Bosch SMV86M60EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV86M60EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

huisvrouw 06-02-2017

fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

na 16 jaar een miele vaatwasser te hebben gehad waar we niet echt tevreden over waren (veel reparaties en waste niet geweldig schoon) hebben we nu gekozen voor deze Bosch vaatwasser op aanraden van familie en we zijn er super tevreden over wast schoon en daar is een vaatwasser voor.

Pluspunten

• wast goed schoon
  • makkelijk in te pakken

Minpunten

• nog niet ondervonden

Marie-Jose 25-01-2017

Super indeling met speciale rekjes voor wijnglazen

Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Mooi apparaat, handige indeling. Verlichting binnen en op vloer wordt programma verlicht. Alle rekjes zijn aan te passen naar eigen behoefte.

Pluspunten

• Rek wijnglazen
  • Veel verschillende programma's
  • Zelf indeling bepalen

rene 10-01-2017

Fluisttterstil

Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Mooi en degelijk uitgevoerde vaatwasser, met alle opties die je kunt bedenken. Ideaal voor een open keuken want hij is zeer stil.

Pluspunten

• stil
  • veel opties
  • zuinig

Wilma 12-12-2016

Wouw....wat een stilte!

Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Een fijne vaatwasser, die je niet hoort. Wat een verschil met de vorige.
Interieur praktisch en heel aanpasbaar.
Wasresultaat (en daar gaat het toch om) mooi schoon. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• geluidsniveau
  • indeling
  • degelijk interieur
  • projectie resttijd op de vloer

JohnW 03-06-2016

rustige machine met goede afwasprestaties

Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

De machine is zeer rustig. Indien je goede afwastabletten gebruikt is de was prestatie zeer goed. De robuuste uitvoering, de flexibele indeling en de lampen in de machine maken het geheel af.

Moby 27-01-2016

Hij werkt perfect.
Mooi helemaal droog en alles is schoon.de tijd die hij aangeeft hoelang hij nog duurt is ook prettig.
En het lampje binnenin is ook zeer fijn.

Louis 25-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Na 16 jaar gaf de vorige vaatwasser het op, en ons oog viel op deze Bosch vaatwasser. Veel mogelijkheden met de indeling. Zelfs het bovenplateau kan in hoogte worden versteld! Zuinig bij eco-programma, duurt wel lang maar ('s nachts) absoluut geluidloos. Erg makkelijk dat er verlichting in de vaatwasser zit: een plus! Wij tot nu toe zijn zeer tevreden over deze vaatwasser!

Angela 24-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Een zeer geluidsarme vaatwasser met veel gebruikersgemak. De verlichting in de vaatwasser werkt erg prettig bij het inpakken van de vuile vaat. Wij zijn blij met onze aankoop bij Bosch.

Paula 22-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

De vorige Bosch vaatwasser ging 15 jaar mee, dus weer voor een bosch gekozen, Tot nu toe bevalt hij zeer goed, vaat komt er zeer schoon uit. Het licht in de vaatwasser is een grappige toevoeging, net als de dia op vloer, Over de eindtijd

Inaverbeek 15-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Geweldige vaatwasser!! Top product jaren eerder Bosch moeten kiezen!! Wasmachine en droger ( allebei Bosch) al jaren heel erg tevreden over

Cristel 02-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Het is een duurzaam artikel met veel comfort.
Dit apparaat biedt veel mogelijkheden t.av. instellingen.
De ecostand is wel een ideale stand omdat het energie zuinig is.
Verder is het servies, bestek en andere spullen goed schoon en droog.
Zelfs is er voldoende ruimte voor pannen.
Wel moeten pannen, borden en andere vieze spullen voordat ze ingepakt worden eerst afgespoeld zijn. Dit i.v.m. het voorkomen van het verstopt raken van de afvoer door etensresten.
Een bijkomend voordeel is dat tijdens het draaiend programma te zien is hoe lang de vaatwasser nog draait.

