Bosch BBS1U224 wit - Reviews

Soort
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 185 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1U224 wit op Kieskeurig.nl.

Suzanne Drost 14-02-2019

Na paar weken slechte prestaties!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Toen wij het product net hadden een lovende recesie geschreven. Nu, 3 maand verder, echter hele andere ervaringen. Rubberen stripje aan de onderkant was binnen no time van de stofzuiger af. Hierdoor slaat de stofzuiger als het ware al het vuil weg. Hij zuigt hierdoor bijna niets op en moet je vaak over hetzelfde stukje om het weg in te krijgen. Zelf met broodkruimels enz.... ook neemt de zuigkracht erg snel af en zijn de accu's steeds sneller leeg. Om nog enigzins fatsoenlijk te kunnen zuigen moet hier standaard de turbo functie aan waardoor je maar een paar minuten kunt zuigen..... helaas voor ons nooit meer....

Pluspunten

• Makkelijk te pakken en op te bergen
  • Dubbele accu

Minpunten

• Slechte zuigprestaties
  • Borstel slaat vuil weg ipc het op te zuigen
  • Accu na paar weken snel leeg

valentijn 06-12-2019

ondermaats

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

1 van de 2 accus was na enkele maanden al stuk gaat na 3 min. in turbo stand al plat!
rollement van roterende borstel is voetstuk bevat spatie waardoor er haren stof en vuil in de lager komen zodat dit systeem vastloopt!
reserve onderdelen duur en moeilijk te vinden.

Iris 03-01-2019

Stofzuiger fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Vrij dure aankoop maar wel het geld waard. zeer fijne en gebruiksvriendelijke stofzuiger. Niet zwaar. erg wendbaar, mijn eerste steelstofzuiger ik zou niet meer terug kunnen naar een gewone stofzuiger met snoer. de stofzuiger is gemakkelijk te legen en ik kan makkelijk heel het huis doen met een volle accu. accu is ook binnen een uur weer opgeladen met de snellader.

Pluspunten

• wendbaar
  • geluidsarm
  • makkelijk te legen
  • accuduur voldoende lang
  • handige hulpstukken

Minpunten

• duur

Andrea 01-01-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Na lang overwegen en product vergelijken, besloten tot de aankoop van deze steelstofzuiger. Wat een verademing ten opzichte vd klassieke stofzuiger! Geen snoer wat klem komt te zitten, slang die dubbel knakt of stofzuiger die op zijn rug belandt, omdat ik er te hard aan trek.
Deze steelstofzuiger van Bosch doet goed zijn werk. Hij is een stuk stiller dan de Dyson (en veel voordeliger dan hun V10), zelfs wanneer je de stofzuiger of turbo zet valt het volume nog mee. De accu gaat lang genoeg mee op de normale stand. Doordat de stofzuiger geleverd wordt met twee losse accu's is de stofzuiger altijd klaar voor gebruik en kan je hel lang stofzuigen (mocht je dat willen).
De grote rolmond zuigt moeiteloos het tapijt en de plavuizen. Ook de bank is weer vrij van kattenharen! En zelfs de kokosmat bij de voordeur gaat gemakkelijk. Ook de bijgeleverde hulpstukken zijn een goede aanvulling.
Het legen van het reservoir is een peulenschil. De rolborstel in de grote mond is zeer gemakkelijk los te halen om lange draden/haren uit de borstel te verwijderen.
Beste aankoop van huishoudelijke apparaten ever!

Pluspunten

• zuigt goed
  • altijd volle accu
  • redelijk stil
  • makkelijk in gebruik

Marian 07-05-2020

Het was 5, nu 1...Hopelijk na reparatie weer blij!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De eerste 2 maanden was ik superblij met deze steelstofzuiger en krijgt hij een 5, ik riep zelfs dat ik nooit meer een normale zou gebruiken. Helaas was al snel de voet kapot(rubber eraf) en lijkt de motor niet goed in de unit te zitten. Hij zuigt heel slecht. Als je hem uitzet valt zelfs alles weer naar beneden. Het pakket staat klaar om Bosch te sturen. Hopelijk werkt hij daarna net weer zo als in het begin. En dan maak ik er weer 5 van!

