Bosch BBS1U224 - Reviews

stofzuiger
Speciaal mondstuk
Speciale mondstuk(ken)
combi-borstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 147 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1U224 op Kieskeurig.nl.

NoClaim 15-10-2019

vervanging voor de bedrade en bezakte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Elke keer stekker in het stopcontact, snoer uitrollen, snoer te kort voor het hele huis, snoer in de weg, stofzak vol en dan heb ik nog niet genoemd dat het ook redelijk zwaar is om te tillen en de trap te zuigen.

Daar zijn we nu vanaf..... yeaahhhh
Deze stofzuiger gekocht op basis van de vele goede reviews en recenties. Wat een genot om geen stekker meer te hebben en om geen nieuwe stofzakken meer te hoeven kopen.
Batterij opgeladen? OK, zuigen maar. Trap doen? stang eraf en 'kruimeldief' formaat. Hoogpolig tapijt? even de turbo stand.
Als de batterij leeg is, kan je gelijk door met de 2de batterij (je hoeft dus nooit zonder te zitten) en kan je de 1ste weer opladen.

Nooit geweten dat stofzuigen ook leuk kon zijn [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gina54 28-06-2019

stofzuigen is weer plezierig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

lichte stofzuiger die heel goed doet wat hij moet doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Laro 19-06-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Gemakkelijk in het gebruik. Doet wat het beloofd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jema 29-05-2019

Bosch Steelstofzuiger BBS1U224 is van grote klasse

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

De testreviews van gebruikers en de test van De Consumentenbond specifiek over steekstofzuigers met accu waren helder en duidelijk, maar de gebruiksaspecten werkelijkheid overtreffen zelfs mijn stoutste verwachting na ingebruikname van dit apparaat over de eerste periode van twee weken.

Miranda72 08-05-2019

Verrassend

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Super makkelijk in gebruik, met alles erop en eraan. Zuigt goed en is erg stil! Kortom verrassend goed!

Bosch7 29-01-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Goed product met voldoende zuigkracht wij hebben 2 hondjes dit is geen probleem voor deze stofzuiger

Marianne 29-11-2018

Sterke zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Accuduur lekker lang. Kan 't hele huis ermee zuigen. Geluid zeer acceptabel. Gemakkelijk kliksysteem om tussendoor snel hulpstuk eraf of erop te doen. Rolt lekker over de vloer.
Handig en groot reservoir. Gewoon weer leuk om te zuigen. En de accu's zeer snel met 1 uur op te laden!!

hanb0001 11-11-2018

goed product

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Handig is de extra batterij, waardoor je meer kan doen. Laad snel op.
Zuigt goed. en is handzaam om mee te werken

kaj1234 28-10-2018

Zware kruimeldief,lichte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

"Als kruimeldief vind ik hem zwaar in de hand maar als stofzuiger is het een lichtgewicht. Met de turboknop erg krachtig. Helaas is de batterij snel leeg als je de turboknop gebruikt. Voordeel is de 2e meegeleverde accu. Zelf ben ik niet zo groot dus dat de stofzuigerstang niet zo lang is vind ik geen probleem. Voor lange mensen wellicht een nadeel. Wij gebruiken hem voornamelijk voor kruimels en kattenharen of even de trap (zand) weg zuigen. Voor grote oppervlakken toch de "gewone" stofzuiger omdat deze veel minder snel vol is."

Niels71 25-10-2018

fijne stille accu stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Wat is dit een fijn idee zo'n snoerloze accu stofzuiger. Nooit meer een snoer dat tekort is of ergens achter klemt. Hij is lekker stil en je pakt hem gemakkelijk van de handige ophangbeugel. Met 2 accus's heb je accuduur genoeg en de snellader werkt goed, echter deze maakt wel rumoer tijdens het opladen.

kristelle 18-10-2018

Goede turbo stand en veel opzetstukken

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

mooi goed wendbaar apparaat, twee standen: aan en Turbo. De turbo doet prima zijn werk. Veel handige verschillende opzetborstels. Twee accus is ook erg fijn (al laad de snellader razend snel op!).

Het nadeel van dit apparaat is dat ondanks dat hij "ultralicht" is, vind ik m nog best zwaar. Je tilt de 2,9 kg toch de hele tijd met je mee (waar een 'gewone' stofzuiger op de grond staat met het meeste gewicht, houd je deze constant in je hand). Na twee van mijn drie trappen te hebben gezogen was mijn arm echt moe (en ik ben redelijk sportief en werk met mijn handen dus zou toch zeggen dat ik wel wat gewend zou moeten zijn.)

Rosa 16-10-2018

mooi ontwerp maar zwaar

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ziet er mooi uit, kleine accu om op te laden maar heel zwaar in de hand. Meteen een soort lamme arm na 3 minuten zuigen terwijl ik echt wel kracht heb.

SamMif 16-10-2018

Wat een gemak!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Met 3 dieren en 2 kinderen in huis, fulltime werken en dan ook nog het huishouden doen.
Bij alle kleine troepjes en stof bendes de stofzuiger er weer bij pakken en opzoek naar een stopcontact, IS VERLEDEN TIJD! Nog nooit zo vaak en snel stofgezogen sinds ik deze draadloze steelstofzuiger mocht testen. Echt een uitkomst. De accu's zijn erg snel opgeladen en met de roterende zuigkop neemt deze echt alle haren op. Je kunt de kop losmaken om alle haren goed te verwijderen! Erg handig. Ik zeg zeker een aanrader voor een ieder die niet van stofzuigen houdt maar het helaas wel moet doen, met deze stofzuiger wordt stofzuigen nog leuk.