Philips GC6830 - Reviews

Inhoud
1 liter
Druk
6 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Muay 18-12-2017

Matig tevreden over dit product

Ik ben maar matig tevreden over dit product. Hij lekt water bij het stomen en bij het strijken. Hij kan niet op zn kant staan en moet hem daarom steeds op de waterbak moet zetten. Als je hem daar weer af wil halen blijft het strijkijzer steeds achter een opstaand randje haken. Wel fijn is het grote waterreservoir en het lichte strijkijzer

Pluspunten

• Licht strijkijzer
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Lekt water bij stomen en strijken
  • Strijkijzer kan niet op zn kant staan

Muay 12-12-2017

Matig tevreden over dit product

Ik ben nog niet zo enthousiast over dit product. Bij het stomen lekt hij water en de kreukels gaan er erg moeizaam uit. Bij het strijken moet je de stoomknop continu ingedrukt houden want zonder stoom krijg je de kreukels er niet uit. Tijdens de stoomstoten er water uit het strijkijzer waardoor je natte plekken in je was krijgt. Je kan het strijkijzer niet op zn kant zetten. Hij moet dus op de waterbak staan waarbij hij door een opstaand randje steeds aan de bak blijft haken als je hem wil pakken . Voordeel is dat het strijkijzer licht is

pvtje 11-12-2017

Strijkplezier

Doe je strijk met plezier met dit compacte toestel. Het toestel is al snel strijkklaar en regeld zelf de temperatuur. Door de grotere stoomfunctie glijd het toestel zeer vlot over het te strijken kledingstuk. Hierdoor nespaar je ook tijd aangezien je het strijkgoed niet hoeft voorsorteren.
Het toestel heeft een handige anti kalk functie en is gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• snel op tempetatuur
  • Automatische temperatuur regeling

Minpunten

• onhandige snoer opberging

Redandinio 11-12-2017

Plooien gladstrijken met Philips PerfectCare

De Philips PerfectCare Compact Essential stoomstrijkijzer is zoals zijn naam zegt compact en heel krachtig. Het geheel, ijzer + opvulbak zijn handig te transporteren door de safety carry lock maar deze zit wel wat in de weg wanneer men tijdens het strijken het ijzer wil terug op de bak plaatsen. Nadeel hier is dan weer dan met het ijzer niet los, rechtopstaand op de strijkplank kan zetten. Men is verplicht om het ijzer telkens opnieuw op de bak te plaatsen. De stoomkabel aan het ijzer is niet in positie verstelbaar (op en neer bewegen). Heel positief is de snelheid waarmee het toestel opwarmt en klaar is voor gebruik. Slechts na 2 minuten na het opzetten van het toestel kan men beginnen strijken. Men verliest dus weinig of geen tijd. De sterkte van de stoom is fenomenaal. Dit verwacht men niet uit zo'n klein toestel en is dus heel verrassend. De waterbak kan men ten allen tijde hervullen en direct verder strijken zonder eerst te moeten wachten vooraleer het ijzer stoomklaar is. De opvangbak voor de kalkresten is heel handig. Je hoeft de bak niet om te keren om het kalkwater eruit te laten. Je zet de opvulbak voor de kalk onder het strijkijzer en drukt op de Calc Clean knop. De OptimalTEMP-technologie doet het wonder boven wonder goed op verschillende soorten stoffen. Zeker op delicate stoffen glijdt het toestel er vlotjes over zonder er aan te kleven. Ik ben tevreden over dit toestel en zou dit zeker aanraden aan mensen die op zoek zijn naar een compact en krachtig stoomstrijkijzer en die geen tijd willen verliezen met het strijken.

Pluspunten

• compact
  • snel stoomklaar

Minpunten

• onhandige opbergruimte voor kabels

Mel1979 06-12-2017

Strijken met plezier

Het eerste dat opvalt is dat dit strijkijzer bijzonder weinig weegt. Dat is heerlijk als je een volle wasmand met strijk hebt staan. Gedurende het strijken blijf je opgemerkt over het feit dat strijken geen moeite kost. Door het grote reservoir kan je bijna je hele wasmand wegstrijken zonder bij te vullen. De allermooiste bijkomstigheid is dat je alle kledingstukken kan strijken zonder dat je de temperatuur met wisselen. Hoe fijn is dat! Niet meer draaien aan een knop en wachten tot het ijzer is afgekoeld. Gewoon doorstrijken! Alle stoffen strijk dit apparaat kreukvrij, van blouses tot spijkerbroeken en zelf de gordijnstof strijkt hij moeiteloos zonder te verbranden. Wat ook erg prettig is dat het strijkijzer weinig tijd nodig heeft om op te starten. Bij mijn vorige apparaat moest ik soms wel 10 minuten wachten. Ik kan niet wachten totdat ik hem een keer moet ontkalken want volgens de gebruiksaanwijzing is dat slechts een bakje er onder zetten en het water eruit laten stomen. Wat heerlijk! Zonder slangen en kranen.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Snel opwarmen
  • Geen temperatuur wisselen

