Samsung UE50TU7020W - Reviews

Emilios 25-07-2020

Veel te donker

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Normale tv is prima naar te kijken, ik kijk zelf persoonlijk alleen maar films en series op tv. Als een scene ook maar een beetje donker is zie je er helemaal niks van op deze tv. Gewoon volop zwart. Zojuist een film geprobeerd te kijken maar ik heb de helft niet kunnen zien. Ik heb in de settings en online naar een oplossing gezocht, maar beter wordt het niet. Ik lees ook alleen maar klachten online dat het veel te donker is zonder een oplossing.

Anoniem 28-09-2020

Fantastisch mooi beeld.

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Mijn vorige 2 televisies ook van SAMSUNG die nog steeds worden gebruikt in andere kamers, eentje van 2003 en een van 2013 die het nog uitstekend doen.
Maar dit is echt een super beeldkwaliteit t.o.v. de vorige televisies.
Echt heel erg tevreden,.

Anoniem 10-03-2021

Fijne tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Fijne tv, die alle functies beschikt die je op een tv wilt hebben. Goed beeld. Goede prijs/kwaliteit verhouding

wilirike 13-05-2021

mooi beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Tv is geweldig alleen de afstandsbediening heeft de kleine knopjes voor mijn dikke vingers jammer genoeg jammer genoeg past de andere afstandsbediening van onze Samsung televisie niet op de andere televisietelevisie

Lisandrea 1975 13-05-2021

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Mooie tv goeie beeld kwaliteit en voor een hele mooie prijs zeer tevreden mee. Makkelijk intestellen

Raymonddh 11-05-2021

Voor niet al te veel geld een topper

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Ik ben van mening na enige jaren verschillende soorten samsungs tv’s dat je niet voor de hoofdprijs een mooie heldere strake tv kan kopen met een redelijke makkelijke handleiding en veel opties drm kies ik voor mijn tv’s altyd Samsung we begonnen met plasma en nu een tv of 10 veder uiteraard Samsung altyd te vreten

Wouter77 11-05-2021

Prijs/kwaliteit dik in orde

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Erg mooi en groot beeld. Alleen als het beeld een effen kleur heeft zie je dat het niet egaal is, maar het natuurlijk ook geen Qled. Als dit je niet stoort is het verder een prima TV. Wel is het aantal HDMI aansluitingen beperkt. Afhankelijk van je verwachtingen zal deze voldoen of niet. Voor mij is het voldoende.

Anoniem 11-05-2021

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Veel eerder moeten kopen, grote scherm bevalt prima, in combinatie met ons geluidssysteem geweldige kijkervaring

Anoniem 11-05-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Wij zijn er zo blij mee een fantastische aankoop hebben we er mee gedaan zo veel waar voor je geld een aanrader

Linda838 11-05-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Ik ben heel blij met deze tv, ik ben zeer slecht horend en door deze tv kan ik weer een beetje fatsoenlijk tv kijken.
Het beeld is haarscherp en nog beter als ik had verwacht.
Nogmaals ik ben zeer tevreden

Tamoeri 09-05-2021

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Over het algemeen een goede tv. Goed beeld, goed geluid. 1 vd 2 nadelen is dat ik niet weet of ik hem feller in kan stellen om zo de zon overdag minder een probleem te laten zijn. Het andere nadeel is dat ik mijn muziek luister via Deezer van T-mobile. Hier heb ik een premium abonnement namelijk. Echter weigert de Deezer app op de tv te werken, erg jammer.

Anoniem 08-05-2021

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

De prijs kwaliteit verhouding van deze tv is echt top. Voor deze prijs krijg je een tv met haarscherp beeld, mooie kleuren en een mooi design. Ook de interface van Samsung is heel erg fijn. Zoek je een wat goedkopere smart-tv dan is dit echt de beste keuze! Zeker een aanrader!

Anoniem 07-05-2021

Absolute topper

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Deze tv stond naast duurdere modellen in de showroom, maar gaf toch veel mooier beeld en deed qua functies niet onder voor de concurrentie. Samsung laat hiermee zien wat tegenwoordig de standaard is.

Johnbabbel 07-05-2021

Scherp

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

De kleuren zijn heel levendig en mooi van kleur. Vooral de mogelijkheid om met de instellingen te spelen maakt dat een ieder zijn/haar gewenste beeld kan maken. Ook het geluid voldoet . Wel rekening houden met de helderheid ivm de kans op vlekken bij een witte achtergrond. Het beeld is echt heel mooi en zuiver om naar te kijken.

