Philips Azur Performer Plus GC4515

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur Performer Plus GC4515 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M. de Boer 27-08-2018

philips strijzer

Ik vind het naar strijkijzer omdat de stoom maar heel mondjes maat wordt afgeven . dat lijkt me toch niet de bedoeling . Als ik twee broeken en een paar overhemden heb gestreken zit nog meer als de helft van het water er in!!! Kortom een bron ergernis. Ik had hiervoor een strijkijzer die die tijdens strijken zelfs bij moest vullen en altijd genoeg stoom afgaf. Het strijkt toch veel prettiger als voldoende stoom wordt afgegeven (als je erop drukt want dat moet bij dit toestel )

Willeke 09-06-2017

Strijkijzer doet z'n werk goed

Het strijkijzer ziet er mooi uit, heeft een elegante vormgeving en een mooie kleur. Maar wat belangrijker is hij strijkt ook goed. Het strijkijzer glijd soepel over de stof en door de verschillende stoomstanden krijg je er elke kreukel mee glad. Daarbij is ook de knop voor een extra stoomstoot wel handig. Al vond ik die knop in het begin wel in de weg zitten. Ik moest er erg aan wennen hoe ik het strijkijzer vast moest houden. Ook de sproeiknop zit voor het gemak iets te ver weg. Ik kan er niet makkelijk op drukken. Dat vind ik wel een paar nadelen. Verder warmt het strijkijzer lekker snel op en is de opening in de stekker, waar je vinger door kan wel heel handig. Kortom een strijkijzer wat dus wel z'n werk goed doet, maar de knoppen zitten niet allemaal even handig wat mij betreft.

Pluspunten

• Verschillende stoomstanden
  • Ziet er mooi uit
  • Is snel warm
  • Opening voor een vinger in de stekker

Minpunten

• Sproeiknop zit te ver weg
  • Ik kan niet zien of er genoeg water in zit

Ca3707 09-06-2017

Goede stoomfunctie

Hij heeft goede stoomfuncties en makkelijk in gebruik.
Hij is alleen wat aan de zware kant
Hij is super makkelijk met water te vullen ook tijdens het gebruik bijvullen is ideaal

Ilhamzohra 09-06-2017

Mooie en simpelwerkende strijkijzer

Hij heeft een leuke kleur en is vrij groot.
Tijdens het strijken valt het wel mee dat hij zwaar is, ook hoef je niet veel kracht te zetten om de kreukels uit je kleren te strijken.
Verder is het heel handig dat er ook een eco stand voor het stoom op zit.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Eco stand

Steven Houtbraken 08-06-2017

Goed, fijn en krachtig strijkijzer

Veel stoom, kan makkelijk een spijkerbroek aan. Snel warm en gebruiksklaar. Als ik een minpunt moest opgeven dan mocht het snoer iets langer, maar dt is echt muggenziften....

Pluspunten

• Stoomkracht
  • Glijd goed

MissPinky 07-06-2017

Mooie handzame strijkijzer

De strijkijzer ligt goed in de hand en is niet zwaar. Hij glijdt soepel over kledingstukken heen en warmt snel op. Er zit een duidelijke handleiding bij en ook de knoppen op de strijkijzer zelf zijn goed leesbaar.

Pluspunten

• Hij warmt snel op
  • Ligt goed in de hand
  • Is niet zwaar
  • Lange snoer

Minpunten

• Stoomboost duurt even.

arnoud 07-06-2017

Mooi design

De Azur Performer Plus glijdt over de stof en is snel warm, al het duurt wel even voordat je de stoomboost kan gebruiken.

Pluspunten

• snel warm

Minpunten

• duurt even voordat je de stoomboot kan gebruiken

Choepa2000 05-06-2017

Handige strijkijzer met ideale zool

Ideale strijkijzer met hoekige punt welke perfect is voor overhemden en blouses. Enige nadeel is dat hij vrij zwaar is als hij gevuld is met water.

Pluspunten

• Ideale hoekige punt
  • ideale standen

Minpunten

• zwaar

Jitske1980 02-06-2017

Goed bedienbaar en goed strijkijzer

Product was erg goed verpakt. Goede handleiding erbij ingevoegd. Eerst water toegevoegd (dat gaat erg simpel) en getest met een blouse. Word lekker snel warm, daarom snel aan de slag. Is makkelijk te bedienen, wijst voor zich. Veel gebruiksvriendelijke functies. Ook strijkt het apparaat erg soepel en vlot over de kleding. Ook erg prettig dat er een vinger gat aan de stekker zit. Ik ben zeer tevreden over het strijkijzer. Echt een aanrader

Pluspunten

• Snel warm
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Martijn 31-05-2017

Snel heet en soepel in gebruik

Na 15 jaar nu dit strijkijzer in gebruik en wat een wereld van verschil is dat!! Lekker snel op temperatuur en zeer soepel in gebruik. Strijkijzer glijdt heerlijk over de kleding en dat maakt het strijken een stuk leuker (kan dat dan??). Stoomafgifte is prima alleen bij vol gebruik verliest het strijkijzer soms iets teveel water wat je dan weer snel droogt wanneer je strijkt.

