Philips QG3380/16 - Reviews

Bedrijfstijd
50 min.
Oplaadtijd
1 uur

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Barts14 18-06-2017

Geen goed product

Product voelt vanaf moment 1 al niet robuust aan. Na 4 weken gebruik deed de grote scheerkop het niet meer. Heb deze met een inbussleuteltje uit elkaar kunnen halen en het probleem weten te achterhalen: er zat heel veel haar in het mechanisme.
Dit moet ik nu ongeveer 1 keer per maand doen omdat het toestel weer vastloopt. De oorzaak is de enorme gleuf direct onder de mesjes, waar al het haar in blijft zitten.

Pluspunt is wel dat de koppen makkelijk te verwisselen zijn.

JonasDS 04-06-2017

Slechtste batterij ooit

Eerste 6 maand was ik tevreden. Goede trimmer. Handig dat er ook neustrimmer is. De opzetstukken zijn minder goed, scheert soms kort ondanks lang opzetstuk.

Batterij is echt waardeloos. Na uren opladen kan ik het nog geen 10 seconden gebruiken. Valt opeens stil. Kan toestel dus niet meer gebruiken. Begrijp niet waarom gekozen is voor deze batterij en waarom niet mogelijk is te gebruiken vanuit het net.

Conclusie: weggesmeten geld

Ronald1965 11-04-2017

zeer matig

app hapert regelmatig. Lijkt zonder stroom te zitten maar is niet het geval . Gebruik onder douche niet aan te bevelen.
Kortom - miskoop

HarmJ 28-01-2017

Fijn apparaat

Tot nu toe erg tevreden over het apparaat. Een verademing, mijn oude apparaat werkte niet meer naar tevredenheid.

Een fijn verjaardagscadeau.

Jodi12 31-08-2016

Zeer korte gebruiksduur en niet te gebruiken aan de kabel

Het is een veelzijdig apparaat, daar heb ik hem voor gekocht. Ik wist dat er geen Li-ion batterij in zit, maar wist niet dat een Ni-mH accu zo waardeloos is. Deze accu raakt snel lam. Hiermee bedoel ik dat je een paar uur op moet laden voor een paar minuten gebruik. Heb erg spijt van mijn aankoop, hij was ook erg duur. Goedkoop hoeft dus geen duurkoop te zijn. Wat een hoop zou veranderen is een Li-ion accu en een apparaat die je kan gebruiken tijdens het opladen. Dan is dit zeker een monsterlijk ding. Nu echt waardeloos

Melvin 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig en functionele trimmer

Aankoop was resultaat van een zoektocht naar een combinatie van trimmer en scheerapparaat. De QC3380 doet daar nog een stapje bovenop. In de korte tijd heb ik nog niet alle tools gebruikt, maar de twee gewenste onderdelen leveren een verzorgd uiterlijk op!

ddb001 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteitsproduct. Voelt stevig en solide. Vele mogelijkheden met betrekking tot scheren en precisiewerk.

JeX 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Eerste aanschaf van een baardtrimmer en het resultaat en gemak vallen mij zeker niet tegen. Meer dan genoeg opzetstukjes en trimstanden. Nadelen zijn wel de gelimiteerde gebruiks- en onderhoudomschrijving en het plastic bewaartray is niet van kwaliteit. Zou wel deze zeker aanraden!

Harry 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaatje ziet er mooi uit! De materialen zien wel wat goedkoop uit, maar verder ligt het wel fijn zwaar in de hand. Over degelijkheid kan ik nog niks zeggen, maar Philips kennende zit dit wel goed. Verder ook erg enthousiast over de mogelijkheden en het gebruiksgemak! Zeker met de laadtijd van maar 1u, dat maakt het toch al heel gauw mogelijk om even tussendoor je baard bij te werken.

Baardaap 13-11-2015 Product paar weken in bezit

De multigroom heeft meerdere en handige opzetkoppen waardoor je goed kan stylen. Ze zijn makkelijk op te zetten, af te halen en schoon te maken. Een degelijk en goed product die gebruiksvriendelijk is.

Evert55 11-07-2015

Mooi uitziend produckt, wat ook goed werkt.

Hoewel ik niet alle functies zal gebruiken, maar alleen de baard, snor en de neus en oorharen bijwerk en inkort en er niet mee onder de douche ga staan. (dan zie je niet wat je doet) vind ik het een prima apparaat. Jammer de bij geleverde doos niet praktisch is als steun om de onderdelen netjes op te stellen.