Philips OneBlade Pro QP6520/30 - Reviews

Toepassing
baard
Type/soort
baardtrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade Pro QP6520/30 op Kieskeurig.nl.

Fokke 26-07-2019

Dit toestel doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Dit toestel gekocht omdat de verkoper hetzelfde toestel had en er zo enthousiast over was. Inderdaad het toestel is perfect geen onnodige accessoires, juist wat ik nodig had

Hans2111 04-07-2019

Scheert niet glad

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Vormgeving is fantastisch, maar hij scheert niet zo glad als ik gewend was. Leuk voor op vakantie, is makkelijk mee te nemen.
Ik overweeg om , voor de dagelijkse scheerbeurt iets anders te kopen.

nvptron 29-06-2019

knap design maar verder geen aanrader

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

dit is een toestel dat geschikt is voor mannen met beginnende baardgroei.
personen met een volwassen baardgroei kunnen met dit toestel niets aanvangen.
conclusie : knap design maar verder spijtig genoeg weinig positiefs te melden.
heb intussen noodgedwongen een ander toestel aangeschaft.

ArieArieArie 06-06-2019

Prima trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Heb deze nu zo'n 2 maanden. Bevalt erg goed! Ik scheer nu vaker omdat het sneller is, met m'n vorige trimmer duurde het erg lang omdat hij verouderd was. Deze scheert / trimt op 0.4 mm en dat is precies wat ik zocht. Net niet glad.

Andrex6 05-06-2019

Geweldig maar messen te snel bot

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Na meer dan 25 jaar baard en hoofd geschoren te hebben met de 9206AD nu bijna een jaar met de one blade, geweldig resultaat, maar de mesjes gaan bij mij ongeveer 5 scheerbeurten mee, en dus bij lange na niet de 4 maanden zoals geadverteerd. Om die reden is dit geweldige apparaat wel erg duur om te gebruiken. Met een mesje scheren is geen optie vanwege irritatie, maar is met de one blade geen probleem.

Adrhoon 19-05-2019

Voor een normale scheerbeurt valt het gebruik erg tegen

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Valt erg tegen in gebruik.
Duur heel lang voor een normale scheerbeurt.
En erger totaal niet glad
Kan me voorstellen dat voor baarddrager wel goed te doen is

Brtc 11-05-2019

Snel, stil en licht scheren

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Met nieuwe messen gaat het scheren supersnel en stil. Je kan deze ook gebruiken met scheerschuim waardoor de haartjes niet rondvliegen. Messen worden wel Redelijk snel bot.

Pierre62 18-04-2019

Trimt snel en doeltreffend

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Prima apparaat. Trimt sneller dan mijn oude trimmer, en gerichter.
Ligt niet ideaal in de hand, en de trimstandknop is wat log. De aan/uitknop is niet makkelijk vindbaar.
De snor/neushoek is lastig.
De handleiding is erg summier.

Al met al tevreden vanwege de snelle werking en het prima resultaat.

JeeJee 17-04-2019

Prima voor ringbaardje

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Ik gebruik hem vooral voor het trimmen van mijn ringbaardje met opzetstuk. Werkt perfect. Hij scheert ook goed glad zonder opzetstuk voor de randen en contouren.

Patrick1972 14-04-2019

Gewoon toppie

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Leuk hebbedingetje dat onmisbaar is voor elke man en dat met een compacte maat handig is om overal mee tenemen

Antho 11-04-2019

Deftig

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Het is een stevig en goed in de hand liggend product dat doet waarvoor het is ontworpen. Het scheren was nog nooit zo eenvoudig. Het is natuurlijk nog steeds niet het zelfde als je effectief scheren. Maar het komt (van alle apparaten die ik al gebruikte) toch het dichts in de buurt.

misjeld 09-04-2019

Goede, precies baardtrimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Voor het rijmen van je baard is het een prima apparaat. Met stukken die echt glad moeten zijn is het iets minder.
Vel afstel mogelijkheden en de speciale lichaamstrimmer werkt goed.
De accu gaat lang mee.
En tot nu toe nog geen irritatie in mijn nek gehad.

Patrick58 09-04-2019

Redelijk product

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Ik had dit product gekocht daar ik een gevoelige huid heb maar daar is het géén helpende hand voor.
Je mag je ook niet voorstellen dat het een gladgeschoren resultaat geeft, noch droog, noch nat.
Bij mij ligt het spijtig genoeg gewoon aan de kant en scheer ik gewoon terug nat, zonde van de toch dure aankoop...ik heb er spijt van.

Besse401 12-03-2019

Prima apparaar

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Dit is een goed apparaat en doet waar het voor gemaakt is.
Het scheren had iets beter gekunt. Wat mij tegenviel is dat je er een cassette bij moet kopen om hem in op te bergen. Maak hem dan iets duurder dan kun je hem tenmiste meenemen op reis, want de bladen zijn nogal fragiel.

Juan55 12-01-2019

In principe prima

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Maar nu de pro hiervoor de one blade en bij beide in mijn toilettas het scheermesje afgebroken. Het is echt een super apparaat maar dit gaat mij te duur worden.

Hofjehofje 29-12-2018

Bijna perfect

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Prima machine, zoals gewend van Philips prima design, lange accuduur en gebruikskemak. Alleen een 5-blads mes snijdt nét iets gladder en een driekops shaver is wat sneller.

Johannes278 28-12-2018

Prima product maar veel te duur in gebruik.

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Mesjes zijn veel te snel versleten voor de prijs die je er voor moet betalen. De 4 maanden die ze mee zouden moeten gaan kun je gerust door 2 delen want langer dan 2 maanden doe je er echt niet mee.

Suraj 25-11-2018

Voldoet niet aan verwachting

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Bij het trimmen van mijn baard is de OneBlade gewoon niet sterk genoeg. Het lijkt alsof mijn baard te dik is voor dit apparaat. Waar je met andere apparaten makkelijk doorheen komt moet je met de OneBlade paar keer overheen.

PascalT001 10-10-2018

Als trimmer niet geschikt

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Gekocht om baard mee te trimmen, maar dat gaat erg moeizaam en geeft geen mooi resultaat. Beetje duur voor een matige trimmer.

Daarnaast is het erg slecht dat je een aanbieding in de doos vindt en dat dan vervolgens die mesjes nooit op voorraad zijn. Philips begrijpt weer eens niet van hoe je apparaten maakt en hoe je je klanten behandelt. Jammer.

Smittepit 03-09-2018

Precisie gereedschap.

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520/30

Prima trimmer om baard netjes te houden.
Is geen scheerapparaat dus babyhuidje zacht word het niet.
Ik heb deze nu ongeveer 3 maanden dus ben benieuwd hoe lang het mesje nog scherp blijft lees verschillende berichten daarover.