Philips PerfectCare Compact Essential GC6802 - Reviews

6 bar

Audrey 19-06-2018
  • Product gekregen

Mijn eerste stoomgenerator

Dit is mijn eerste stoomgenerator en ik ben er heel tevreden mee. Het apparaat is licht en makkelijk hanteerbaar. De snoeren zijn lang genoeg om handig mee te werken en het apparaat warmt heel erg snel op. Ook de temperatuur hoef je niet in te stellen dit gaat automatisch. Ik vind zelf dat de temperatuur aan de lage kant is, zou het met de hand waarschijnlijk warmer in stellen maar dit is puur op mijn gevoel. Wel geeft het apparaat flinke stoomstoten die nog een beetje na-ijlen, je moet niet te snel het strijkijzer optillen nadat je de stoomknop hebt ingedrukt. Met opbergen kun de de snoeren netjes onderin opbergen maar ik zou ook graag zien dat ik het strijkijzer vast kon zetten op de houder (kan volgens mij wel bij een ander type van Philips). Ook het leegmaken van de tank vind ik wat onhandig, je moet het hele apparaat omkeren boven de gootsteen.

Pluspunten

• Grote watertank
  • Licht apparaat
  • Lange snoeren
  • Warmt snel op
  • Je hoeft geen temperatuur in te stellen

Minpunten

• Legen watertank onhandig
  • Vastzetten met opbergen zou fijner zijn

Rachelle1982 12-06-2018

Hele fijn stoomgenerator voor optimaal strijkcomfort

Ik heb deze stoomgenerator mogen testen maar was meteen heel erg enthousiast, het ligt makkelijk in de hand, heeft een groot waterreservoir en je hoeft de temperatuur niet in te stellen. Strijken gaat veel sneller dan met mijn stoomstrijkijzer en wie wil nou geen tijd besparen.

Pluspunten

• temperatuur hoeft niet ingesteld te worden
  • groot waterreservoir

Katsmomlife 30-11-2017

Compact en krachtig

Het toestel doet wat het beloofd: strak resultaat dankzij de krachtige stoomfunctie en geen brandvlekken, zelfs bij delicate stoffen.
Licht en makkelijk wendbaar, het handvat licht heerlijk in de hand.

Pluspunten

• Kractige stoomfunctie
  • Klein waterreservoir
  • Compact design
  • Regelt zelf temperatuur