Philips BT7201/15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT7201/15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Arnold 21-10-2017

Licht en kwetsbaar

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Product 4 maanden in gebruik. Apparaat is licht van gewicht en voel plastic aan. Nu pootjes afgebroken van scheerkop. Apparaat onbruikbaar. Door gebruik van hard plastic zeer kwetsbaar.

Pluspunten

• Zuigt baardharen op

Minpunten

• Snel stuk
  • Gebruik goedkoop materiaal

Dave 12-11-2016

Philips BT7201/15

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Snel opgeladen en scheert prima en glad.
Makelij te gebruiken omdat deze draadloos te gebruiken is waardoor je in badkamers zonder stopcontact toch voor de spiegel kan scheren.

anton 09-11-2016

Vangt goed alle haren op

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Vangt goed alle haren op. Het is alleen niet zo makkelijk om de haren te verwijderen. De lengte is goed bij te stellen.

J.C. Dekker 28-10-2016

goed in de hand

Geschreven voor: Philips BT7201/15

voor het eerst een trimmer. maar bij het eerste gebruik al gelijk enthousiast. goede werking ook.
licht in de hand met een uiterst eenvoudige bediening

E 25-10-2016

Aanrader

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Deze trimmer is erg makkelijk in gebruik en werkt heel goed en snel. Wat zeker fijn is dat hij bijna alle haartjes opzuigt!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lichtgewicht
  • Zuigt bijna alle haartjes op

R Peeters 04-07-2016

Philips trimmer

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Voorheen gebruikte ik een ouder type, ander merk, tondeuse met snoer voor het scheren van mijn baard.
Na wat vergelijking met verschillende baardtrimmers en tondeuses/haartrimmers gekozen voor dit product.
Persoonlijk sprak mij daarbij aan dat de afgeschoren haartjes worden opgevangen/opgezogen. Dit scheelt aanzienlijk in reinigen van de wasbak en omgeving. Ook in de praktijk blijkt dit uitermate goed te werken. Daarnaast is het apparaat snoerloos, en ik moet zeggen dat dit eigenlijk veel makkelijker is.
Ik heb ervoor gekozen om niet de goedkoopste/simpelste uitvoering te kiezen. De 7000 serie biedt precies wat ik zoek voor een goede prijs/kwaliteit.
Het apparaat ligt goed in de hand en is licht gewicht. De haartjes worden netjes opgevangen/opgezogen. Het scheren werkt zoals het behoort, beter dan de oude tondeuse.
Het draadloze geeft een hoop vrijheid en opladen is zo gebeurd.

Jasper 02-07-2016

Geweldige trimmer

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Werk zeker naar behoren en geeft een goed resultaat. Alle functies werken goed en het apparaat is goed en eenvoudig schoon te maken onder de kraan.

Maarten 30-06-2016

Baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Het werkt prima. precies wat ik er van verwachtte. Hopelijk heb ik er lang plezier van. Ik adviseer het ook anderen om aan te schaffen.

Stenlee 27-06-2016

Fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Sinds enkele weken heb ik dit fijne apparaat in mijn bezit. Het is licht, stil en trimt zeer nauwkeurig. Een pluspunt is het mooie design en het toestel ligt fijn in de hand.

Het afzuigsysteem is echt een bonus. Geen boze partner meer na het trimmen, want de wasbak blijft mooi schoon.

sevindo 27-06-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Ruim 3 weken in gebruik. Zeer fijn apparaat. Geen huid irritaties.
Daarnaast vangt die ook de meeste haartjes op.
Enige nadeel voor mij is dat ik het apparaat vrij groot/lomp vind.

mikeymike1985 26-06-2016

Mooi design

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Mooi design wel wat sneetjes wanneer er te dicht op huid wordt geschoren de vacuüm functie is ideaal. Zou het zeker aan kennissen aanbevelen

Daniels 25-06-2016

Gewoon tevreden

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Het apparaat doet wat je ervan mag verwachten. Goed resultaat en gebruiksgemak is prima. Handig dat haartjes afgezogen worden. Schoonmaken van reservoir vraagt wat handigheid, maar is na paar keer ook geen issue meer.

Twanneman007 24-06-2016

Goed scheerresultaat

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Goed apparaat scheert goed ook voor precisie werk zoals bij trimmen van bakkebaarden en contouren . Alleen is het plastic kapje van de scheerkop iets te groot waardoor hij soms in de weg zit

aper 24-06-2016

Top apparaat

Geschreven voor: Philips BT7201/15

De baardtrimmer is opzich een top apparaat. Hij ziet er mooi uit, zuigt haartjes op en accu laad lekker snel op.

Ik heb inmiddels 3x getrimt met mijn gloednieuwe baardtrimmer, maar helaas valt het trimmen wel tegen. Ik heb een baard van 3mm, maar voor zo een korte baard vind ik de baardtrimmer niet geschikt. Op de wangen en op de nek werkt het perfect, vandaar de 3 sterren. Op de kin trimt het apparaat altijd korter dan de stand waar die op staat. Ik heb alle 3 de keren moeten corrigeren met mijn oude trimmer, omdat de kin weer veelste kort getrimt werd.

Ook vind ik het kopje veelste breed. Van mij mag het kopje de helt dunner worden.

Stukato 24-06-2016

Top trimmer met minder rommel

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Mijn eerste indruk van deze Philips baardtrimmer is dat het een degelijk en mooi apparaat is.

