Bosch BCS1ULTD zilver - Reviews

Type
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 319 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1ULTD zilver op Kieskeurig.nl.

Pedro Mendes 10-08-2020

Prima stofzuiger, handige verbeteringen.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Dit is een opvogler van de serie 2 met een aantal handige en functionele verbeteringen. De serie 2 was al erg handig. De verbeteringen bestaan er uit dat het makkelijker om de unit uit de houder te halen en is de aansluiting van de lader verberterd. Handige en functionele verbeteringen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Wat een eenvoud, souplesse en design! In 1 woord geweldig. Overal toepasbaar en door iedereen te hanteren! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Zo'n eenvoud, licht in gebruik, overal toepasbaar en een super gaaf design! Beste koop ooit :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jerry 09-06-2020

Geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Dit is een geweldige stofzuiger! De zuigkracht en accuduur zijn perfect! Met de twee accu's kunnen de drie verdiepingen gemakkelijk worden gedaan, zelfs met af en toe de turbo aan.
Omdat je nu niet alleen een steel vast hebt, maar ook de motor, is het wel wat zwaarder dan een gewone stofzuiger. Mijn vrouw lukt het niet om in 1x alle drie de verdiepingen te stofzuigen.
Daarnaast is het natuurlijk erg fijn dat mijn Schroef-/Boormachine ook met dezelfde accu werkt, zo zit je nooit zonder accu, ideaal :-)
Tot slot, ik ga nooit meer terug naar de oude stofzuiger met snoer! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Freek 14-05-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Super stofzuiger voor een prachtige prijs [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maarten 22-03-2020

Zuigt goed. Matige kwaliteit

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

We hebben deze stofzuiger slechts 10 maanden in bezit. Hij zoog tot voor kort prima. Een handeig apparaat.
Helaas is de zuigkop stuk. Het plastic brak terwijl er nauwelijks kracht op uitgeoefend werd. De borstel draait niet meer. Heel jammer. Matige kwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

BSC1ULTD 07-03-2020

Stofzuigen met heel veel minder tegenzin

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Bam! Weer tegen de tafelpoot geknald. Stroomkabel zit klem achter de stoel. Ellende.. Stofzuigen met deze Bosch Serie 8 is nog steeds geen feest, maar het is een heel stuk minder vervelend. Geen kabel meer die vast kan komen te zitten en geen groot log apparaat dat je achter je aan moet slepen. Met de twee mee geleverde accu's kun je heel het huis stofzuigen of een keer alle diepgewortelde kattenharen uit de stoelen zuigen door de stofzuiger op de turbo stand te zetten.

Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fonnie 03-03-2020

Super

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Super stofzuiger, zuigt perfect en is perfect handelbaar tot in de kleinste hoek. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wilco 14-01-2020

Super apparaat, toch wat kleine kritieke puntjes

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Werkt super! is geluidstil. het gewicht is wat aan de hoge kant en we missen eigenlijk een bijgeleverde tapijtborstel. ook het inschuifbare duo mondstuk met haren schuift bij gebruik snel in tot de andere borstel waardoor het mondstuk met haren eigenlijk niet goed te gebruiken is. De accu gaat lang genoeg mee en het is natuurlijk super dat de accu's te combineren zijn met andere Bosch tools. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wesley 06-01-2020

eindeloos plezier

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Wij hebben een zoon van 1 jaar die zelfstandig eet en tijdens en na het eten ligt er natuurlijk behoorlijk wat op de grond, met de stofzuiger is dit echt snel en eenvoudig op te zuigen. En als je hem toch gebruikt doe je de rest van de kamer ook even. Dit is oprecht eindeloos plezier. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 05-01-2020

Bevalt goed

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Een Bosch steelstofzuiger mogen testen maar niet gehouden....we hebben de wat luxere uitvoering gekocht! ,
Met 2 accu's en in een voor ons wat mooiere kleur. Maar die kleur maakt niets uit voor de prestatie. Fijne, stille steelstofzuiger die voor ons het werk goed doet. Zuigt goed, gemakkelijk in gebruik. Je pakt hem er snel bij en met de extra accu zitten we nooit zonder zuigkracht! Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hetty 25-12-2019

bediening prima

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Hij is prettig in het bedienen, zuigt behoorlijk goed.
Maar de reclame op de tv klopt niet. Hij is niet met een hand op te tillen vanwege de zwaarte van het handvat met accu. !! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dieneke 15-12-2019

Handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

+ Fijne steelstofzuiger. Pakt hem snel...’Behendige’ zuigmond.
- Kleine inhoud stofopvang. Na elke zuigbeurt legen. Vind hem redelijk zwaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dicks 13-12-2019

Goede aankoop

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Heeft goede zuigkracht. Wel wat zwaar maar dit weegt op tegen het snoerloos gemak. Accu gaat lang genoeg mee om gehele benedenverdieping te zuigen.

Positief apparaat 03-12-2019

Positief

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Te gek en erg functioneel en een genot om er mee te stofzuigen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cobi 19-11-2019

prachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

gemakkelijk,snoerloos,krachtig,en gelijk ook kruimelzuiger [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rowiebellie 18-11-2019

Geweldig!!!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Voor het eerst over van een gewone naar een steelstofzuiger... wij willen thuis niet meer anders!! Het ultieme gemak van een snoerloze en zakloze stofzuiger. Is makkelijk en snel te pakken, ons huis word elke dag even gezogen terwijl wij allebei fulltime werken. De lage zuigstand doet het perfect voor zand, haren van de hond etc... voor deurmatten etc even de harde stand aan en hup klaar is het#nooitmeereengewonestofzuiger [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robbo 30-10-2019

Handig

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Makkelijk te hanteren, en super handig de kruimeldief [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marion 23-07-2019

Borstel draait niet meer

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

De borstel draait niet meer rond. De spindel stopt ook, zelfs als er geen borstel in zit. Apparaat is half jaar oud [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]