Sandra 06-12-2017

Mooi product werkt supersnel en goed

ik heb de stoomgenerator nu bijna drie weken in huis eerste indruk was wat een super mooi apparaat en dus heel benieuwd om te gaan beginnen . na het eerste gebruik was ik nog enthousiaster , het strijkijzer ligt super in de hand is lekker licht en wat een geweldige stoom.....echt heet en krachtig . het vullen van het reservoir een is geweldig grote vulopening en je kunt dit met een gietertje perfect vullen . Tot nu toe heb ik met de stoomgenerator al gebruik gemaakt van diverse soorten wasgoed wat weer netjes in de plooi moet . Wel is het even wennen omdat de stoom iets langer op zich laat wachten dan mijn vorige apparaat , maar tot nu toe zijn de resultaten verbluffend zowel bij kleding van mijn dochtertje alsmede bij de overhemden van mijn man en het stomen van een pantalon werk de stoomgenerator werkelijk naar behoren Ook is het erg fijn dat de Philips stoomgenerator in staat is om zelf te bepalen hoe dat het stuk dat gestreken moet worden behandeld moet worden dit is voor mij helemaal nieuw en het bevalt mij tot nu toe uitstekend . ik ben erg tevreden met de stoomgenerator en zal het aan iedereen in mijn omgeving van harte aanbevelen want wat is dit een prima apparaat om mee te werken

Pluspunten

• Grote vulopening
  • veel stoom
  • licht in gewicht

Minpunten

• stoom mag iets sneller komen

wallys63 06-12-2017

Fantastische aanvulling op de schone was top product

ik heb de stoomgenerator nu bijna een week in huis eerste indruk was wat een super mooi apparaat en dus heel benieuwd om te gaan beginnen . na het eerste gebruik was ik nog enthousiaster , het strijkijzer ligt super in de hand is lekker licht en wat een geweldige stoom.....echt heet en krachtig . het vullen van het reservoir een is geweldig grote vulopening en je kunt dit met een gietertje perfect vullen . Tot nu toe heb ik met de stoomgenerator al gebruik gemaakt van diverse soorten wasgoed wat weer netjes in de plooi moet . Wel is het even wennen omdat de stoom iets langer op zich laat wachten dan mijn vorige apparaat , maar tot nu toe zijn de resultaten verbluffend zowel bij kleding van mijn dochtertje alsmede bij de overhemden van mijn man en het stomen van een pantalon werk de stoomgenerator werkelijk naar behoren Ook is het erg fijn dat de Philips stoomgenerator in staat is om zelf te bepalen hoe dat het stuk dat gestreken moet worden behandeld moet worden dit is voor mij helemaal nieuw en het bevalt mij tot nu toe uitstekend . ik ben erg tevreden met de stoomgenerator en zal het aan iedereen in mijn omgeving van harte aanbevelen want wat is dit een prima apparaat om mee te werken
Ja, ik beveel dit product aan. (1)

BiancaL 05-12-2017

Mooi design fijn aparaat

Fijne machine met een mooi design. Snel op temperatuur en goede stoom functie. Lwaterigt prettig in de hand. Jammer dat de water tank niet afneembaar is, dit zou handiger zijn met legen.
Ben je op zoek naar een goede en fijne stoom generator zoek dan niet verder ! Je hebt hem,gevonden ...

RachelHard 01-12-2017
  • Product gekregen

Super!

Wij hebben nog nooit zo'n goed strijkapparaat gehad! Het strijkt geweldig en de overhemden zien eruit alsof ze zo uit de stomerij komen. Wij kunnen het iedereen aanraden!

Mamasap 01-12-2017

Ideaal strijksysteem voor een groot gezin

Ik ben overgestapt van een Action strijkijzer naar dit Philips strijksysteem. Had ik echt jaren eerder moeten doen! Strijken is niet mijn hobby in ons gezin van 6; maar met dit strijksysteem begin ik het echt leuk te vinden. Het apparaat is zo warm; de temperatuur hoef je niet in te stellen; kan zo op alle strijkbare stoffen, dubbel zoveel stoom en het allerbelangrijkst; het strijkt heel glad. Ik ben hier zo blij mee en mijn gezin ook. Mooie gladgestreken kleding inde kast!

