De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss E986E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Enschede13 02-01-2023

Tondeuze BaByliss For Men E986E

Geschreven voor: BaByliss E986E

Toptondeuse levert goed resultaat en heeft een lange accuduur. Het apparaat maakt weinig geluid en de brede instelbaarheid van de kniplengte zorgt dat er geen opzetstukken nodig zijn.

Pluspunten

• lange accuduur
  • instelbaarheid kniplengte

m**********@h********** 30-12-2022

Babyliss tondeuse

Geschreven voor: BaByliss E986E

Goede kwaliteit zonder strepen in het haar achter te laten omdat je er niet persee kammen op hoeft te zetten

Pluspunten

• Zonder opzetkam
  • Goede prijs

e********@o********** 17-12-2022

Degelijk en handig toestel

Geschreven voor: BaByliss E986E

Zeer degelijk en krachtig toestel. Handig in gebruik en batterij gaat lang mee. Aanrader

Melanie 12-12-2022

Babyliss e986e

Geschreven voor: BaByliss E986E

De Babyliss e986e eerst geprobeerd van een kennis waarna ik deze nu ook heb besteld! Hij ligt ontzettend fijn in de hand, fijn dat hij draadloos is en goed te reinigen is.
Al met al een zeer fijne tondeuse zeker in combinatie met de prijs. Ik kan hem iedereen adviseren

Pluspunten

• Draadloos
  • Houdt fijn vast
  • Goed te reinigen
  • Makkelijk instelbaar

o**********@o********** 10-12-2022

Fantastische babyliss tondeuse E986E

Geschreven voor: BaByliss E986E

Dit is echt een hele goede tondeuse, ik gebruik hem voor mijn man en ik ben echt veel sneller klaar met een mooi resultaat door de scherpe mesjes, ik raad iedereeen dit produkt aan; goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ton 06-12-2022

Prima tondeuse

Geschreven voor: BaByliss E986E

Mooi, stijlvol apparaat, geleverd in een degelijke koffer. Snel opgeladen en de eerste ervaringen zijn prima. Veel mogelijkheden door draairing en diverse opzetkammen. Batterij gaat lang mee. Kortom, prima tondeuse!

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • Vormgeving
  • Diverse opzetkammen

Geert Verstraeten 23-11-2022

BaByliss For Men E986E

Geschreven voor: BaByliss E986E

Goed product, zeer tevreden! Doet wat het moet doen, messen zijns scherp en laad snel op!

Gerard 22-11-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: BaByliss E986E

Het is een tondeuse die prima knipt. Ligt lekker in de hand. Geen snoer is ook fijn.

Pluspunten

• Knipt prima
  • Geen snoer

Sabankoc38@hotmail.com 04-07-2021

Lithium power hair clipper

Ik heb vorige week gekocht .ik heb gebruikt. Ik ben heel tevreden. Super snell

HP 26-06-2021

Fijn product

Geschreven voor: BaByliss E986E

Heel fijn product, veel extra hulpstukken .
De prijs kwaliteit is perfect......

Daniel37 27-11-2020

Een tondeuse met een luxueuze uitstraling.

Geschreven voor: BaByliss E986E

Man man man Wat een Strak resultaat heeft deze E986e geleverd .Ik was eerst wel wat sceptisch tegenover het merk babyliss geworden omdat mijn oude tondeuse van babyliss niet echt mijn ding was .
Je denk toch al gouw als leek er valt toch niks te verbeteren aan zo’n ding !!! en toch heb je het gevoel dat de tijd niet stilstaat wat ik al erg knap vind.
Voor die paar tientjes meer heb je ook zeker wel wat meer tondeuse in de hand de onderkant voelt wel wat plastic aan en de case is wel plasticbak waardig maar dat mag de pret niet bederven.
Het mes is wel wat aan de brede kant voor het trimmen van een gehele baard vind ik.
Tot slot De uitstraling de oplaadtijd en het resultaat mag er wezen dit is een zeer goede tondeuse voor thuisgebruik.

