Philips Azur Performer Plus GC4515 - Reviews

Kleuren
paars, wit
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 36 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Willeke 09-06-2017

Strijkijzer doet z'n werk goed

Het strijkijzer ziet er mooi uit, heeft een elegante vormgeving en een mooie kleur. Maar wat belangrijker is hij strijkt ook goed. Het strijkijzer glijd soepel over de stof en door de verschillende stoomstanden krijg je er elke kreukel mee glad. Daarbij is ook de knop voor een extra stoomstoot wel handig. Al vond ik die knop in het begin wel in de weg zitten. Ik moest er erg aan wennen hoe ik het strijkijzer vast moest houden. Ook de sproeiknop zit voor het gemak iets te ver weg. Ik kan er niet makkelijk op drukken. Dat vind ik wel een paar nadelen. Verder warmt het strijkijzer lekker snel op en is de opening in de stekker, waar je vinger door kan wel heel handig. Kortom een strijkijzer wat dus wel z'n werk goed doet, maar de knoppen zitten niet allemaal even handig wat mij betreft.

Pluspunten

• Verschillende stoomstanden
  • Ziet er mooi uit
  • Is snel warm
  • Opening voor een vinger in de stekker

Minpunten

• Sproeiknop zit te ver weg
  • Ik kan niet zien of er genoeg water in zit

Ca3707 09-06-2017

Goede stoomfunctie

Hij heeft goede stoomfuncties en makkelijk in gebruik.
Hij is alleen wat aan de zware kant
Hij is super makkelijk met water te vullen ook tijdens het gebruik bijvullen is ideaal

Ilhamzohra 09-06-2017

Mooie en simpelwerkende strijkijzer

Hij heeft een leuke kleur en is vrij groot.
Tijdens het strijken valt het wel mee dat hij zwaar is, ook hoef je niet veel kracht te zetten om de kreukels uit je kleren te strijken.
Verder is het heel handig dat er ook een eco stand voor het stoom op zit.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Eco stand

Ilhamzohra 09-06-2017

Praktisch en makkelijk in gebruik

De strijkijzer ziet er mooi uit en is wel wat groter. Hij strijkt prima en je hoeft ook niet veel kracht te zetten om het mooi kreukvrij te krijgen. Ook handig met de ecostand erop voor het stomen. Ben er zeer tevreden over.

Anoniem 08-06-2017

Zeer fijn strijkijzer, krachtig en veel stoom.

Heel fijn strijkijzer, licht, goede stoomkracht. Snoer had iets langer mogen zijn maar dat is niet echt storend. Verder zelfs met spijkerbroeken geen enkel probleem. Super ding!

Steven Houtbraken 08-06-2017

Goed, fijn en krachtig strijkijzer

Veel stoom, kan makkelijk een spijkerbroek aan. Snel warm en gebruiksklaar. Als ik een minpunt moest opgeven dan mocht het snoer iets langer, maar dt is echt muggenziften....

Pluspunten

• Stoomkracht
  • Glijd goed

MissPinky 07-06-2017

Mooie handzame strijkijzer

De strijkijzer ligt goed in de hand en is niet zwaar. Hij glijdt soepel over kledingstukken heen en warmt snel op. Er zit een duidelijke handleiding bij en ook de knoppen op de strijkijzer zelf zijn goed leesbaar.

Pluspunten

• Hij warmt snel op
  • Ligt goed in de hand
  • Is niet zwaar
  • Lange snoer

Minpunten

• Stoomboost duurt even.

MissPinky 07-06-2017

Mooi en handzame strijkijzer

De strijkijzer oogt en is niet zwaar. Ligt goed in de hand en strijkt soepel over de stoffen heen. Hij komt snel op temperatuur en gaat bij geen gebruik vanzelf uit.
Het design is net als andere strijkijzer, maar de kleur is zeker een eyecatcher.

arnoud 07-06-2017

Mooi design

De Azur Performer Plus glijdt over de stof en is snel warm, al het duurt wel even voordat je de stoomboost kan gebruiken.

Pluspunten

• snel warm

Minpunten

• duurt even voordat je de stoomboot kan gebruiken

Arnoud01 06-06-2017

Mooi Design

Choepa2000 05-06-2017

Handige strijkijzer met ideale zool

Ideale strijkijzer met hoekige punt welke perfect is voor overhemden en blouses. Enige nadeel is dat hij vrij zwaar is als hij gevuld is met water.

