Tefal Stoomgenerator Pro Express Autocontrol GV8962 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
6 bar

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JB 11-04-2016 Product half jaar in bezit

Tefal GV 8962

Eind vorig jaar deze Tefal strijkijzer gekocht.
Ik wilde graag een nieuwe hebben omdat de oude een slechte zool had. Deze heeft een strijkzool waar je op alle stoffen kan strijken, laat ook geen resten achter. Ook zit er een ECO functie op waardoor je zuinig met het milieu omgaat. En mocht er iets tekort zijn aan water of het moet ontkalkt worden geeft het strijkijzer dit netjes aan! Het strijkijzer kan niet vallen als het op het reservoir staat omdat er een soort vergrendeling opzit. En heel ideaal... geen loshangend snoer.. Heerlijk opgerold.. Ik ben fan! Voor mij geen ander strijkijzer meer! En er zijn nog meer positieve punten.. Maar ik zou zeggen.. koop deze en ervaar het!!

Judith 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Strijkt fantastisch en snel!

Dit is de derde stoomgenerator die ik heb; de andere twee zijn door jarenlang intensief gebruik versleten. Ik vond het lastig om een nieuwe uit te zoeken, want ondanks een paar eisen (antikalk-ding en handmatige instellingen) zag ik -door de veelheid aan apparaten die Tefal aanbiedt- door de bomen het bos niet meer. Ik ben hierop uitgekomen vanwege de precisiepunt (een lange punt aan de strijkzool waardoor je ook in hoeken enzo kunt strijken), het feit dat hij na 8 min niet gebruiken automatisch uit gaat, het uitneembare waterreservoir, de hoeveelheid kracht die hij levert bij stoom en niet in de laatste plaats om de twee prijzen die hij van consumentenorganisaties kreeg.

Het apparaat is echt heel fijn. Hij is wat zwaarder en strijkt heel snel alle kreukels glad. De bediening is gemakkelijk en dat uitneembare waterreservoir (wat is eigenlijk een beetje overbodige luxe vond) is toch echt wel gemakkelijk. Maar dat snelle en echt gladde strijkresultaat, dat is toch echt waar het om gaat! Hij is beter dan de twee stoomgeneratoren die ik hiervoor had. Dus als strijken niet je hobby is of als je het beste resultaat wilt, dan zou ik deze kopen.
Ik heb hem trouwens gekocht bij de goedkoopste aanbieder (4launch uit Eindhoven) en de levering was snel. Prima.

Pluspunten

• Heel glad resultaat
  • Geeft heel snel resultaat
  • Bediening
  • 3 temperaturen met stoom, gewoon en krachtig stoom
  • Precisiepunt

james bakker 09-08-2016

wereldtoestel

Erg fijn strijkijzer, gelukkig gebruikt mijn vrouw hem. Maar zei is super tevreden ook over de stoomfunctie