Philips BT7201/15 - Reviews

60 min.
Scheren op lichtnet

Dave 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Philips BT7201/15

Snel opgeladen en scheert prima en glad.
Makelij te gebruiken omdat deze draadloos te gebruiken is waardoor je in badkamers zonder stopcontact toch voor de spiegel kan scheren.

anton 09-11-2016

Vangt goed alle haren op

Vangt goed alle haren op. Het is alleen niet zo makkelijk om de haren te verwijderen. De lengte is goed bij te stellen.
J.C. Dekker 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

goed in de hand

voor het eerst een trimmer. maar bij het eerste gebruik al gelijk enthousiast. goede werking ook.
licht in de hand met een uiterst eenvoudige bediening

E 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader

Deze trimmer is erg makkelijk in gebruik en werkt heel goed en snel. Wat zeker fijn is dat hij bijna alle haartjes opzuigt!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lichtgewicht
  • Zuigt bijna alle haartjes op

WimD 18-09-2016 Product paar maanden in bezit

Goed in gebruik en dit met lange accu duur

Na enkele maanden nog steeds heel blij met het gebruik van dit product.
Goede accu duur en zeer goed in gebruik.
Zeker en vast een aanrader

Pluspunten

• accu
  • reservoir

R Peeters 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips trimmer

Voorheen gebruikte ik een ouder type, ander merk, tondeuse met snoer voor het scheren van mijn baard.
Na wat vergelijking met verschillende baardtrimmers en tondeuses/haartrimmers gekozen voor dit product.
Persoonlijk sprak mij daarbij aan dat de afgeschoren haartjes worden opgevangen/opgezogen. Dit scheelt aanzienlijk in reinigen van de wasbak en omgeving. Ook in de praktijk blijkt dit uitermate goed te werken. Daarnaast is het apparaat snoerloos, en ik moet zeggen dat dit eigenlijk veel makkelijker is.
Ik heb ervoor gekozen om niet de goedkoopste/simpelste uitvoering te kiezen. De 7000 serie biedt precies wat ik zoek voor een goede prijs/kwaliteit.
Het apparaat ligt goed in de hand en is licht gewicht. De haartjes worden netjes opgevangen/opgezogen. Het scheren werkt zoals het behoort, beter dan de oude tondeuse.
Het draadloze geeft een hoop vrijheid en opladen is zo gebeurd.

Jasper 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige trimmer

Werk zeker naar behoren en geeft een goed resultaat. Alle functies werken goed en het apparaat is goed en eenvoudig schoon te maken onder de kraan.

Maarten 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Baardtrimmer

Het werkt prima. precies wat ik er van verwachtte. Hopelijk heb ik er lang plezier van. Ik adviseer het ook anderen om aan te schaffen.

solidguy 29-06-2016 Product maand in bezit

goed toestel met superhandige opzuigfunctie

Leuk design en ligt goed in de hand. Wel even bij vertellen dat het toch een beetje anders trimmen is dan met een ander toestel, je houd hem namelijk iets anders vast dan een gewone baardtrimmer; dit is voornamelijk omdat het opzuigsysteem vanboven aan de tandjes zit en zo een beetje je zicht blokkeert. dit is niet erg en na 2 a 3 keer het toestel gebruikt te hebben heb je er niet zo veel last meer van.

Wil je je bakkebaarden doen kan je wel beter de precisietrimmer gebruiken deze is ook wat hoger gelegen zodat je perfect zicht hebt.

De opzuigfunctie werkt zeer goed. Het reinigen doe ik met de kruimeldief, dit is het makkelijkst daar je het reservoir niet kan afspoelen of verwijderen. De kam en messen kan je gewoon afspoelen.

De lengteinstelling werkt ook goed en is per 0.5mm in te stellen, eens ingesteld schiet hij niet door zoals bij de meeste toestellen.

De levensduur van de batterij is zeer goed 5 a 6 keer trimmen voor je moet opladen, eens leeg is hij op een uurtje weer vol.

Op reis mistte ik wel een etui om hem mee te nemen, maar dit is zowat het enige dat ik mis bij dit toestel.

Prijs / kwaliteit is het toestel super!!

ViLoSyKe 29-06-2016 Product maand in bezit

Prijs kwaliteit, TOP!

Toestel onmiddellijk meegenomen op verlof. Elke dag gebruikt en zonder enige irritatie. Batterij gaat ook lang mee en de haartjes die in de wasbak vallen zijn echt heel beperkt! Haartjes worden perfect geschoren, bij andere toestellen werden haartjes er soms wel al eens uitgetrokken. Een toestel dat ik kan aanraden!

VDBJORIS 28-06-2016 Product paar weken in bezit

top trimmer!

