Siemens iQ300 SN236W03ME - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Hooggie 12-07-2017

Stille en droge vaatwasser

Gekocht met een 50 euro cashback actie. Mijn eerste was ook een Siemens en beviel ook goed. Daarna een AEG inbouw gehad ,ook prima. Helaas geen AEG te krijgen in de winkel vrijstaand dus een Siemens. Een stille vaatwasser met een uitstekend droogresultaat met gebruik van multitabs! Dus zonder glansspoelmiddel en vaatwaszout. Omdat het water hier zacht is. Wel ff volgens handleiding het gebruik van multitabs programmeren. Spoelglans en zout uitschakelen in programma. Af en toe na verloop van tijd op heet programma met soda doorspoelen. Startuitstel en beladingsensor gaven de doorslag. De laatste werkt overigens prima zodat hij het programma aanzienlijk inkort en dus water en energie bespaart.

Pluspunten

• waterverbruik
  • startuitstel
  • stil
  • besteklade ipv mandje
  • uitstekend droogresultaat zonder spoelglans

Minpunten

• handleiding mag beter
  • partner klaagt nog,eerst hand afwassen,nu inruimen

MKsport 08-07-2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Deze vaatwasser werkt uitstekend, maakt niet veel lawaai en zorgt voor een mooie schone vaat. De vaatwasser heb ik gekozen, omdat deze niet luidruchtig is (44 db), een besteklade heeft en een een starttijd heeft die uitgesteld kan worden. De vaatwasser voldoet aan alle verwachtingen en genoemde specificaties en is naar mijn mening een goede aankoop en een echte aanrader!

Pluspunten

• Niet luidruchtig
  • Schone vaat

Minpunten

• Waterverbruik

Astramama 24-05-2017

Siemens Vaatwasser

Wat een rust in de keuken... En wat geweldig dat de machine na afloop uitschakelt... Dit is boven verwachting. Tot dusver ben ik reuze blij ermee.

Pluspunten

• Bestek lade
  • Aardig stil

Minpunten

• Losse rekjes voor kopjes

Awij 17-05-2017

Prima apparaat, doet wat het moet doen

Bewust weer voor Siemens gekozen. Dit model met roestvrijstalen binnenzijde bevalt uitstekend. Voor het eerst met besteklade i.p.v. korf > werkt ook handig, goed schoon en belangrijkste het geeft extra ruimte onderin. Maakt goed schoon <en droog> en is lekker stil. Bediening is kinderlijk eenvoudig, met ook duidelijke indicatoren en resterende looptijd vermelding.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl