Philips GC6830

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC6830 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Smit 24-01-2019

apparaat stelt teleur

Geschreven voor: Philips GC6830

In vergelijk met mijn vorige stoomgenerator van Philips (alleen dop kapot en niet meer leverbaar) valt deze erg tegen. Stoom heeft weinig kracht, lijkt of er geen druk achter zit. Dat de temperatuur van de strijkzool zich automatisch aanpast aan de stof lijkt handig, maar kreukelige theedoeken of spijkerbroeken krijg je moeilijk glad. Is ouderwets hard duwen. Stoom komt niet onmiddellijk bij indrukken van de stoomknop, maar blijft wel hinderlijk lang doorgaan bij loslaten. Vergrendeling is handig, ook de snoeropbergmogelijkheid. Maar al met al spijt van mijn aankoop.

Pluspunten

• snoeropbergmogelijkheid
  • vergrendeling

Minpunten

• gebrekkige stoomkracht
  • zool niet heet genoeg voor stug katoen

Muay 18-12-2017

Matig tevreden over dit product

Geschreven voor: Philips GC6830

Ik ben maar matig tevreden over dit product. Hij lekt water bij het stomen en bij het strijken. Hij kan niet op zn kant staan en moet hem daarom steeds op de waterbak moet zetten. Als je hem daar weer af wil halen blijft het strijkijzer steeds achter een opstaand randje haken. Wel fijn is het grote waterreservoir en het lichte strijkijzer

Pluspunten

• Licht strijkijzer
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Lekt water bij stomen en strijken
  • Strijkijzer kan niet op zn kant staan

Mel1979 06-12-2017

Strijken met plezier

Geschreven voor: Philips GC6830

Het eerste dat opvalt is dat dit strijkijzer bijzonder weinig weegt. Dat is heerlijk als je een volle wasmand met strijk hebt staan. Gedurende het strijken blijf je opgemerkt over het feit dat strijken geen moeite kost. Door het grote reservoir kan je bijna je hele wasmand wegstrijken zonder bij te vullen. De allermooiste bijkomstigheid is dat je alle kledingstukken kan strijken zonder dat je de temperatuur met wisselen. Hoe fijn is dat! Niet meer draaien aan een knop en wachten tot het ijzer is afgekoeld. Gewoon doorstrijken! Alle stoffen strijk dit apparaat kreukvrij, van blouses tot spijkerbroeken en zelf de gordijnstof strijkt hij moeiteloos zonder te verbranden. Wat ook erg prettig is dat het strijkijzer weinig tijd nodig heeft om op te starten. Bij mijn vorige apparaat moest ik soms wel 10 minuten wachten. Ik kan niet wachten totdat ik hem een keer moet ontkalken want volgens de gebruiksaanwijzing is dat slechts een bakje er onder zetten en het water eruit laten stomen. Wat heerlijk! Zonder slangen en kranen.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Snel opwarmen
  • Geen temperatuur wisselen

Sandra 06-12-2017

Mooi product werkt supersnel en goed

Geschreven voor: Philips GC6830

ik heb de stoomgenerator nu bijna drie weken in huis eerste indruk was wat een super mooi apparaat en dus heel benieuwd om te gaan beginnen . na het eerste gebruik was ik nog enthousiaster , het strijkijzer ligt super in de hand is lekker licht en wat een geweldige stoom.....echt heet en krachtig . het vullen van het reservoir een is geweldig grote vulopening en je kunt dit met een gietertje perfect vullen . Tot nu toe heb ik met de stoomgenerator al gebruik gemaakt van diverse soorten wasgoed wat weer netjes in de plooi moet . Wel is het even wennen omdat de stoom iets langer op zich laat wachten dan mijn vorige apparaat , maar tot nu toe zijn de resultaten verbluffend zowel bij kleding van mijn dochtertje alsmede bij de overhemden van mijn man en het stomen van een pantalon werk de stoomgenerator werkelijk naar behoren Ook is het erg fijn dat de Philips stoomgenerator in staat is om zelf te bepalen hoe dat het stuk dat gestreken moet worden behandeld moet worden dit is voor mij helemaal nieuw en het bevalt mij tot nu toe uitstekend . ik ben erg tevreden met de stoomgenerator en zal het aan iedereen in mijn omgeving van harte aanbevelen want wat is dit een prima apparaat om mee te werken

Pluspunten

• Grote vulopening
  • veel stoom
  • licht in gewicht

Minpunten

• stoom mag iets sneller komen

RachelHard 01-12-2017
  • Product gekregen

Super!

Geschreven voor: Philips GC6830

Wij hebben nog nooit zo'n goed strijkapparaat gehad! Het strijkt geweldig en de overhemden zien eruit alsof ze zo uit de stomerij komen. Wij kunnen het iedereen aanraden!

Mamasap 01-12-2017

Ideaal strijksysteem voor een groot gezin

Geschreven voor: Philips GC6830

Ik ben overgestapt van een Action strijkijzer naar dit Philips strijksysteem. Had ik echt jaren eerder moeten doen! Strijken is niet mijn hobby in ons gezin van 6; maar met dit strijksysteem begin ik het echt leuk te vinden. Het apparaat is zo warm; de temperatuur hoef je niet in te stellen; kan zo op alle strijkbare stoffen, dubbel zoveel stoom en het allerbelangrijkst; het strijkt heel glad. Ik ben hier zo blij mee en mijn gezin ook. Mooie gladgestreken kleding inde kast!

Pluspunten

• Snel warm
  • Altijd de juiste temperatuur
  • Strijkt heel glad

ikbenbianca 30-11-2017
  • Product gekregen

fijne machine met een mooi desgin

Geschreven voor: Philips GC6830

Mooie stoom generator die fijn in gebruik is. Hij is snel op temperatuur. Nooit geen last meer dat je ijzer te warm of te koud staat, dit regelt hij zelf. Je zou bijna van strijken je hobby gaan maken met zo'n machine. Jammer alleen dat de waterbak niet afneembaar is of een plugje heeft waardoor je hem makkelijk kunt legen. Ben je op zoek naar een mooi en gebruiksvriendelijke stoomgenator dan niet langer zoeken. Dit is hem !

Pluspunten

• snel op tempratuur
  • stelt zelf zijn tempratuur in
  • lang snoer
  • lange slang tussen machine en ijzer

Minpunten

• watertank is niet afneembaar

Lejo79 30-11-2017

Erg fijn strijkapparaat

Geschreven voor: Philips GC6830

Het apparaat ziet er mooi uit, heeft een ruim waterreservoir die makkelijk is te vullen (met een maatkan). Het snoer is lekker lang, je hoeft de temperatuur niet meer zelf in te stellen (top!!) en de stoomknop is handig. Hij is wat zwaarder maar dat bevalt erg goed, hij glijdt heerlijk en maakt alles in een mum kreukvrij. Heel blij mee!

Pluspunten

• Ruim waterreservoir
  • Automatische instelling temperatuur

Sam007 30-11-2017

Mooi design, prima resultaat

Geschreven voor: Philips GC6830

Het heeft een mooi design, heel gebruikersvriendelijk en is heel snel op temperatuur, in het begin wel even wennen aan de grootte als je een normale strijkijzer gewend bent, heeft een ontkalkingsfunctie wat heel simpel is en natuurlijk het belangrijkste het resultaat is uitstekend, stoom doet goed zijn werk

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • Snel op temperatuur
  • Heel gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Grootte ( even wennen)

Flick 22-11-2017

Compact, met super strijkcapaciteiten

Geschreven voor: Philips GC6830

Dit is mijn 3de stoomgenerator. De vorige was ook van Philips. Deze is net zo krachtig, maar is een stuk compacter. Helemaal super dus. Hij strijkt perfect. Ik hoef hem nooit in te stellen en alles wordt veilig gestreken. Ik hoef me geen zorgen te maken dat er kledingstukken verpest worden, omdat de juiste temperatuur altijd wordt gebruikt. Het enige nadeel aan dit apparaat wat ik kan noemen is de herrie die hij maakt. Als hij stoom uitblaast, doet hij dat met zoveel kracht dat het echt veel geluid maakt. Maar daar heb je dan ook wel resultaat van in het strijken.

Al met al een super apparaat dus.

Pluspunten

• krachtige stoomgenerator
  • automatisch juiste temperatuur
  • erg compact voor een stoomgenerator

Minpunten

• maakt veel geluid met de stoomuitstoot

JohanH79 21-11-2017

Beetje te log en niet zo handig qua bijvullen.

Geschreven voor: Philips GC6830

Het waterreservoir is niet afneembaar, bijvullen doe je met een schenktuit of door de hele stoomgenerator mee te nemen naar de kraan. Dit is vrij onhandig, maar t voordeel is wel dat je hem niet zo vaak hoeft te vullen. Ligt verder goed in de hand en is niet te zwaar.
Maar het totale apparaat is me te groot en toch te log.

Pluspunten

• Veel stoom
  • Groot reservoir

Minpunten

• Lastig bijvullen
  • log

rianne01 21-11-2017

heel fijne strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC6830

Mooi design, fijn apparaat, eigenlijk kun je er al mee aan de slag zonder de gebruiksaanwijzing te lezen. Heel duidelijk! In het begin iets sputter van water bij het laten stomen. Verder strijkt hij heel fijn, je hoeft niet meer in te stellen hoe warm hij moet zijn, past zichzelf aan. Je kunt geen brandgaten meer maken. Even wennen dat ik mijn ijzer niet rechtop weg kan zetten, maar kan hem wel vlak op mijn strijkplak neerzetten of op het basisstation. Een echte aanrader! prijs kwaliteit verhouding is prima. Ik gebruik mijn strijkijzer voor vaak even korte stukjes ivm de kleding die ik maak, ijzer is in 2 minuten opgewarmd en klaar voor gebruik. Groot gedeelte waar water in kan, dus is ook niet ineens leeg als je aan het strijken bent. ik ben er heel erg blij mee.

Pluspunten

• snel warm
  • groot reservoir

Minpunten

• kan niet rechtop staan