Braun oor- en neustrimmer EN10 – Precieze en veilige verwijdering van oor- en neushaar - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun oor- en neustrimmer EN10 – Precieze en veilige verwijdering van oor- en neushaar op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

ArnoW 28-02-2018
  • Product gekregen

Goede trimmer

Deze trimmer heb ik gratis gekregen om uit te testen.
Opzich ben ik tevreden met het product, maar helaas vind ik dat de haren nog wel te lang blijven in de neus.
De trimmer is licht en handzaam in gebruik waardoor deze makkelijk is mee te nemen.
Gebruiksgemak is goed omdat de trimmer eenvoudig te gebruiken is zelfs zonder handleiding.
Batterijduur kan ik weinig over zeggen omdat ik de trimmer niet vaak gebruik.

Pluspunten

• Licht
  • Handzaam
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Mag de haartjes wel iets korter trimmen

MarcvR 23-12-2017

Ik heb onlangs de Braun oor- en neustrimmer EN10 gratis ontvangen om dit product uit te testen. Het apparaat ziet er degelijk en stevig uit. Het trim gedeelte van het apparaat is afgedekt door een dop en is dus beschermt. Door het geribbelde oppervalk ligt het apparaat vast in de hand bij gebruik. Het ontwerp van de messen van de Braun EN10 is anders dan bijvoorbeeld de Philips 3000 series. Het snij oppervlak is beschermd. Voor het trimmen van de neusharen en de haren in de oorschelp is dit een stuk prettiger omdat de huid beschermt wordt de messen. Hierdoor is het wel lastiger om het haar aan de buitenkant van de oorschelp weg te halen. Overall een goed en mooi apparaat van Braun

Pluspunten

• degelijk en stevig
  • veilig

Minpunten

• lastig voor grotere oppervlakken

Tom 20-12-2017
Ik heb dit product gratis ontvangen om het uit te testen, maar dit heeft mijn beoordeling niet beïnvloed.
Deze Braun trimmer doet wat hij moet doen: haartjes worden redelijk goed verwijderd. Dankzij het ontwerp van dit product (de mesjes zitten binnen in de kop van de trimmer) gebeurt dit op een veilige manier, zonder pijn of wondjes.
Het nadeel van dit product, je kunt niet de mesjes vervangen.sommige haartjes op moeilijke plaatsen worden vergeten of gaan niet helemaal weg.
Als je het graag heel kort hebt, dan zoek je dus misschien naar iets beters

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Makkelijk spoelbaar

Minpunten

• Mesjes niet vervangen
  • Niet alle haartjes gepakt

MarcelB24 14-12-2017

Handig en efficiënt, maar met beperkingen

Ik heb dit product gratis ontvangen met de bedoeling om het te testen en te reviewen. Dit is niet van invloed geweest op mijn beoordeling.

Deze trimmer ligt prettig in de hand en voelt stevig aan. Duidelijk geen goedkope namaak uit China, maar het is een A-merk waardig. Het trimmen gaat makkelijk en snel, maar wel vooral bij de wat stuggere haartjes in oor en neus. De kleinere/kortere schieten er makkelijk langs waardoor het risico bestaat dat je wat mist. Desondanks wel handig.

Pluspunten

• robuust
  • snel bij de hand

Minpunten

• pakt niet altijd alles

ger-s 07-12-2017

Ik mocht dit product gratis testen. Hierbij mijn bevindingen:
Het is een mooi vormgegeven apparaat wat goed in de hand ligt. De kunststof behuizing is stevig. Wat natuurlijk belangrijk is zijn de prestaties:
batterijgebruik: ik heb mijn neus en oren 4 x uitgebreid getrimt. de batterij blijft het goed doen
effectief gebruik: Jammer: onvoldoende. Het apparaat pakt de haartjes erg slecht op. Ook na diverse malen proberen werd dit niet beter. Ik kreeg zowel mijn neus als oren niet onthaard.
Ook al heb ik dit apparaat gekregen om te testen heb ik toch even gekeken naar de prijs: zo rond 20 euro op de diverse websites.
prijs/kwaliteitsverhouding is in mijn ogen slecht.
Een apparaat wat ik reeds in mijn bezit had en tussen 6 en 9 euro wordt aangeboden scoort daarbij zeer ruim hoger.

Pluspunten

• behuizing

Minpunten

• prestatie
  • prijs

WouterE 06-12-2017
  • Product gekregen

Degelijke trimmer

Deze Braun trimmer doet wat hij moet doen: haartjes worden vrij goed verwijderd. Dankzij het ontwerp van dit product (de mesjes zitten binnen in de kop van de trimmer) gebeurt dit op een veilige manier, zonder pijn of wondjes.
Het nadeel van dit design, vergeleken met toestellen waar de mesjes aan de buitenkant zitten (bv. de Philips 3000), is echter dat er niet zo kort wordt geschoren en sommige haartjes op moeilijk bereikbare plaatsen vergeten worden.
Als je het graag heel kort hebt, dan zoek je dus misschien beter iets anders, maar voor de doorsnee gebruiker zal deze trimmer zeker volstaan.

Menno020 03-12-2017

Ontharingsmonster

Ik heb deze flink uit de kluiten gewassen Braun oor-en neustrimmer nu paar weken in gebruik om gratis te mogen testen. Ik ben redelijk tevreden over het resultaat na gebruik. Deze trimmer is in tegenstelling tot veel iets goedkopere exemplaren erg gemakkelijk in gebruik en doet bijna helemaal goed wat hij goed moet doen. Soms mist hij een paar haartjes en moet ik na een paar dagen hem nog even opnieuw aan het werk zetten. Ik vind de trimmer wel wat aan de grote kant maar dat is beslist geen nadeel in gebruik. Kortom ik ben erg tevreden over deze aanschaf.

Pluspunten

• erg gebruiksvriendelijk

Minpunten

• beetje groot in de hand