Erik 15-01-2020

Handig en wendbaar

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De draaiende borstel helpt echt met het tapijt en de iets hardnekkige zaken. Kruimels groter dan 5mm veeg je alleen maar vooruit en komen niet de zuiger in, dus moet je hem af en toe wel op tillen. Het apparaat is wel zwaarder dan dat het oogt maar je hoeft het verder dan de bij grotere kruimels niet vaak op te tillen omdat het apparaat vrij wendbaar/stuurbaar is. Stofzuigen is al met al een stuk leuker geworden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Hoeft niet vinger constant op de trekker te houden
  • Lange accu duur, en snel opladen
  • Werkt goed op tapijt en harde vloeren

Minpunten

• Pikt geen grote kruimels op
  • Ietsjes zwaarder dan dat je denkt

AnneD 05-11-2019

Zuigt goed, ideaal met 2 accu’s.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Ik ben niet groot dus was beetje bang of de bosch niet te zwaar zou zijn. Nou, dat valt alles mee. Ik zuig er rustig mijn hele huis mee en daarna de auto. Af en toe even de accu wisselen natuurlijk. Zeker op turbostand zuigt hij geweldig, maar gaat de accu ook eerder leeg. Bijvoorbeeld de vloer kan ook prima met de gewone stand, terwijl ik in de auto ( zeker na een weekje strand) de turbostand vooral gebruik. Het bakje is makkelijk te legen en het filter is simpel schoon te maken. Alleen in de borstel van de lange steel blijven lange haren vastzitten die je dan moet losknippen. Maar ik ben erg blij met deze aankoop en hoop er lang plezier van te hebben. De lange flexibele buis waar je makkelijk op lastig bereikbare plaatsen komt vind ik een uitkomst. Met onze normale stofzuiger kwam ik niet onder de lage bank.

Pluspunten

• Snoerloos
  • 2 accu’s met een snellader
  • Met gemak bijna alles stofzuigen in huis
  • Makkelijk de auto stofzuigen
  • De trap zuigen gaat zoveel makkelijker

Minpunten

• Accu opladen maakt vrij veel herrie
  • Haren blijven in de borstel zitten

Roberti 22-01-2021

Nooit meer !

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De eerste maanden in gebruik, toen wel heel tevreden , alsook de 2 battererijen verdienden lof.
Nu na 1 jaar is dit heel wat minder.
1 accu heeft het reeds begeven .( prijs nieuwe accu : 145 € ) Rubberen stripje onderaan stuk.
Conclusie : de zuigkracht is weg en de roterende borstel werkt ook niet meer .niet geschikt ook om hondenharen op te zuigen, die verstoppen ook de buizen.
Helaas ook hier geen Bosch meer !

Pluspunten

• Ligt goed in de hand om te stofzuigen
  • 2 batterijen

Minpunten

• Snel defect
  • Kan niet blijven rechtstaan
  • Slechte kwaliteit batterijen

Brigitte 02-12-2020

Super Tevreden

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer handzaam en makkelijk te bedienen draadloze,krachtige steelstofzuiger.

Karsch 29-11-2020

Zo gepakt, zo schoon

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben super tevreden over dit product. Ik heb het aangeschaft als stofzuiger voor erbij om even snel te pakken, maar na ruim een maand in gebruik merk ik dat ik geen behoefte meer heb om de "grote gewone" stofzuiger te pakken. Dit product is super snel te pakken, door de bijgeleverde accesoires overal voor te gebruiken en met de extra accu genoeg tijd om een rondje door het huis te maken! Ook de zuigkracht is super, voor kleden en deurmatten gebruik ik dat en het wordt echt goed schoon! Ik ben er oprecht heel blij mee, pak het voor de woonkamer elke dag even om de honden en kattenharen op te zuigen en zit er snel weer netjes bij!

Jochem 09-09-2020

Goede zuiger, wel wat mankementjes

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een paar maanden ging het aan en uitknopje haperen, valt mee te leven maar wel irritant om elke keer knopje handmatig terug te moeten bewegen? Fijn dat er twee batterijen zijn, want eentje wilde niet meer opladen na een maand, wel keurig en nieuwe batterij gekregen van Bosch. De snellader bromt nogal, en na 2 maanden een rateltje van het ventilatortje. Kan toeval zijn en dat anderen hier geen last van hebben gekregen...

Bosch 04-02-2020

Robuuste en degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Na een slechte ervaring rijker en illusie armer met een dyson, gekozen voor Bosch. Deze machine is veel degelijker welliswaar iets zwaarder maar de capaciteit en gebruiksduur zijn groter. Een aanrader!

Henriette 30-01-2020

goede accuduur, 2 accu's wat heel handig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Goede review , mooi design, wel duur maar werkt super , handig in gebruik zowel als stofzuiger maar ook als kruimeldief.
Goede beschrijving en makkelijk in elkaar te zetten . Geluid is niet hard. Zeker het geld waardig !
Zelfs mn vriend wil er eentje gaan kopen na het zien en werking van het apparaat

Bas 16-01-2020

Stille, krachtige steelstofzuiger met een praktische 2e accu

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De Bosch is een stille en krachtige steelstofzuiger met een praktische 2e accu zodat je langer kunt zuigen. De turbofunctie zorgt voor extra zuigkracht. Ook de flexibele zuigmond is erg handig voor gaten en kieren. De steelstofzuiger ziet er voor een zuigzuiger ook goed uit. Het enige aandachtspunt is het schoonmaken, dat is niet super praktisch.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • tweede accu
  • flexibele zuigmond (accessoire)