Eenmaal uit de doos gaat het opladen snel en nu na een aantal keren trimmen is hij nog steeds niet leeg. Voor mij gaat hij lang genoeg mee. Ik heb al zes keer getrimd en nog niet opnieuw hoeven te laden.

Verder valt mij op dat er voldoende mogelijkheden zijn om een lengte in te stellen, waarbij ik zelf kies voor 3mm. Tot mijn plezier valt op dat deze trimmer de kaartjes op de kaaklijn beter verwijdert dan mijn vorige trimmer. Dit verbaasde mij enigszins, omdat de trimkop op mij wel iets te log overkomt. Dat is voor mij niet echt een groot minpunt, zeker omdat er ook nog een precisie trimmer wordt meegeleverd. Die heb ik niet gebruikt, maar ik kan mij voorstellen dat deze voor anderen wel waardevol kan zijn.

Waar ik en ook mijn vrouw blij mee zijn, is de functie van deze trimmer om de haartjes op te zuigen. Hierdoor zit de wasbak minder vol met haartjes en scheelt het al met al iets met schoonmaken. Dit is echter voor mij wel meer een gimmick dan echte noodzaak, maar het is een prettige bijkomstigheid.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze trimmer en zou ik deze van harte aanbevelen!

jack 24-06-2016

Goed product

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Vooral het vacuüm systeem is prettig in het gebruik.
Om een uitgebreid oordeel te geven heb ik het product nog te weinig gebruikt.

josiph 22-06-2016

ideale baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7201/15

De ideale baardtrimmer voor iedere baard, ook handig is de haarafzuiging waardoor niet heel de badkamer onder de haren ligt als je je hebt getrimd.
er zit ook een kleinere trimkop bijwaar het precisie werk mee gedaan kan worden.
ik raad hem iedereen aan!

Gerbili 22-06-2016

Handzame trimmer

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Het apparaat ligt lekker in de hand. Eenmaal de juiste lengte ingesteld verschuift deze niet tijdens het trimmen. Het zuigsysteem vangt verbazingwekkend veel haartjes op. Wel zijn de houder en het mes aan dunne, makkelijk breekbare delen bevestigd. Ik vraag me af of dat het een paar jaar houdt.

Jeffrey 22-06-2016

Zeer efficiënt en erg precies

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Sinds een paar jaar gebruik ik een baardtrimmer van een ander gerenommeerd merk. Deze doet mij vaak pijn bij het trimmen en ik ben hier minsten een kwartier mee bezig. De baardtrimmer van Philips is een gigantische vooruitgang in bijna alle opzichten. Hij is zeer efficiënt en heel erg precies, doet mij totaal geen pijn en is onwijs snel met een perfect resultaat. Deze heeft mijn verwachtingen echt overtroffen en ik ben zéér te spreken over het trimresultaat. Enige minpunten zijn dat het niet met water schoongemaakt mag worden en geen inductielader met basisstation.

noxs-oud 21-06-2016

Zeer efficient en weinig troep

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Wat een fijn apparaat! Als je eenmaal weet hoe je het trimmen het best kan bewerkstelligen, dan is dit een uitkomst! De losse haartjes worden opgevangen (opgezogen) en dus weinig troep.
De lengte is goed in te stellen en precisie trimmen voelt goed aan. Ik heb geen echt slechte ervaringen; mijn baard voelt zacht aan en ik krijg complimenten dat het zacht aan voelt.

RutgerPronk86 21-06-2016

Doet wat je ervan verwacht

Geschreven voor: Philips BT7201/15

In de basis is het een prima apparaat wat datgene doet wat je er van verwacht; het trimmen van je baard. Wat echt een uitkomst is, is dat het overgrote deel van de baardhaartjes worden 'opgezogen' door de baardtrimmer. Het aantal haartjes wat er naast valt zijn op 1 hand te tellen. Hierdoor kan je, in theorie, je baard zelfs in de auto trimmen. Ideaal! Echter, dit gaat wel gepaard met vrij veel lawaai. Daarnaast vind ik persoonlijk de opzet kam niet echt comfortabel voor je huid.

Nick 21-06-2016

erg goede baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7201/15

erg fijne baardtrimmer, werkt erg goed.
geen rommel meer met haartjes in de wasbak of iets dergelijks. de baardtrimmer zuigt zo goed als alle haartjes op!
het stofzuigertje in de baardtrimmer zorgt er wel voor dat de baardtrimmer best wel wat herrie maakt.

coentjuh 21-06-2016

Makkelijk scheerapparaat

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Doordat je de baardtrimmer in verschillende mm's kan instellen, is het echt een fijne baardtrimmer. Hij is heel precies hierin.

Ook is het fijn dat hij de haartjes opvangt, voorheen had ik altijd een wasbak vol haren, nu hoef ik nog maar een paar haartjes weg te halen.

Apparaat gaat ook lang mee tussen de oplaadbeurten door en ligt fijn in de hand.

joukee 21-06-2016

Super nauwkeurig

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Ik heb het apparaat nu een week of 2-3 en al een aantal malen gebruikt. Ik vind de trimmer echt een super apparaat, makkelijk aan te passen in millimeters om het perfecte resultaat te krijgen.
Wanneer je hem zonder kapje op de trimmer gebruikt dan zit alleen het voorste plastigkapje soms een beetje in de weg. Verder makkelijk schoon te maken onder de kraan.

CK 20-06-2016

Baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7201/15

Werkt echt heel goed. Is ook goed instelbaar. Afzuiging werkt inderdaad zeer goed. Mijn die ie op accus en 220v te gebruiken is.