Philips GC2145

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC2145 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

David 24-06-2018

Snel en goed(koop)

Geschreven voor: Philips GC2145

Ik heb dit stoomstrijkijzer net in huis. Gelijk aan de slag gegaan met mijn overhemden die door de verhuizing flink gekreukt waren. Nog voor ik de strijkplank had gepakt klinkte al het geluid van het behalen van de gewenste temperatuur. Zo snel??’ Ja echt! Fijn als je in de ochtend nog even snel je overhemd wil opfrissen.

Hij strijkt heel soepel en de meeste kreukels gaan er moeiteloos uit. De stoomfunctie is fijn omdat het ook de muffe stofgeur, die kleding kan hebben als het lang niet hebt gedragen, moeiteloos weghaalt.

Het vocht is verdampt voor je er erg in hebt dus je hoeft niet bang te zijn voor natte plekken.

De allerhardste kreukels kreeg ik er niet 1,2,3 uit maar ik moet dan ook nog even goed kennnis maken met alle opties en mijn ideale instellingen te vinden.

Een dikke aanrader. En die prijs is echt heel goed. Een topmerk toestel voor een budget prijs. Beter kan niet denk ik?

Pluspunten

• Snel warm
  • Goede stoomfunctie
  • Snel gladde resultaten

MadcoilJuniper 13-06-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips GC2145

Ik was blij verrast door dit strijkijzer. Het is supersnel klaar voor gebruik. Op de instelknop staan zelfs stofsoorten aangegeven. Het strijkijzer geeft dan automatisch de juiste warmte en de juiste hoeveelheid stoom. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de stoom helemaal uit te zetten. Hij is licht en glijdt makkelijk over elke stof. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Licht
  • Warmt snel op