ontharding ed. is eenvoudig te begrijpen. Gelukkig, want ik wilde een vaatwasser en geen ingewikkeld programmeerbaar apparaat. Qua energieverbruik. Mijn keuze viel op deze A++, want die is goedkoper in aanschaf, maar door de ruimte (er kan heel veel in) denk ik dat hij minder vaak aan hoeft dan b.v. een kleinere A+++ De 30 euro cashback actie blijkt een cadeautje, want daar had ik nog niet op gerekend. Kortom: Jullie hebben er een tevreden -Siemens gebruiker- bij.

Pluspunten

• stil
  • stijlvol
  • grote inhoud

h de groot 27-04-2018

is heel stil en maakt alles supper schoon

hij is stil en maakt de vaat echt schoon en komt droog uit de machine wij vinden hem geweldig en zullen hem zeker aan bevelen

Pluspunten

• is stil
  • maakt alles goed schoon

Antonine57 17-04-2018

Duidelijke instelling

Onze vorige Siemens ging helaas kapot, maar we waren zo tevreden over die vaatwasser, dat we wederom voor Siemens zijn gegaan. Ik vind het geweldig dat er een extra droogknop op zit (voor kunststof spullen ideaal) en de 1-uur knop is ook geweldig (voor als het niet teveel afwas is, maar viezer dan een paar glazen/kopjes). Ik ben zeer tevreden met mijn aanschaf. Ik moet alleen opletten met het laden van de onderste mand. Als de bovenste iets te laag staat blijft het mechanisme nl. hangen achter bijv. een pannendeksel. Als de bovenste mand echter te hoog wordt geplaatst kunnen er geen glazen met voet in. (wijnglas o.i.d.)
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Hooggie 12-07-2017

Stille en droge vaatwasser

Gekocht met een 50 euro cashback actie. Mijn eerste was ook een Siemens en beviel ook goed. Daarna een AEG inbouw gehad ,ook prima. Helaas geen AEG te krijgen in de winkel vrijstaand dus een Siemens. Een stille vaatwasser met een uitstekend droogresultaat met gebruik van multitabs! Dus zonder glansspoelmiddel en vaatwaszout. Omdat het water hier zacht is. Wel ff volgens handleiding het gebruik van multitabs programmeren. Spoelglans en zout uitschakelen in programma. Af en toe na verloop van tijd op heet programma met soda doorspoelen. Startuitstel en beladingsensor gaven de doorslag. De laatste werkt overigens prima zodat hij het programma aanzienlijk inkort en dus water en energie bespaart.

Pluspunten

• waterverbruik
  • startuitstel
  • stil
  • besteklade ipv mandje
  • uitstekend droogresultaat zonder spoelglans

Minpunten

• handleiding mag beter
  • partner klaagt nog,eerst hand afwassen,nu inruimen

MKsport 08-07-2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Deze vaatwasser werkt uitstekend, maakt niet veel lawaai en zorgt voor een mooie schone vaat. De vaatwasser heb ik gekozen, omdat deze niet luidruchtig is (44 db), een besteklade heeft en een een starttijd heeft die uitgesteld kan worden. De vaatwasser voldoet aan alle verwachtingen en genoemde specificaties en is naar mijn mening een goede aankoop en een echte aanrader!

Pluspunten

• Niet luidruchtig
  • Schone vaat

Minpunten

• Waterverbruik

Astramama 24-05-2017

Siemens Vaatwasser

Wat een rust in de keuken... En wat geweldig dat de machine na afloop uitschakelt... Dit is boven verwachting. Tot dusver ben ik reuze blij ermee.

Pluspunten

• Bestek lade
  • Aardig stil

Minpunten

• Losse rekjes voor kopjes

Awij 17-05-2017

Prima apparaat, doet wat het moet doen

Bewust weer voor Siemens gekozen. Dit model met roestvrijstalen binnenzijde bevalt uitstekend. Voor het eerst met besteklade i.p.v. korf > werkt ook handig, goed schoon en belangrijkste het geeft extra ruimte onderin. Maakt goed schoon <en droog> en is lekker stil. Bediening is kinderlijk eenvoudig, met ook duidelijke indicatoren en resterende looptijd vermelding.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com