Pluspunten

• mes is scherp
  • snel opgeladen

Minpunten

• breedmes
  • niet met water aftespoelen

Gisela 08-11-2020

Babyliss tondeuse E986E

Geschreven voor: BaByliss E986E

Prima tondeuse. Ligt lekker in de hand. Scheert prima. Superhandig in een opbergkoffer. Een aanrader!

Pluspunten

• Scheert soepel
  • Handige opbergkoffer
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Kumaraswamy 15-07-2020

Great Product

Geschreven voor: BaByliss E986E

I bought this last month and this is awesome product. Light weight and easy to handle andeasy to handle. Length adjustment is precision and Length adjustment is precision. Box is good for travelling purpose. Noise is also minimal. Quick charging and battery life is also good.

Pluspunten

• Light weight
  • easy to handle
  • easy to handle
  • Length adjustment is precision
  • Length adjustment is precision

Dick Westerduin 13-07-2020

Aanrader: BabylissMen E986E tondeuse

Geschreven voor: BaByliss E986E

Onlangs heb ik een BabylissMen E986E tondeuse gekocht bij Bol.com. Een heel fijn apparaat dat met verschillende opzetkammen werkt, die je eenvoudig verwisselt. Het verwisselen van de kammen gaat eenvoudiger dan bij mijn vorige tondeuse van een ander merk.
Op het apparaat zelf zit een draairing waarmee je de scheerlengte kunt instellen van 0,6 tot 3 mm. Handig als je geen opzetkam gebruikt zoals bij het precisiewerk en uitscheren van de nek.
Deze tondeuse ligt heel fijn in de hand voelt solide aan. Echt een kwaliteitsproduct. Hij is ook redelijk licht van gewicht.
De tondeuse werkt draadloos, en opladen gaat in een paar uurtjes. Een volle accu gaat ongeveer anderhalf uur mee. Dus ruim voldoende voor een aantal knipbeurten achter elkaar.
De kop kun je onder de kraan afspoelen; handig!
Alles wordt geleverd in een praktische plastic box, zodat je de spullen lekker bij elkaar houdt. De opzetkammen zitten op volgorde zodat je makkelijk de juiste selecteert, maar de aanduiding op de kam voor de lengte had wel wat duidelijker gekund.
Al met al een heel fijne tondeuse. Echt een aanrader, zeker voor dit geld.

Pluspunten

• zeer goede accu
  • ergonomisch
  • opbergbox meegeleverd
  • kwaliteitsproduct

Minpunten

• aanduiding op de opzegkammen kan duidelijker

Sonic11 30-06-2020

Prachtig design!

Geschreven voor: BaByliss E986E

Vandaag gekocht bij Blokker. Het apparaat werkt precies zoals je van een Babyliss tondeuse mag verwachten. Mijn vorige apparaat weggegeven aan mijn zoon. Ben hier reuze blij mee, mooie design, ligt goed in de hand, niet te zwaar. Prima prijs. Kortom deze gaat nog heel lang mee.

• Kapper overbodig

Minpunten

• geen

Hans Bakker 29-06-2020

De Babyliss E986E die keuze was een goed idee

Geschreven voor: BaByliss E986E

Een mooie, goed in de hand liggende tondeuse, het opzetsysteem voor de kammen is solide, de tondeuse maakt weinig herrie, en werkt mooi precies, de kapster zal mij niet vaak meer zien

Pluspunten

• Mooie uitvoering toestel
  • Werkt precies
  • Snel oplaadbaar
  • Handige opbergbox inbegrepen
  • Veel instelmogelijkheden

Minpunten

• Niet voor kleine handjes

AnjaW 15-06-2020

Super apparaat!

Super tondeuse!
Scheert net zo gemakkelijk door lang coronahaar en dat zonder snoer!
Gemakkelijk instelbaar voor de goede lengte met kammetjes en draaimechaniek.
Top product!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Vele instellingen
  • Ligt lekker in de hand

Els 12-06-2020

Heel mooi design en veel hulpstukken

Geschreven voor: BaByliss E986E

Prijs kwaliteit zit het zeker goed met dit toestel. De looks zijn echt een pluspunt alsook de vele hulpstukken en de praktische opbergkoffer.
Dat je de tondeuse draadloos kan gebruiken vind ik ook een groot pluspunt. De batterij laad razendsnel op.
Het resultaat mag er zijn, wordt hier enkel gebruikt voor hoofdhaar. Door de vele instellingen die mogelijk zijn kan je elk kapsel aan.
Voor mij is dit een toppertje, zijn prijs waardig.

