Braun IS 5145 WH - Expert review

tile-stoomopbrengst
120 g/min stoomopbrengst
Functies
verticaal stomen
Opties
elk moment bij te vullen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun IS 5145 WH op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 27-02-2020

Braun CareStyle 5 IS5145: Gebruiksvriendelijk door automatische temperatuurinstelling

De Braun CareStyle 5 IS5145 is een heel fijne stoomgenerator. Ik had een hoge verwachting aangezien ik eerder een stoomgenerator uit de 'CareStyle'-familie heb getest. Wat ik vooral fijn vind aan deze stoomgenerator, is dat je geen temperatuur hoeft in te stellen. De strijkzool glijdt soepel over de stoffen, het maakt niet uit of je van katoen naar wol gaat, de strijkzool schroeit niet vast aan de stof. De opwarmtijd van het apparaat is 2 minuten. Daarnaast heeft de Braun CareStyle 5 IS5145 een groot waterreservoir, waardoor je niet hoeft bij te vullen tijdens de strijksessie. Ook heeft deze stoomgenerator een eco-functie. Deze functie levert niet in op het strijkresultaat. Tot slot heeft Braun CareStyle 5 IS5145 een mooi design en beschikt het apparaat over een opbergmogelijkheid voor beide snoeren en een 'lock' zodat het strijkijzer vastgezet kan worden op het apparaat.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Temperatuur instellen niet meer nodig (iCare technologie)
  • Waterreservoir gemakkelijk te legen
  • Opbergmogelijkheid voor snoeren
  • Eco-stand
  • Groot waterreservoir
  • Gebruiksvriendelijk