Philips EasySpeed GC2145 - Reviews

Type/soort
strijkijzer

Helga 18-06-2018

Doet wat hij beloofd

Wat de Philips easyspeed beloofd doet hij ook echt. Het strijkijzer is snel opgewarmd, ligt makkelijk in de hand. Het strijkt vlot en goed kleding, dekbedovertrekken, handdoeken. Bij gebruik van de stoomfunctie hoeft er niet regelmatig water bijgevuld te worden door het strijkgemak. Goed strijkijzer en mooie vormgeving.
Het enige wat jammer is dat er niks bij zit om het waterreservoir te vullen.

Pluspunten

• snel opgewarmd
  • lange stoomfunctie
  • ligt fijn in de hand
  • mooi design
  • strijkt vlot en goed

Minpunten

• bekertje om het waterreservoir te vullen

SilkeDee 15-06-2018

EasySpeed is easy!

Wanneer ik de eerste keer het strijkijzer in de hand nam om te strijken, vielen niet alleen zijn "goede looks" op, maar ook hoe goed deze in de hand ligt. Mede doordat hij niet te zwaar was en lekker gleed over de stof, was de strijk sneller gedaan dan normaal..
De keuze om zelf de stof te bepalen (draaien aan wieltje) en de keuze om zelf je hoeveelheid stoom te bepalen maken dit ijzer nog fijner om mee te werken.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Strijkt snel
  • Verschillende keuzes

Minpunten

• Nog geen ontdekt

MadcoilJuniper 13-06-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Ik was blij verrast door dit strijkijzer. Het is supersnel klaar voor gebruik. Op de instelknop staan zelfs stofsoorten aangegeven. Het strijkijzer geeft dan automatisch de juiste warmte en de juiste hoeveelheid stoom. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de stoom helemaal uit te zetten. Hij is licht en glijdt makkelijk over elke stof. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Licht
  • Warmt snel op