Samsung UE50TU7020W - Reviews

Anoniem 28-09-2020

Fantastisch mooi beeld.

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Mijn vorige 2 televisies ook van SAMSUNG die nog steeds worden gebruikt in andere kamers, eentje van 2003 en een van 2013 die het nog uitstekend doen.
Maar dit is echt een super beeldkwaliteit t.o.v. de vorige televisies.
Echt heel erg tevreden,.

Anoniem 10-03-2021

Fijne tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Fijne tv, die alle functies beschikt die je op een tv wilt hebben. Goed beeld. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wessel05 28-05-2021

Top Tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Mooi groot en helder beeld om lekker op te gamen, netflix makkelijk op te starten en nooit problemen

Sugamilk1986 10-06-2021

Prima TV, voor een prima prijs!

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Erg tevreden met mijn Samsung tv. Vriendelijk in gebruik, goede beeldkwaliteit. Bluetooth werkt ook super.

Goblin Opa 02-06-2021

Prima TV!

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Prima TV voor een prima prijs. Ik zou deze iedereen aanraden. Alle functies, apps en connectiviteit die je nodig hebt zonder opschmuck.

Klaas007 26-05-2021

Geweldig helder beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Heel helder beeld maar af en toe oranje bij het opstarten. Na het opnieuw aanzetten is het beeld weer prima

Mark_89 21-05-2021

Super tv!

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Ik ben erg blij met deze tv! Het heeft een super mooi disign! De tv geeft prima beeld en de apps werken perfect. Daarnaast heb ik normaal een soundbar aangesloten op de tv maar op dit moment niet en het geluid van de tv zelf is zeker niet slecht! Prima keuzen dus voor zijn kwaliteit en prijsverhouding!

Edo1961 21-05-2021

Super tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

De tv bevalt prima, beeld en geluid boven verwachting. Ook de installatie ontzettend eenvoudig. Kortom een mooie tv om te zien, met prima beeld en geluid voor een lage prijs

Anoniem 20-05-2021

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Fantastisch apparaat, geniet er elke dag van. Het is een genot om mijn favoriete programma's en series hier op te mogen kijken.

Jeppie85 19-05-2021

Genoeg voor weinig

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Voor de prijs en grote en kwaliteit van het scherm is het top. Af en toe met gamen zie je het scherm niet altijd bijhoudt en fractie korrelt. Jammer ook dat er geen Chrome cast mogelijkheid bij zit, juist omdat het smart is baal ik dat ik niet even bepaalde apps (Ziggo/kon oid) kan casten. Daarvoor dus een Chromecast aanschaffen. Mis daardoor eigenlijk net even 1 HDMI ingang. Met twee heb ik de tv kastje, PS4 aangesloten. Moet dus wisselen als ik Chromecast wil gebruiken

Dutch Men 19-05-2021

Fantastische TV

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Wij zijn heel blij met deze televisie. Jammer dat je de tv niet standaard met de bijgeleverde pootjes om zijn as kan draaien om bijvoorbeeld het zonlicht uit het scherm te houden. Voor de rest zijn we zeer tevreden.

Anoniem 18-05-2021

Erg goed beeld en makkelijk te gebruiken!

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

De Samsung - Crystal UHD is een fantastische TV. Ik gebruik de TV om series en films te kijken en ik gebruik deze ook om op te gamen. Tijdens de eerste paar minuten van het gebruiken van de TV viel mij al meteen op dat het beeld buitengewoon goed was en ik wist dat ik vanaf dat punt alleen maar super fijne game ervaringen zal hebben.

Het enige wat ik zou veranderen is de afstandsbediening, ik zou deze zo maken dat ik kan navigeren over het beeldscherm doormiddel van de afstandsbediening te bewegen I.P.V. doormiddel van de knopjes.

Leukegozer 17-05-2021

Handig en mooi beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Wat een mogelijkheden heeft deze smart tv!
Zelfs extra janken op Samsung TV
We genieten elke dag van dit apparaat
Minpunten hebben m’n we niet ontdekt
De prijs/ kwaliteit verhouding is orima

Anoniem 17-05-2021

Super tv!

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Kwaliteit tv is het! Ik merkte het gelijk op. Alsof er een nieuwe wereld open gaat voor me. Ik heb er geen woorden voor

dmneding 16-05-2021

Precies wat je mag verwachten

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Nieuw aangeschaft na jaren lang plezier te hebben gehad van de vorige Samsung Smart TV. Door eerdere ervaringen geen twijfel gehad over het merk, wel over de grootte. Nu geen dag spijt gehad. Super helder en scherp beeld in een perfect formaat. Staat mooi strak op zijn pootjes en alles behalve een doorn in het oog. Mooi afgewerkt design van buiten en alles wat je mag verwachten qua prestaties. Ik zou hem zeker aanraden.

Wouter77 11-05-2021

Prijs/kwaliteit dik in orde

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Erg mooi en groot beeld. Alleen als het beeld een effen kleur heeft zie je dat het niet egaal is, maar het natuurlijk ook geen Qled. Als dit je niet stoort is het verder een prima TV. Wel is het aantal HDMI aansluitingen beperkt. Afhankelijk van je verwachtingen zal deze voldoen of niet. Voor mij is het voldoende.

Anoniem 11-05-2021

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Veel eerder moeten kopen, grote scherm bevalt prima, in combinatie met ons geluidssysteem geweldige kijkervaring

Tamoeri 09-05-2021

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Over het algemeen een goede tv. Goed beeld, goed geluid. 1 vd 2 nadelen is dat ik niet weet of ik hem feller in kan stellen om zo de zon overdag minder een probleem te laten zijn. Het andere nadeel is dat ik mijn muziek luister via Deezer van T-mobile. Hier heb ik een premium abonnement namelijk. Echter weigert de Deezer app op de tv te werken, erg jammer.

Anoniem 07-05-2021

Absolute topper

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Deze tv stond naast duurdere modellen in de showroom, maar gaf toch veel mooier beeld en deed qua functies niet onder voor de concurrentie. Samsung laat hiermee zien wat tegenwoordig de standaard is.

Johnbabbel 07-05-2021

Scherp

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

De kleuren zijn heel levendig en mooi van kleur. Vooral de mogelijkheid om met de instellingen te spelen maakt dat een ieder zijn/haar gewenste beeld kan maken. Ook het geluid voldoet . Wel rekening houden met de helderheid ivm de kans op vlekken bij een witte achtergrond. Het beeld is echt heel mooi en zuiver om naar te kijken.