BaByliss For Men Lithium Power - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men Lithium Power op Kieskeurig.nl.

Thiming 17-12-2019

Prettige en degelijke trimmer

Geschreven voor: BaByliss For Men Lithium Power

Bij mijn eerste gebruik had ik een niet al te lange baard, er hoefde dus ook maar weinig afgehaald te worden. Ik merkte dat er regelmatig haartjes achterbleven. Het kostte me wat meer moeite om een strakke baard te maken. Wanneer mijn baard langer was en er dus een langer stuk geschoren kon worden bemerkte ik een veel beter resultaat, de baard was snel en strak geschoren. Ik ben zeer content met de kwaliteit van de trimmer.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Bij lange baard strak resultaat

Minpunten

• Bij kortere baard minder strak resultaat

RoPro 15-12-2019

Goede kwaliteit tondeuse met veel standen

Geschreven voor: BaByliss For Men Lithium Power

Het apparaat heeft een mooi design en ligt lekker in de hand. Niet te zwaar of te licht. Hoelang de batterij meegaat week ik niet precies, maar iig lang genoeg voor meerdere sessies. Hij doet zijn werk prima, zowel voor hoofdhaar als lichaamshaar. Na een tijdje gebruik wordt het plateau wat warm, maar niet storend. De opzetstukken (vrij veel) zitten stevig vast en zal er niet zomaar afschieten. Na een paar dagen niet gebruikt te hebben, plakte het scheerstukje een beetje aan het plateau. Was wel weer makkelijk los te drukken, maar ik adviseer hem weg te leggen op de hoogste afstand. Jammer dat je niet draadloos kan laden, zoals met een elektrische tandenborstel, op een station.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Werkt soepel

Minpunten

• Niet draadloos laden

rien 10-12-2019

luxe uitvoering

Geschreven voor: BaByliss For Men Lithium Power

Deze babyliss for men is een luxe tondeuse die in een handige doos zit verpakt met meerdere opzet kammen.
Naast de kammen heeft dit apparaat ook nog standen om de vertanding te stellen. Heel veel keuzes kan je maken.
Ik persoonlijk vond te veel keuzes. Heb daardoor moeite om de juiste afstemming snel en makkelijk te vinden.

Pluspunten

• veel keuze in standen

Minpunten

• veel keuze in standen

Trebor 07-12-2019

Zeer soepel en snel

Geschreven voor: BaByliss For Men Lithium Power

Het apparaat zit in een handige doos met de diverse opzetkammen duidelijk zichtbaar op volgorde. Hij voelt zeer degelijk aan en scheert zeer soepel en snel. Mijn baard is binnen 5 minuten weer tip top in orde. Enige nadeel is dat het wat lastig is onder de neus, omdat het apparaat wat breed is. Dit zal een kwestie van oefenen zijn. Tot nog toe ben ik erg tevreden.

Pluspunten

• Snelle en goede trimbeurt
  • Degelijk apparaat

RickMetBaard 01-12-2019

Kwaliteit tondeuse met genoeg power

Geschreven voor: BaByliss For Men Lithium Power

De tondeuse gebruik ik nu een week om de dag. Het is voor het oog sowieso een mooie tondeuse en als je de tondeuse vast hebt voel je dat het echt van goede kwaliteit is!
Als ik de tondeuse vergelijk met mijn vorige, een Remington dan is dit echt een grote stap vooruit. Het gebruiksgemak en de handige opbergkoffer zijn een pluspunt en om dan ook gelijk maar een minpunt(je) aan te scheren: er zit helaas geen laadstation bij. Het scheren, waar het om gaat natuurlijk gaat heerlijk soepel en je bent zeer flexibel met alle opzet kammen en de trimfunctie op de tondeuse zelf. Al met al niet goedkoop maar zeker waar voor je geld!

Pluspunten

• Goede batterij
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• Geen laadstation