Philips MULTIGROOM Series 7000 QG3380

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 7000 QG3380 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Jean Michel 06-07-2018

Eén scheerbeurt per accu lading

Over de scheer kwaliteiten valt weinig te zeggen. Het doet wat het moet doen en is accuraat genoeg. De turbo is leuk maar voor mij overbodig.

Maar waarom dan het lage cijfer? Vanaf het begin had ik al mijn twijfels over de accu. De scheerkop weigerde vaak bij het aanzetten en gaf daarop al snel aan dat de accu lading laag was. Op den duur kreeg ik door dat het hielp door op voorhand de kop onder de kraan te houden. Het bleef echter twijfelachtig voor mij, maar ik had niet voldoende reden om er mee terug naar de winkel te gaan of een garantie claim te doen.

Nu na 2 jaar af en toe gebruik (ik heb en hou een flinke baard) gaat de shaver maar 1 accu lading mee. Sterker nog, naar mijn idee heb ik hem vorige week na gebruik nog opgeladen en toe ik hem vanmorgen wilde gebruiken deed hij niks, enkel aangeven dat hij opgeladen moest worden. Zwaar vervelend.

Ik was al geen groot fan van Philips en heb het ook nooit zo op de betrouwbaarheid van oplaadbare apparaten gehad, en dat maakt in dit geval toch wel een dodelijke combi.
Volgende apparaat misschien dan toch maar op zoek naar echte kwaliteit.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • titanium
  • (spat) water bestendig

Minpunten

• Accu(duur)

Melvin 06-07-2016

Veelzijdig en functionele trimmer

Aankoop was resultaat van een zoektocht naar een combinatie van trimmer en scheerapparaat. De QC3380 doet daar nog een stapje bovenop. In de korte tijd heb ik nog niet alle tools gebruikt, maar de twee gewenste onderdelen leveren een verzorgd uiterlijk op!

ddb001 02-01-2016

Kwaliteitsproduct. Voelt stevig en solide. Vele mogelijkheden met betrekking tot scheren en precisiewerk.

JeX 22-12-2015

Eerste aanschaf van een baardtrimmer en het resultaat en gemak vallen mij zeker niet tegen. Meer dan genoeg opzetstukjes en trimstanden. Nadelen zijn wel de gelimiteerde gebruiks- en onderhoudomschrijving en het plastic bewaartray is niet van kwaliteit. Zou wel deze zeker aanraden!

Harry 04-12-2015

Het apparaatje ziet er mooi uit! De materialen zien wel wat goedkoop uit, maar verder ligt het wel fijn zwaar in de hand. Over degelijkheid kan ik nog niks zeggen, maar Philips kennende zit dit wel goed. Verder ook erg enthousiast over de mogelijkheden en het gebruiksgemak! Zeker met de laadtijd van maar 1u, dat maakt het toch al heel gauw mogelijk om even tussendoor je baard bij te werken.

Baardaap 13-11-2015

De multigroom heeft meerdere en handige opzetkoppen waardoor je goed kan stylen. Ze zijn makkelijk op te zetten, af te halen en schoon te maken. Een degelijk en goed product die gebruiksvriendelijk is.