EK 02-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Een super prettige indeling, veel mogelijkheden zoals bestekkorf op diverse plaatsen te zetten en de bovenste lade is verstelbaar in hoogte. Als extraatje licht in de vaatwasser en hij geeft op de vloer dmv display aan hoe lang de was nog duurt. En last but not least, superstil en energiezuinig.

Afwasmoe 07-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Prima machine! Wat opvalt is dat er vrijwel geen geluid geproduceerd wordt. Onze slaapkamer is ook beneden, direct achter de wand van het aanrecht met de ingebouwde vaatwasser. Deze kan nu ook in de nacht draaien, iets wat met de oude vaatwasser (ook een Bosch, 15 jaren oud geworden!) niet kon vanwege de herrie.

Jaap van Steenbergen 03-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Stille vaatwasser die weinig energie gebruikt en door zijn floorilumination (resterende afwastijd wordt op de vlloet geprojecteerd) erg handig is in gebruik.

Klaas 01-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Een goede machine die een schoon en droog product aflevert en gemakkelijk is in te stellen en erg stil is.

Pieter Tielemans 19-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Geweldig functionele machine met veel programma's. Wast mooi schoon. Zeker met de "extra drogen" functie komt de vaat ook mooi droog eruit.

Daarnaast veel handigheidjes zoals de verlichting binnen en resteren eindtijd op de vloer geprojecteerd.

Erg tevreden

EvdB 18-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

De vorige vaatwasser(Bauknecht) is ongeveer 8 jaar oud geworden (bij degelijks minimaal 1 keer gebruik) en heeft in die tijd een aantal mankementen gehad. Bij het laatste mankement besloten dat het tijd werd voor een nieuwe. Dit is de Bosch SMV86M60EU geworden. Eerst was het oog gevallen op een Siemens, maar mede door de actie van Bosch waarbij gratis 8 jaar(!) garantie wordt geboden voor deze machine gekozen.
Het is een mooie, luxe en degelijke uitvoering, de manden/korven zijn zeer stevig uitgevoerd en voelen ook zo aan. De binnenverlichting en de programma weergave op de grond geven een luxe uitvoering.
De eerste ervaringen zijn zeer positief: heel stil en een schone en droge vaat als resultaat. Het programma welke automatisch bepaald hoelang het programma gaat duren doet ook goed zijn werk, licht vervuilde vaat geeft een kort programma, meer vervuilde vaat een langer programma, maar de resultaten zijn altijd goed.

Ben 09-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Na een aantal jaren gebruik te hebben gemaakt van een andere Bosch vaatwasmachine zijn wij over deze machine wederom erg tevreden. Ziet er degelijk en verzorgt uit. De verlichting is ook een welkome verbetering.

JP 07-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

tot nog toe goede indruk maar we hebben hem echt net maar bevalt nu al uitstekend dus beoordeling is gebaseerd op onze eerste indruk en de duurzaamheid weten we uiteraard dus nog niet maar met de extra garantie service van bosch gaan we ervan uit dat dat wel goed zit, mooie machine ook

Marten 07-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Stille machine, makkelijk in genruik met eifficiente indeling, goed droog en grappig met de led verlichting aan binnenkant en de resterende tijd op de grond geprojecteerd

pieter post 04-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

ideaal is dat de 45/65 stand. in deze stand kijkt de vaatwasser hoe vuil de vaat is en kiest dan zelf voor minder vuile vaat 45gr. of vuile vaat 65gr. top idee om energie te besparen!

John 27-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Prima wasresultaat en erg stil. De ecotoetsinstelling zou wel iets beter kunnen drogen. Ik heb gezien er is een toets voor extra drogen die ga ik maar eens proberen.

Ton 17-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMV86M60EU

Een hele stille en zuinige vaatwasser!
Om zuinig met energie om te gaan is het nachtprogramma uitermate geschikt.
De projectieklok op de vloer om te kunnen zien hoelang de vaatwasser nog draaid is helemaal een uitkomst.

Zeer tevreden met onze nieuwe vaatwasser!!