Minpunten

• schoonmaken zou praktischer kunnen

Lisa 15-01-2020

Veel stiller dan gedacht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

We liepen misschien wat achter met onze vorige, 10 jaar oude stofzuiger. Maar wat als eerste opviel was het vriendelijke geluid van deze stofzuiger. Maar ook de wendbaarheid en de bewegingsvrijheid ware voor ons een enorme sprong voorwaarts. Grote kans dat andere 'moderne' stofzuigers dat ook hebben, maar wij zijn hier erg blij mee. We hebben deze stofzuiger gekozen vanwege de dubbele accu, maar hebben dit eigenlijk niet nodig. Met een volle lading kunnen we ons huis (80 m2, vooral laminaat) gemakkelijk stofvrij krijgen. Meer accessoires hebben wij zeker niet nodig, eigenlijk wisselen we alleen van mondstuk bij 'bijzondere' klussen als de auto. Het enige nadeel wat we konden vinden is dat er vrij makkelijk haren vast blijven zitten in de borstel, maar dit is vrij makkelijk weer schoongemaakt.

• Wendbaar

Minpunten

• Haren blijven vastzitten in de borstel

Edwin 13-01-2020

Top aankoop

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Lang getwijfeld, maar uiteindelijk een draadloze stofzuiger gekocht. Ik heb gekozen voor een Bosch vanwege de twee accu's die bij het apparaat geleverd wordt. Aangenaam verrast over de zuigkracht, accuduur, gewicht en geluid. Op het parket doet ie het prima in de normale stand. In de turbo stand lijkt de stofzuiger alle haren van onze hond mee te nemen. In de turbostand is de accu snel leeg, maar dat is geen probleem, aangezien je nog een volle batterij hebt.
Al met al zeer tevreden over dit apparaat!

Pluspunten

• twee accu's
  • goede zuigkracht
  • nuttige accesoires

Ad 13-01-2020

Zeer handig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Echt zo'n apparaat waarvan je denkt "hadden we het maar eerder gekocht"..... Zeker als je een peuter hebt waarbij je soms drie maal per dag het slagveld rondom de eettafel moet opruimen. De stofzuiger zuigt zeer goed (waarschijnlijk dankzij elektrisch aangedreven borstel) en is gemakkelijk te hanteren (niet te zwaar/lomp). Dankzij de 2 accu's met losse lader kun je hem neerleggen/zetten waar je wilt (hoeft niet in docking station.... kan wel). Diverse goede accessoires meegeleverd, waaronder lang flexibel mondstuk waarmee je op moeilijk bereikbare plaatsen kunt komen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • losse accu's met lader
  • extra accessoires

Fijne stofzuiger !! 10-01-2020

Handzaam en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Ik wilde voor ons nieuwe huis een handzame stofzuiger die goed te verplaatsen is. Ook een goede zuigkracht vind ik belangrijk. Ik ben erg blij met deze nieuwe stofzuiger. Hij is makkelijk te verplaatsen in het huis. Niet te groot. Hij zuigt goed en het filter is makkelijk los te koppelen om te legen. Heel blij ben ik er mee!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed formaat

Minpunten

• beetje zwaar tijdens zuigen

Ch.D 10-01-2020

Prima leverservice, hoge zuigkracht, handige Accessoires

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Deze Bosch steel accustofzuiger bij dochter laten aankomen, zij heeft hem gelijk uitgebreid getest.
Ze was zo tevreden dat ze gelijk, dezelfde voor haar zelf heeft besteld.
Echt een zeer handig apparaat, welk snel is te gebruiken en ook handig op te bergen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • 2 accu's
  • handige accessoires
  • turbo zuigkracht

Minpunten

• nog geen gevonden

Rene 09-01-2020

Stil, wendbaar en goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Na enig vergelijk met de zeer bekende Dyson modellen, besloot ik deze BOSCH te kopen. Ik had een filmpje gezien waarbij diverse materialen werden opgezogen door beide merken, en waarbij de accuduur van de 2 merken in de Turbo-stand tot het uiterste werd gedreven. Daarbij scoorde deze Bosch beter. Daarnaast zat in mijn bestelling een extra accu met een snel lader. Tot nu toe voldoet hij aan alle verwachtingen en vind ik 'm aardig stil. In de turbo-stand is hij wel aanwezig, maar dat verwacht je eigenlijk ook wel. Het is handig dat je de turbo-knop niet continu in hoeft te drukken. Gewoon effe induwen en je maakt het beest wakker.

Pluspunten

• stil
  • 2e accu
  • gemotoriseerde borstel
  • div. mondstukken snel te wisselen
  • snellader

Minpunten

• kan niet op zichzelf rechtop blijven staan