Tefal GV8962

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV8962 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

F.J. Bruinsma 19-03-2019

Stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Tefal GV8962

2 keer de tefalstoomstrijkijzer gekocht.
De eerste was binnen een jaar lek. Is gerepareerd en was weer binnen een jaar lek.
Tweede strijkijzer gekocht. Ook deze was binnen een jaar lek. Helaas aankoopbon zoek geraakt dus geen garantie.

Pluspunten

• Strijkt goed.

Minpunten

• Meerdere malen lek.
  • Binnen een jaar 3x lek.

Frans Bruinsma 26-11-2018

Stoomstrijkijzer “Express Compact”

Geschreven voor: Tefal GV8962

Kwaliteit en service zeer slecht.
Twee keer een Tefal Express Compact gekocht. Binnen twee jaar was het waterreservoir lek. Na reparatie weer na twee jaar lek. Geen garantie. Ook het bestellen van een reservoir bleek onmogelijk.

Blocken jozef 13-04-2018

Duidelijk scherm en langere kabel

Geschreven voor: Tefal GV8962

Top toestel.is ons tweede toestel van tefal,steeds in orde,weinig tot geen problemen,eerste toestel bijna 13 jaar,ben uiterst tevreden over tefal,echte aanrader

Judith 22-12-2016

Strijkt fantastisch en snel!

Geschreven voor: Tefal GV8962

Dit is de derde stoomgenerator die ik heb; de andere twee zijn door jarenlang intensief gebruik versleten. Ik vond het lastig om een nieuwe uit te zoeken, want ondanks een paar eisen (antikalk-ding en handmatige instellingen) zag ik -door de veelheid aan apparaten die Tefal aanbiedt- door de bomen het bos niet meer. Ik ben hierop uitgekomen vanwege de precisiepunt (een lange punt aan de strijkzool waardoor je ook in hoeken enzo kunt strijken), het feit dat hij na 8 min niet gebruiken automatisch uit gaat, het uitneembare waterreservoir, de hoeveelheid kracht die hij levert bij stoom en niet in de laatste plaats om de twee prijzen die hij van consumentenorganisaties kreeg.

Het apparaat is echt heel fijn. Hij is wat zwaarder en strijkt heel snel alle kreukels glad. De bediening is gemakkelijk en dat uitneembare waterreservoir (wat is eigenlijk een beetje overbodige luxe vond) is toch echt wel gemakkelijk. Maar dat snelle en echt gladde strijkresultaat, dat is toch echt waar het om gaat! Hij is beter dan de twee stoomgeneratoren die ik hiervoor had. Dus als strijken niet je hobby is of als je het beste resultaat wilt, dan zou ik deze kopen.
Ik heb hem trouwens gekocht bij de goedkoopste aanbieder (4launch uit Eindhoven) en de levering was snel. Prima.

Pluspunten

• Heel glad resultaat
  • Geeft heel snel resultaat
  • Bediening
  • 3 temperaturen met stoom, gewoon en krachtig stoom
  • Precisiepunt

james bakker 09-08-2016

wereldtoestel

Geschreven voor: Tefal GV8962

Erg fijn strijkijzer, gelukkig gebruikt mijn vrouw hem. Maar zei is super tevreden ook over de stoomfunctie

JB 11-04-2016

Tefal GV 8962

Geschreven voor: Tefal GV8962

Eind vorig jaar deze Tefal strijkijzer gekocht.
Ik wilde graag een nieuwe hebben omdat de oude een slechte zool had. Deze heeft een strijkzool waar je op alle stoffen kan strijken, laat ook geen resten achter. Ook zit er een ECO functie op waardoor je zuinig met het milieu omgaat. En mocht er iets tekort zijn aan water of het moet ontkalkt worden geeft het strijkijzer dit netjes aan! Het strijkijzer kan niet vallen als het op het reservoir staat omdat er een soort vergrendeling opzit. En heel ideaal... geen loshangend snoer.. Heerlijk opgerold.. Ik ben fan! Voor mij geen ander strijkijzer meer! En er zijn nog meer positieve punten.. Maar ik zou zeggen.. koop deze en ervaar het!!