Samsung UE50TU7020W - Reviews

RUDY 28-04-2021

Ssung 75 inch 7020

Geschreven voor: Samsung UE75TU7020W 2020

op zich geen slechte TV, prijs kwaliteit maar er zijn veel betere met meer mogelijkheden... na 14 maand, nog onder garantie, defect ... geen snelle herstelling wegens geen wisselstukken, zeer povere service van zowel Coolblue, Servilux die voor Benelux de Samsung herstellingen doet en Samsung zelf... veel geblaat weinig wol... na drie weken wacht ik vandaag bog op de Samsung technieker... iedereen Coolblue, Servilux,Samsung schuift de hete aardappel naar een ander door...

Pluspunten

• groot scherm, weinig geld

Minpunten

• dienst na verkoop is ellendig

Jim 09-02-2021

Fantastich beeld, fijn product.

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Onlangs aangeschaft en opgehangen met een Vogel muurbeugel. Fantastisch beeld en in combinatie met een Denon netwerkversterker geweldig geluid. Door de connectie met een HDMI-kabel "springt" de versterker meteen aan/uit via dezelfde afstandsbediening van deze TV, evenals het volume. Deze combinatie maakt het voor mij (ondanks Corona) prettig om thuis te blijven en donkere avonden amusant te vullen. Prettig en niet onbelangrijk feature is de ondersteuning van Apple Airplay 2. Kortom top aankoop en zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Beeld
  • Vormgeving
  • Ondersteuning met Apple Airplay 2
  • HDMI ondersteuning met netwerkversterker

wim 08-02-2021

Zeer mooie TV

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Geweldige TV met super mooi beeld. Heel gemakkelijk met installeren en zeer gebruiksvriendelijk.
Top produkt.

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Goedkoop
  • Gebruiksvriendelijk