Profoon TX-325

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Profoon TX-325 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

earlsr 08-05-2017

Mooi vormgegeven tafelmodel telefoon

Geschreven voor: Profoon TX-325

Een mooi vormgegeven tafelmodel toestel voor een schappelijke prijs. Naam en nummerherkenning en gemiste oproepen terug te kijken.

Pluspunten

• geen adapter nodig
  • gemiste oproepen teruglezen
  • naam-nummerherkenning
  • leuk model

Minpunten

• geen verlicht venster

Antoine 20-03-2017

Goed toestel voor een lage prijs!

Geschreven voor: Profoon TX-325

Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik plus veel mogelijkheden voor zo een lage prijs! Een keer viel wel het display weg, maar de winkel waar wij hem gekocht hadden deed hier totaal niet moeilijk over en gaf ons zo een ander toestel. Het toestel hebben we nu zo twee jaar in bezit en daar hij ons goed bevalt er vandaag nog één bij gekocht voor de slaapkamer.

Wim 05-03-2017

Strak en helder

Geschreven voor: Profoon TX-325

Een strak vormgegeven telefoon. Door de tafelstandaard staat hij iets schuin, zodat je vanuit je bureaustoel makkelijk op het scherm kunt kijken wie er belt. Grote toetsen, groot geheugen voor 100+ nummer. Geen adapter nodig. Eenvoudig te programmeren.

Ronald Veenstra 30-01-2017

Duidelijke groot scherm met goede informatie.

Geschreven voor: Profoon TX-325

Groot scherm, grote toetsen, duidelijke beltoon in 3 sterktes, bediening is makkelijk, groot telefoonboek en 4 directe nummers. de prijs ik ook goed.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Geen stroom adaptor en baterijen nodig

J. Willems ACHS. 04-01-2017

groot en duidelijke display

Geschreven voor: Profoon TX-325

leuk en handig bureau telefoontoestel, met veel mogelijkheden goed geluid en duidelijk hoorbare bel en ook nog gunstig geprijsd.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • zeer gunstig geprijst

Minpunten

• geen

ConTraLog 22-12-2016

Uitstekende prijs-kwaliteit.

Geschreven voor: Profoon TX-325

Gemakkelijke en snelle programmatiemogelijkheden.Grote geheugencapaciteit (116 nummers) en nummers eenvoudig op te roepen met beginletters van naam. Zeer geschikt en voorzien voor gebruik met analoge telefooncentrale (doorverbind- en pauzetoets).
Uitstekende prijs-kwaliteit. Helemaal volgens specificaties en verwachtingen.

Pluspunten

• Duidelijke en volledige gebruiksaanwijzing.
  • Gemakkelijke programmatie.

Van Wessel 20-11-2016

Goede kwalitieit telefoon

Geschreven voor: Profoon TX-325

Duidelijke telefoon met nummerherkenning en zeer makkelijk in gebruik en mogelijkheid tot opslaan van 140 telefoonnummers super makkelijk en handig