Samsung UE50TU7020W - Reviews

Anoniem 28-09-2020

Fantastisch mooi beeld.

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Mijn vorige 2 televisies ook van SAMSUNG die nog steeds worden gebruikt in andere kamers, eentje van 2003 en een van 2013 die het nog uitstekend doen.
Maar dit is echt een super beeldkwaliteit t.o.v. de vorige televisies.
Echt heel erg tevreden,.

Jim 09-02-2021

Fantastich beeld, fijn product.

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Onlangs aangeschaft en opgehangen met een Vogel muurbeugel. Fantastisch beeld en in combinatie met een Denon netwerkversterker geweldig geluid. Door de connectie met een HDMI-kabel "springt" de versterker meteen aan/uit via dezelfde afstandsbediening van deze TV, evenals het volume. Deze combinatie maakt het voor mij (ondanks Corona) prettig om thuis te blijven en donkere avonden amusant te vullen. Prettig en niet onbelangrijk feature is de ondersteuning van Apple Airplay 2. Kortom top aankoop en zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Beeld
  • Vormgeving
  • Ondersteuning met Apple Airplay 2
  • HDMI ondersteuning met netwerkversterker

wim 08-02-2021

Zeer mooie TV

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Geweldige TV met super mooi beeld. Heel gemakkelijk met installeren en zeer gebruiksvriendelijk.
Top produkt.

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Goedkoop
  • Gebruiksvriendelijk

Michel40Alblas 05-01-2021

Geweldige ervaring

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Wat een geweldige nieuwe ervaring.
Hiervoor een ander merk tv maar dat is duidelijk niet zo scherp als de Samsung die ik nu heb. Dit overtreft alle verwachtingen. Beeld is ontzettend scherp en het geluid wat deze Samsung produceert is een presentatie op zich. Deze Smart tv heeft veel functies en diverse apps zijn al geïnstalleerd. Ook de bezorging en het instaleren ging super. De smart tv zocht automatisch contact met mijn Samung telefoon en haalde zo alle gegevens makkelijk op. Al met al zeker een aanrader en een hele mooie kijk ervaring!

Atacan 06-12-2020

Terrible Black Uniformity

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

I recently bought a 75'' version of this TV. Unfortunately it's black uniformity is terrible. You can notice some big spots while watching pure black scenes.

Anoniem 10-03-2021

Fijne tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Fijne tv, die alle functies beschikt die je op een tv wilt hebben. Goed beeld. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Anoniem 27-06-2021

Kwaliteit en scherpte is hardstikke goed

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Een geweldig TV met een scherpbeeld en goede beeld kwaliteit, toch enkele problemen mee gehad met internet/netwerk op dit product verder perfecte TV

Wessel05 28-05-2021

Top Tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Mooi groot en helder beeld om lekker op te gamen, netflix makkelijk op te starten en nooit problemen

BartDoets 15-07-2021

Prima TV, maar....

Geschreven voor: Samsung UE55TU7090S 2020

Een prima TV, die ik iedereen zou kunnen aanraden. Behalve dan dat ik me er geen rekenschap van had gegeven dat 2 HDMI poorten eigenlijk te weinig is. 1 ingang voor de KPN settopbox en 1 voor de tegelijk gekochte soundbar... en nou nog ergens de blueray DVD speler aansluiten, hoe dan?
Dat was een heel gepuzzel. De soundbar kan ik ook optisch aansluiten, maar dan werkte het niet helemaal lekker; de soundbar gaat bijv. niet vanzelf naar de goede modus, via HDMI wél (misschien ga ik dat toch nóg een keer proberen.) Uiteindelijk heb ik een extra HDMI switch gekocht, hup nog eens 50 euro, maar nu blijkt dat die switch zijn eigen voeding heeft, en ook een afstandsbediening; zet ik de switch uit, dan werkt niks meer. Dat hadden ze er in de winkel, waar ik TV en soundbar tegelijk kocht, wel eens bij kunnen zeggen. Er liggen nu 5 afstandsbedieningen op tafel en dat vind ik eigenlijk maar niks.
Meneer Samsung, 2 HDMI poorten is niet voldoende!

Pluspunten

• Goed beeld
  • goede bediening

Minpunten

• Slechts 2 HDMI ingangen
  • communicatie via optisch niet goed

BartDoets 19-07-2021

Inmiddels -na een week regelmatig pielen- lijkt het er op dat het me is gelukt om alles aan te sluiten zónder de los gekochte HDMI switch, audio gaat via een optische kabel van de TV naar de soundbar. Het DVD geluid lijkt alleen niet 100% synchroon, maar ik moet nog uitvogelen of ik dat beter kan krijgen of dat het misschien afhankelijk is van een specifieke DVD. Voorlopig ben ik al heel blij dat ik niet met 5 remote controls hoef te goochelen. Ik raad iedereen aan om geen TV te kopen met maar 2 HDMI ingangen.

Bruukse1983 30-06-2021

De tv valt toch wel tegen.

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Ik vind de tv tegenvallen omdat er maar 2 HDMI aansluiting in zitten. Veder ik het beeld nog wel tegen vallen

Keizer995 30-06-2021

Top tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Tv is bijna prefect. 75 inch is groot genoeg. Kleuren zijn goed. Het enigste wat je mist zijn een paar extra hdmi ingangen. Deze heeft er 2 en dat is echt te weinig voor deze tijd waarin alles werkt met hdmi.

Anoniem 28-06-2021

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Prachtig beeld en makkelijk in te stellen!
Er zijn veel mogelijkheden!
Prijs in verhouding tot product.

Wuppie75 25-06-2021

Beste koop ooit

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Perfecte maat tv voor op een normale afstand te kunnen kijken. Reageert snel en is makkelijk te installeren.
Veel opslag mogelijkheden en een perfect geluid.
Een aanrader voor iedere woonkamer

Anoniem 24-06-2021

Top tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Sinds de eerste seconde na aansluiten hebben wij super veel plezier van deze top tv. Prijs kwaliteit verhouding is echt geweldig. Wij willen niet meer anders!!

Ruud1965 23-06-2021

Super mooi beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Super mooi beeld voor 75 inch, makkelijk te bedienen. Geen geslijm echt een mooie televisie super tevreden mee.

Joey27 23-06-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Super fijne tv, geluid is top voor als je geen surround setje hebt. Beeld kwaliteit is onwijs goed. Mis alleen een extra HDMI poortje deze tv heeft er maar 2 en 3 zou toch echt handiger zijn.

Anoniem 23-06-2021

Mooi scherp beeld en tv heeft een mooi design

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Tv heeft een mooi design en past goed in een strak interieur. Het beeld is mooi scherp en goed zichtbaar van dichtbij en veraf

Anoniem 20-06-2021

Super tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Super fijne en gemaksvriendelijke tv alles wat nodig is zit er op en werkt perfect! Mooi beeld en geluid super prijs kwaliteit verhouding.

Jessy93 13-06-2021

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Mooie tv maar kan helaas na 10 dagen geen apps meer openen. Moet elke keer alle instellingmen terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan kan ik 1 dag netflix en videoland openen.

Sugamilk1986 10-06-2021

Prima TV, voor een prima prijs!

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Erg tevreden met mijn Samsung tv. Vriendelijk in gebruik, goede beeldkwaliteit. Bluetooth werkt ook super.