Samsung UE50TU7020W - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

NielsMJ 17-07-2022

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima televisie voor een goede prijs.
Overzichtelijke lay-out voor alle apps/functies.
Prettig is de koppeling met google home en Smartthings waardoor deze via telefoon/stembediening te bedienen is.

19luca56 13-07-2022

Heel Mooi Product

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwaliteit Zeer Goed Ook App installeren En Uiterlijk van de TV
ik raad hem iedereen aan deze tv te kopen
voordelig en top

Saidamoi2022 10-07-2022

Top gsm!

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie en handige telefoon.
Mooi aan de buitenkant en handige scherm.
Met alle extra's.
Super camera!

Nata70 08-07-2022

Eenvoudige bediening en werking. Geluid wat minder

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Heel eenvoudig bij de installatie en latere gebruik. Wel vallen de kleuren me wat tegen alsmede het geluid. Na 2 maanden was er iets mis met de beeldbuis waardoor de tv 2 weken weg was voor reparatie maar het is opgelost.

Anoniem 03-07-2022

Goed beeld en top geluid

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfect beeld en goed geluid mooi details alles top je heb geen soundbar nodig om goed geluid tekrijgen

Anoniem 03-07-2022

Superfijne Samsung 55inch 4K TV

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het uitpakken en installeren verliep vlot.
Eenvoudig verbonden met het draadloos netwerk en binnen enkele minuten zat ik al heerlijk een film op Netflix te kijken. De beeldkwaliteit is prachtig en ook het geluid is heerlijk. Dus een top TV en een goede aankoop!

Shamerre 02-07-2022

Prima tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt heel soepel,$ makkelijk te bedienen
Is het geld waard en mooi kwaliteit
Geluidkwaliteit kan wat beter

thery 27-06-2022

Goed jammer allen dat de bugs niet werken

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima en werkt ook fijn Mis allen dat de samsung bugs niet werken dat is wel jammer maar verder prima tv

Lvanbarneveld 24-06-2022

prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fantastische tv mooi beeld handig in gebruik mooie dunne rand kortom een aanrader voor iedereen die houd van tv kijken

MaxKraak1953 21-06-2022

goed en eenvoudig

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede prijs kwaliteit verhouding; eenvoudige uitleg; plug & play. Snelle koppeling met andere Samsung apparaten en mobiel

Doan Consultancy BV 20-06-2022

Top beeldkwalitiet voor die prijs

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik koop al jaren alleen maar Samsung en het heeft altijd goed bevallen. Beeldkwaliteit van deze TV is uitstekend. De Smart Hub met alle te downloaden apps werkt perfect. Ik sommige tv's doet de app van Disney+ best moeilijk. Maar met deze tv heb ik er nooit problemen mee gehad. Alles wordt snel geladen en voordat je het zelf door hebt, kijk je al naar Disney+ of Netflix. Ik gebruik de USB poort van de tv voor mijn fysieke training. Maakt niet uit hoe groot de ruimte van de USB is of hoeveel GB er geladen moet worden, de processor van deze tv laadt alles razendsnel. Lang verhaal kort> het is een super tv en ik kan niets negatiefs bedenken.

Salim123456789987654321 19-06-2022

Perfect gebruik

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het het een perfect geluid en is makkelijk om mee te nemen en echt een hele goede aankoop ik raad het aan

Jay10 16-06-2022

Supergoed in prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van 50inch naar 65 is echt een fantastische stap. Heel goed beeld en excellente geluid. Goed beeld voor gamen.

Anoniem 14-06-2022

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben super tevreden met m'n aankoop, het beeld is vlijmscherp met 4K resolutie! Ik beveel deze televisie uitermate echt aan!

Revilio 14-06-2022

Super tv voor een super prijs

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze tv pas 2 weken zo het is best wel nieuw maar tot nu heb ik niks om over te klagen het is echt een goed tv voor een goed prijs het is ook mooi groot en heeft een fantastische beeld om lekker te gamen

Anoniem 14-06-2022

Great TV

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] I like the TV, it's shiny and bright. I read lots of reviews and not after some weeks of use I'm totally satisfied.

Bahman 09-06-2022

Geweldig beeld.

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alles is prima alleen wat geluid betreft is zwakker dan andere samsung modellen. -------------------.

Anoniem 07-06-2022

Super

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig beeld, super gebruikers vriendelijk en prijs / kwaliteit is prima, wil niet anders meer na deze ervaring

Rebecca Rdam 06-06-2022

Prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hadden nog een oude hd ready toen we overstapten naar deze tv. De kleuren van deze tv zijn prachtig, de smartfuncties zijn ook erg leuk, veel sneller dan een cast-stick. Wel jammer dat er geen tulp aansluitingen meer zijn voor wat oudere gameconsoles bijvoorbeeld. Gelukkig zijn er nog wel omvormers te koop. De dunne rand is mooi, de pootjes staan ook goed stevig. We zijn zeer tevreden!

Anoniem 06-06-2022

Een Super geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een geweldige tv maar heel af en toe dan is hij wel
Eens traag met het scrollen door de app menu’s
Maar voor de rest is het een top tv kan niet beter