Pluspunten

• Snel Heet
  • Glijdt goed
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Kan soms water verliezen bij volle stoomstand

kessie 31-05-2017

goed strijkijzer

Fijn strijkijzer, makkelijk hanteerbaar. Strijkt snel alle kleding mooi glad. Mooi design.
Korte opwarmtijd, waardoor je direct kunt beginnen met strijken.

Pluspunten

• korte opwarmtijd
  • makkelijk hanteerbaar

Wasabi 28-05-2017

Zelfs een man kan strijken

Goed en betaalbaar strijkijzermodel, Azur Performer Plus GC4515/30. 2 meter stroomkabel lengte is meer dan genoeg.
Het strijkijzer bereikt zeer snel de gewenste temperatuur en naast het geweldige ontwerp, is het erg comfortabel om te strijken en om vast te houden.
Self Cleanfunctie is ook gemakkelijk. De temperatuurinstellingen en de stoomkracht zijn meer dan genoeg voor mijn behoeften.

Pluspunten

• prijs
  • kabel is lang genoeg
  • gebruiksgemak

Minpunten

• geen maatbekertje meegeleverd voor water

Arjan 26-05-2017

Makkelijke stoomstrijkijzer

Het is de stekker erin en binnen no time kun je beginnen door de korte opstarttijd.
Met de 3 standen is het makkelijk kiezen of je met stoom of zonder wilt strijken. En als je het nodig hebt kun je een directe stoom-boost doen.
Een ook het ingebouwde ontkalkingsysteem is zeer gemakkelijk.
Al met al een makkelijke strijkijzer

Pluspunten

• Ingebouwde kalkoplosser
  • Als je hem rechtop zet stopt ie

Marissie 25-05-2017

Goed strijkijzer voor een mooie prijs

Ligt lekker in de hand. Mooi uiterlijk en strijkt alles snel glad. Is snel opgewarmd en wat ik handig vind is dat het snoer lekker lang is. Als je het waterreservoir hebt gevuld kun je best een tijd aan de slag.

Suusje 23-05-2017

Super mooi en top strijkijzer

Het strijkijzer wordt erg snel warm en strijkt zeer fijn. Een spitse punt zorgt ervoor dat je ook bij een blouse echt tussen de knoopjes komt. Wat voor mij echt een pre is dat de stekker een extra lus heeft om m uit het stopcontact te halen. Voor mensen met bijv reuma super fijn uit te trekken.

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Druppelt soms beetje water

Manon 23-05-2017

Top apparaat!

Hele fijn strijkijzer! Licht en glijd dus moeiteloos over kleding, je hoeft geen kracht te zetten!
Snel warm, stoomt goed.

iekkie 23-05-2017

kwaliteitsproduct

Goed werkend en luxe strijkijzer. Snel klaar voor gebruik, gladde zool die over alle typen stof (van katoen tot zijde) moeiteloos glijdt.

Pluspunten

• handige stekker
  • waterreservoir
  • eco knop

Minpunten

• niet snoerloos

Renatewes 22-05-2017

Super strijkbout!

Mooie strijkbout.ziet er mooi uit en werkt goed.
Moeiteloos de kreukels uit de shirts.
Wat ik ook erg fijn vind is dat hij snel opwarmt.

Naat79 20-05-2017

Fijn strijkijzer

Fijn strijkijzer, wordt snel warm, heeft een lang snoer met een handige stekker. Strijkt makkelijk, het grote strijkvlak heeft een puntige bovenkant waardoor je alle hoekjes makkelijk kunt strijken. 3-standen stoomfunctie. Niet te zwaar in de hand. Goede prijs.

Pluspunten

• snel warm
  • puntig strijkvlak
  • makkelijk in gebruik

renske 19-05-2017

Mooi apparaat wat goed strijkt

mooi apparaat wat snel warm is en moeiteloos over knoopjes heen strijkt. Zitten wel vrij veel knoppen op waardoor het even ontdekken werd waar welke knop voor is.

Pluspunten

• snel warm
  • strijkt moeiteloos over knopen

Minpunten

• veel knoppen