Pluspunten

• Ideale hoekige punt
  • ideale standen

Minpunten

• zwaar

Jitske1980 02-06-2017

Goed bedienbaar en goed strijkijzer

Product was erg goed verpakt. Goede handleiding erbij ingevoegd. Eerst water toegevoegd (dat gaat erg simpel) en getest met een blouse. Word lekker snel warm, daarom snel aan de slag. Is makkelijk te bedienen, wijst voor zich. Veel gebruiksvriendelijke functies. Ook strijkt het apparaat erg soepel en vlot over de kleding. Ook erg prettig dat er een vinger gat aan de stekker zit. Ik ben zeer tevreden over het strijkijzer. Echt een aanrader

Pluspunten

• Snel warm
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Jitske1980 02-06-2017

Erg prettig en goed strijkvermogen

MarjoleinGroningen 02-06-2017

Uitstekend strijkijzer

Wat een heerlijk strijkijzer. Hij ligt goed in de hand, is makkelijk hanteerbaar en binnen no-time op temperatuur! Hij strijkt goed glad.

Anoniem 31-05-2017

Strijkijzer doet wat het moet doen

Gelijk na het uitpakken van het strijkijzer werd ik al enthousiast. Het strijkijzer ziet er heel mooi uit. Het heeft een mooie kleur, maar ook de vorm vind ik erg mooi. Toen ik voor het eerst het strijkijzer ging gebruiken viel me op dat hij heel snel warm is. Maar aan het vasthouden van het strijkijzer heb ik even moeten wennen door de stoomknop die aan de onderkant van het handvat zit. Die zat voor mijn idee in de weg. Maar inmiddels ben ik daar dus aan gewend en heb ik er geen last meer van. De strijkresultaten zijn goed, bij een matig gekreukte was zet ik stoomstand op eco en word de was goed glad. Voor de wat serieuzere kreukels en als het materiaal van de was het toelaat zet ik de temperatuur en de stoomstand op z'n hoogst en ook dan wordt de was goed glad met weinig moeite. De spitse vorm vind ik ook erg fijn. Je komt goed in de lastigste hoekjes. Nog wel een nadeeltje vind ik dat de sproeiknop zo "ver weg" zit. Eigenlijk zou ik wat grotere handen moeten hebben om daar makkelijk bij te kunnen. Als ik nu mijn hand wat naar voren verplaats om met mijn duim de sproeiknop te kunnen indrukken, druk ik automatisch ook gelijk de stoomstootknop in. En dat is toch ook weer niet de bedoeling. Gelukkig gebruik ik de sproeiknop niet vaak, want met de stoomfunctie en de extra stoomstoot kom je al een heel eind.

Martijn 31-05-2017

Snel heet en soepel in gebruik

Na 15 jaar nu dit strijkijzer in gebruik en wat een wereld van verschil is dat!! Lekker snel op temperatuur en zeer soepel in gebruik. Strijkijzer glijdt heerlijk over de kleding en dat maakt het strijken een stuk leuker (kan dat dan??). Stoomafgifte is prima alleen bij vol gebruik verliest het strijkijzer soms iets teveel water wat je dan weer snel droogt wanneer je strijkt.

Pluspunten

• Snel Heet
  • Glijdt goed
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Kan soms water verliezen bij volle stoomstand

MartijnSam 31-05-2017

Snel heet en soepel in gebruik

Na 15 jaar met vorige gedaan te hebben nu dit strijkijzer in gebruik. Wat een wereld van verschil is dat!! Lekker snel op temperatuur en glijdt heerlijk over de kleding. Stoomafgifte is ook prima.

kessie 31-05-2017

goed strijkijzer

Fijn strijkijzer, makkelijk hanteerbaar. Strijkt snel alle kleding mooi glad. Mooi design.
Korte opwarmtijd, waardoor je direct kunt beginnen met strijken.

Pluspunten

• korte opwarmtijd
  • makkelijk hanteerbaar

kessie 30-05-2017

fijn strijkijzer

Erg prettig strijkijzer. Ligt goed in de hand. Strijkt snel alle kleding mooi glad.
De stekker heeft een ring waardoor deze gemakkelijk uit het stopcontact te halen is. Stoomfunctie werkt perfect.
Korte opwarmtijd.

Wasabi 28-05-2017

Zelfs een man kan strijken

Goed en betaalbaar strijkijzermodel, Azur Performer Plus GC4515/30. 2 meter stroomkabel lengte is meer dan genoeg.
Het strijkijzer bereikt zeer snel de gewenste temperatuur en naast het geweldige ontwerp, is het erg comfortabel om te strijken en om vast te houden.
Self Cleanfunctie is ook gemakkelijk. De temperatuurinstellingen en de stoomkracht zijn meer dan genoeg voor mijn behoeften.

Pluspunten

• prijs
  • kabel is lang genoeg
  • gebruiksgemak

Minpunten

• geen maatbekertje meegeleverd voor water