Thiming 17-12-2019

Prettige en degelijke trimmer

Geschreven voor: BaByliss E986E

Bij mijn eerste gebruik had ik een niet al te lange baard, er hoefde dus ook maar weinig afgehaald te worden. Ik merkte dat er regelmatig haartjes achterbleven. Het kostte me wat meer moeite om een strakke baard te maken. Wanneer mijn baard langer was en er dus een langer stuk geschoren kon worden bemerkte ik een veel beter resultaat, de baard was snel en strak geschoren. Ik ben zeer content met de kwaliteit van de trimmer.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Bij lange baard strak resultaat

Minpunten

• Bij kortere baard minder strak resultaat

RoPro 15-12-2019

Goede kwaliteit tondeuse met veel standen

Geschreven voor: BaByliss E986E

Het apparaat heeft een mooi design en ligt lekker in de hand. Niet te zwaar of te licht. Hoelang de batterij meegaat week ik niet precies, maar iig lang genoeg voor meerdere sessies. Hij doet zijn werk prima, zowel voor hoofdhaar als lichaamshaar. Na een tijdje gebruik wordt het plateau wat warm, maar niet storend. De opzetstukken (vrij veel) zitten stevig vast en zal er niet zomaar afschieten. Na een paar dagen niet gebruikt te hebben, plakte het scheerstukje een beetje aan het plateau. Was wel weer makkelijk los te drukken, maar ik adviseer hem weg te leggen op de hoogste afstand. Jammer dat je niet draadloos kan laden, zoals met een elektrische tandenborstel, op een station.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Werkt soepel

Minpunten

• Niet draadloos laden

rien 10-12-2019

luxe uitvoering

Geschreven voor: BaByliss E986E

Deze babyliss for men is een luxe tondeuse die in een handige doos zit verpakt met meerdere opzet kammen.
Naast de kammen heeft dit apparaat ook nog standen om de vertanding te stellen. Heel veel keuzes kan je maken.
Ik persoonlijk vond te veel keuzes. Heb daardoor moeite om de juiste afstemming snel en makkelijk te vinden.

Pluspunten

• veel keuze in standen

Minpunten

• veel keuze in standen

Trebor 07-12-2019

Zeer soepel en snel

Geschreven voor: BaByliss E986E

Het apparaat zit in een handige doos met de diverse opzetkammen duidelijk zichtbaar op volgorde. Hij voelt zeer degelijk aan en scheert zeer soepel en snel. Mijn baard is binnen 5 minuten weer tip top in orde. Enige nadeel is dat het wat lastig is onder de neus, omdat het apparaat wat breed is. Dit zal een kwestie van oefenen zijn. Tot nog toe ben ik erg tevreden.

Pluspunten

• Snelle en goede trimbeurt
  • Degelijk apparaat

RickMetBaard 01-12-2019

Kwaliteit tondeuse met genoeg power

Geschreven voor: BaByliss E986E

De tondeuse gebruik ik nu een week om de dag. Het is voor het oog sowieso een mooie tondeuse en als je de tondeuse vast hebt voel je dat het echt van goede kwaliteit is!
Als ik de tondeuse vergelijk met mijn vorige, een Remington dan is dit echt een grote stap vooruit. Het gebruiksgemak en de handige opbergkoffer zijn een pluspunt en om dan ook gelijk maar een minpunt(je) aan te scheren: er zit helaas geen laadstation bij. Het scheren, waar het om gaat natuurlijk gaat heerlijk soepel en je bent zeer flexibel met alle opzet kammen en de trimfunctie op de tondeuse zelf. Al met al niet goedkoop maar zeker waar voor je geld!

Pluspunten

• Goede batterij
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• Geen laadstation