Anoniem 05-05-2021

Mijn eerste pracht TV als student

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Als student was ik op zoek naar mijn 1e TV voor op mijn kamer waarmee ik kan mijn favoriete games op kan spelen (d.m.v. consoles/pc) en entertainment op kan kijken. Ik was op zoek naar een betaalbare 4K TV die voldoet aan mijn eisen. Ik vind het belangrijk dat de software / smart functies van een TV goed en optimaal werken. Ik studeer zelf grafisch ontwerp en ICT dus in deze categorie van technologie ben ik vrij thuis. Ik heb gekozen voor een Samsung TV omdat de kwaliteit in mijn ogen van Samsung beter is dan andere merken op de markt. Ook vind ik dat de software zodanig fijn werkt; geen vastlopende apps of apps niet meer worden ondersteund. Deze TV doet voor mij prima zijn ding! Wat ik helemaal fijn vind aan het Samsung Tizen besturingssysteem is dat hij herkent welke apparaten er via HDMI verbonden zijn, zoals consoles, chromecast of een pc. Bovendien is de UI (User Interface / gebruikersomgeving) erg mooi en modern + gebruiksvriendelijk.
Verder heb ik voor deze TV gekozen omdat hij binnen mij budget paste, ik hem kon ophangen d.m.v. van een muurbeugel + ondersteuning voor bluetooth! Zo kan ik mijn soundbar draadloos gebruiken of eventueel een draadloze koptelefoon/oortjes gebruiken.
Bovendien heb ik ook een paar keer contact gehad met de Samsung klantenservice via Facebook waar ik mijn vragen kon stellen, ik ben altijd netjes en snel geholpen!
Ik heb mijn TV nu een paar weken in gebruik, en heb er helemaal geen spijt van. Ik ben enorm blij ermee en ik hoop er nog vele jaren gebruik van kunnen te maken.

Anoniem 04-05-2021

4k ervaring

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

In deze prijsklasse geniet ik van het 4k beeldscherm en kan ik eindeloos doorkijken naar mijn favoriete films en series. Geef de tv een 8/10 zeker aanraadbaar.

ParwienP 04-05-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Heb de tv gekocht omdat mijn vorige tv langzaam was en elke keer vast liep . Met deze nieuwe TV is TV kijken en Game Geweldig

Stonic 02-05-2021

Zeer tevreden, goede aankoop

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Met de komst van een nieuwe gaming console, was ook mijn tv aan vernieuwing toe. In de winkel trok deze tv mijn aandacht, en na wat vergelijken en rondkijken bleek hij toch echt het beste bij mijn eisen te passen. De prijs is geweldig, vooral voor dit geld een geweldig scherm. Ik heb hem nu bijna een jaar en nog steeds erg tevreden, het scherm is haarscherp en fel genoeg. De dunne randen maken de beleving af. Echter is de kijkhoek niet heel groot, vanaf de zijkant gezien wordt hij snel wat minder fel. Hier heb ik verder absoluut geen last van, dus het is zeker een aanrader!
De smart functies werken ook perfect. Door de compatibiliteit met Smart Things kan ik hem bedienen met mijn telefoon. De bekende streamingapps en websites werken snel en zoals verwacht. Mijn volgende tv wordt weer van Samsung!

Anoniem 02-05-2021

Veel kwaliteit voor redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Mooi beeld, helder. Eigen geluid is goed voor een tv. Snel menu. Duidelijke AB. Mooi dunne rand. Jammer dat er geen lage pootjes bij zitten.

Anoniem 01-05-2021

Fijn solide Smarttelevisie

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

De televisie heeft een perfect formaat en een glashelder 4k UHD beeld. Het is makkelijk te monteren en om te bedienen.
Het sluit perfect aan op jouw telefoon en je kunt eventueel je telefoon weergeven op de smarttelevisie.

Een tip van mij aan Samsung is, om ook voor hun televisies een oog bescherming optie er op te installeren zoals bij hun telefoons.
Ik vind dit erg prettig omdat ik vaak in de avond nog filmpjes kijk en verbaas mij eigenlijk dat het niet al een functie zou zijn op de televisie.

De apps zoals: Disney+, youtube, Netflix, Apple TV, Amazon Prime, etc staan er al op of kunnen worden geïnstalleerd. Je kunt ook de browser gebruiken voor andere streamingdiensten.

Het staat stevig en rammelt niet. Je kunt de televisie aansluiten op het internet doormiddel van WiFi of via een kabel.
Wanneer je het uitschakelt, gaat het bij het inschakelen weer verder in de app waar je was gebleven.

Echt een top investering.
9/10 super gedaan!

-Bart-