Pluspunten

• Snel warm
  • Altijd de juiste temperatuur
  • Strijkt heel glad

ikbenbianca 30-11-2017
  • Product gekregen

fijne machine met een mooi desgin

Mooie stoom generator die fijn in gebruik is. Hij is snel op temperatuur. Nooit geen last meer dat je ijzer te warm of te koud staat, dit regelt hij zelf. Je zou bijna van strijken je hobby gaan maken met zo'n machine. Jammer alleen dat de waterbak niet afneembaar is of een plugje heeft waardoor je hem makkelijk kunt legen. Ben je op zoek naar een mooi en gebruiksvriendelijke stoomgenator dan niet langer zoeken. Dit is hem !

Pluspunten

• snel op tempratuur
  • stelt zelf zijn tempratuur in
  • lang snoer
  • lange slang tussen machine en ijzer

Minpunten

• watertank is niet afneembaar

Lejo79 30-11-2017

Erg fijn strijkapparaat

Het apparaat ziet er mooi uit, heeft een ruim waterreservoir die makkelijk is te vullen (met een maatkan). Het snoer is lekker lang, je hoeft de temperatuur niet meer zelf in te stellen (top!!) en de stoomknop is handig. Hij is wat zwaarder maar dat bevalt erg goed, hij glijdt heerlijk en maakt alles in een mum kreukvrij. Heel blij mee!

Pluspunten

• Ruim waterreservoir
  • Automatische instelling temperatuur

Sam007 30-11-2017

Mooi design, prima resultaat

Het heeft een mooi design, heel gebruikersvriendelijk en is heel snel op temperatuur, in het begin wel even wennen aan de grootte als je een normale strijkijzer gewend bent, heeft een ontkalkingsfunctie wat heel simpel is en natuurlijk het belangrijkste het resultaat is uitstekend, stoom doet goed zijn werk

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • Snel op temperatuur
  • Heel gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Grootte ( even wennen)

Flick 22-11-2017

Compact, met super strijkcapaciteiten

Dit is mijn 3de stoomgenerator. De vorige was ook van Philips. Deze is net zo krachtig, maar is een stuk compacter. Helemaal super dus. Hij strijkt perfect. Ik hoef hem nooit in te stellen en alles wordt veilig gestreken. Ik hoef me geen zorgen te maken dat er kledingstukken verpest worden, omdat de juiste temperatuur altijd wordt gebruikt. Het enige nadeel aan dit apparaat wat ik kan noemen is de herrie die hij maakt. Als hij stoom uitblaast, doet hij dat met zoveel kracht dat het echt veel geluid maakt. Maar daar heb je dan ook wel resultaat van in het strijken.

Al met al een super apparaat dus.

Pluspunten

• krachtige stoomgenerator
  • automatisch juiste temperatuur
  • erg compact voor een stoomgenerator

Minpunten

• maakt veel geluid met de stoomuitstoot

JohanH79 21-11-2017

Beetje te log en niet zo handig qua bijvullen.

Het waterreservoir is niet afneembaar, bijvullen doe je met een schenktuit of door de hele stoomgenerator mee te nemen naar de kraan. Dit is vrij onhandig, maar t voordeel is wel dat je hem niet zo vaak hoeft te vullen. Ligt verder goed in de hand en is niet te zwaar.
Maar het totale apparaat is me te groot en toch te log.

Pluspunten

• Veel stoom
  • Groot reservoir

Minpunten

• Lastig bijvullen
  • log

rianne01 21-11-2017

heel fijne strijkijzer

Mooi design, fijn apparaat, eigenlijk kun je er al mee aan de slag zonder de gebruiksaanwijzing te lezen. Heel duidelijk! In het begin iets sputter van water bij het laten stomen. Verder strijkt hij heel fijn, je hoeft niet meer in te stellen hoe warm hij moet zijn, past zichzelf aan. Je kunt geen brandgaten meer maken. Even wennen dat ik mijn ijzer niet rechtop weg kan zetten, maar kan hem wel vlak op mijn strijkplak neerzetten of op het basisstation. Een echte aanrader! prijs kwaliteit verhouding is prima. Ik gebruik mijn strijkijzer voor vaak even korte stukjes ivm de kleding die ik maak, ijzer is in 2 minuten opgewarmd en klaar voor gebruik. Groot gedeelte waar water in kan, dus is ook niet ineens leeg als je aan het strijken bent. ik ben er heel erg blij mee.

Pluspunten

• snel warm
  • groot reservoir

Minpunten

• kan niet rechtop staan