Ik gebruik nu al enkele weken de trimmer series 7000.
Wat een prachtige machine, het doet wat het belooft, een echte aanrader! In 1 beweging zijn alle haartjes weg en opgezogen, door de vlijmscherpe messen en het vacuümsysteem.
Het toestel ligt gemakkelijk in de hand en de accu gaat lang mee.
(oplaadtijd van de accu: 1u en je kan hem 1u gebruiken)
Goede opties op het apparaat, zoals het afstellen van gewenste lengte.
De kortste stand is 0,5 mm, de trimmer is dus ook geschikt indien je een heel korte stoppelbaard wil.
De trimmer is echter niet bruikbaar onder de douche en mag ook niet volledig afgespoeld worden onder de kraan.
Ik ben alleszins heel tevreden, voor mij is het de ideale trimmer!

Stenlee 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne baardtrimmer

Sinds enkele weken heb ik dit fijne apparaat in mijn bezit. Het is licht, stil en trimt zeer nauwkeurig. Een pluspunt is het mooie design en het toestel ligt fijn in de hand.

Het afzuigsysteem is echt een bonus. Geen boze partner meer na het trimmen, want de wasbak blijft mooi schoon.

sevindo 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Ruim 3 weken in gebruik. Zeer fijn apparaat. Geen huid irritaties.
Daarnaast vangt die ook de meeste haartjes op.
Enige nadeel voor mij is dat ik het apparaat vrij groot/lomp vind.

mikeymike1985 26-06-2016 Product maand in bezit

Mooi design

Mooi design wel wat sneetjes wanneer er te dicht op huid wordt geschoren de vacuüm functie is ideaal. Zou het zeker aan kennissen aanbevelen

Daniels 25-06-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon tevreden

Het apparaat doet wat je ervan mag verwachten. Goed resultaat en gebruiksgemak is prima. Handig dat haartjes afgezogen worden. Schoonmaken van reservoir vraagt wat handigheid, maar is na paar keer ook geen issue meer.

Twanneman007 24-06-2016 Product maand in bezit

Goed scheerresultaat

Goed apparaat scheert goed ook voor precisie werk zoals bij trimmen van bakkebaarden en contouren . Alleen is het plastic kapje van de scheerkop iets te groot waardoor hij soms in de weg zit

aper 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat

De baardtrimmer is opzich een top apparaat. Hij ziet er mooi uit, zuigt haartjes op en accu laad lekker snel op.

Ik heb inmiddels 3x getrimt met mijn gloednieuwe baardtrimmer, maar helaas valt het trimmen wel tegen. Ik heb een baard van 3mm, maar voor zo een korte baard vind ik de baardtrimmer niet geschikt. Op de wangen en op de nek werkt het perfect, vandaar de 3 sterren. Op de kin trimt het apparaat altijd korter dan de stand waar die op staat. Ik heb alle 3 de keren moeten corrigeren met mijn oude trimmer, omdat de kin weer veelste kort getrimt werd.

Ook vind ik het kopje veelste breed. Van mij mag het kopje de helt dunner worden.

Stukato 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Top trimmer met minder rommel

Mijn eerste indruk van deze Philips baardtrimmer is dat het een degelijk en mooi apparaat is.

Eenmaal uit de doos gaat het opladen snel en nu na een aantal keren trimmen is hij nog steeds niet leeg. Voor mij gaat hij lang genoeg mee. Ik heb al zes keer getrimd en nog niet opnieuw hoeven te laden.

Verder valt mij op dat er voldoende mogelijkheden zijn om een lengte in te stellen, waarbij ik zelf kies voor 3mm. Tot mijn plezier valt op dat deze trimmer de kaartjes op de kaaklijn beter verwijdert dan mijn vorige trimmer. Dit verbaasde mij enigszins, omdat de trimkop op mij wel iets te log overkomt. Dat is voor mij niet echt een groot minpunt, zeker omdat er ook nog een precisie trimmer wordt meegeleverd. Die heb ik niet gebruikt, maar ik kan mij voorstellen dat deze voor anderen wel waardevol kan zijn.

Waar ik en ook mijn vrouw blij mee zijn, is de functie van deze trimmer om de haartjes op te zuigen. Hierdoor zit de wasbak minder vol met haartjes en scheelt het al met al iets met schoonmaken. Dit is echter voor mij wel meer een gimmick dan echte noodzaak, maar het is een prettige bijkomstigheid.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze trimmer en zou ik deze van harte aanbevelen!

jack 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed product

Vooral het vacuüm systeem is prettig in het gebruik.
Om een uitgebreid oordeel te geven heb ik het product nog te weinig gebruikt.

DennisP84 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk en licht!

Deze trimmer doet wat ze beloven. Je kiest héél makkelijk de lengte waarop je wil trimmen en gaat aan de slag. Er komen amper haartjes in de wasbask terecht dankzij de ingebouwde zuigfunctie. Ook schoonmaken gaat supersimpel. Je kan het reservoir gewoon even schoonmaken met de bijgeleverde borsteltjes en de losse onderdelen kunnen onder de kraan. Wat vooral mooi is, is het gewicht! Hij ligt zo lekker licht in de hand dat het echt een zegen is om hem te gebruiken!