Bosch BBS1U224 - Reviews

stofzuiger
Speciaal mondstuk
Speciale mondstuk(ken)
combi-borstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 78 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1U224 op Kieskeurig.nl.

Iris 03-01-2019

Stofzuiger fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Vrij dure aankoop maar wel het geld waard. zeer fijne en gebruiksvriendelijke stofzuiger. Niet zwaar. erg wendbaar, mijn eerste steelstofzuiger ik zou niet meer terug kunnen naar een gewone stofzuiger met snoer. de stofzuiger is gemakkelijk te legen en ik kan makkelijk heel het huis doen met een volle accu. accu is ook binnen een uur weer opgeladen met de snellader.

Pluspunten

• wendbaar
  • geluidsarm
  • makkelijk te legen
  • accuduur voldoende lang
  • handige hulpstukken

Minpunten

• duur

Andrea 01-01-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Na lang overwegen en product vergelijken, besloten tot de aankoop van deze steelstofzuiger. Wat een verademing ten opzichte vd klassieke stofzuiger! Geen snoer wat klem komt te zitten, slang die dubbel knakt of stofzuiger die op zijn rug belandt, omdat ik er te hard aan trek.
Deze steelstofzuiger van Bosch doet goed zijn werk. Hij is een stuk stiller dan de Dyson (en veel voordeliger dan hun V10), zelfs wanneer je de stofzuiger of turbo zet valt het volume nog mee. De accu gaat lang genoeg mee op de normale stand. Doordat de stofzuiger geleverd wordt met twee losse accu's is de stofzuiger altijd klaar voor gebruik en kan je hel lang stofzuigen (mocht je dat willen).
De grote rolmond zuigt moeiteloos het tapijt en de plavuizen. Ook de bank is weer vrij van kattenharen! En zelfs de kokosmat bij de voordeur gaat gemakkelijk. Ook de bijgeleverde hulpstukken zijn een goede aanvulling.
Het legen van het reservoir is een peulenschil. De rolborstel in de grote mond is zeer gemakkelijk los te halen om lange draden/haren uit de borstel te verwijderen.
Beste aankoop van huishoudelijke apparaten ever!

Pluspunten

• zuigt goed
  • altijd volle accu
  • redelijk stil
  • makkelijk in gebruik

Rob Oranje 03-03-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ik vond de prijs hoog, maar achteraf is de stofzuiger zijn prijs helemaal waard. Zuigkracht, duur van de accu, weinig geluid. Ik zo hem zeker weer kopen. Een aanrader

Pluspunten

• zie motivatie/beoordeling

Addy 01-03-2019

Ervaring na 5 maanden gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

We hebben de stofzuiger nu 5 maanden en zijn niet zo enthousiast als in het begin.

Het blijft super handig dat er geen snoer aan zit en bij gebruik zonder turbo gaat de accu lang mee. De 2e accu is heel handig als je de turbo veel gebruikt omdat de accu dan toch wel snel leeg is.

Het nadeel is dat de stofzuiger wat log is en als je de auto wilt zuigen dan kom je niet overal bij omdat hij te groot is en omdat er geen flexibele slang aan zit. Ook is hij wat aan de zware kant.

In huis merk ik dat de borstelzuigmond het regelmatig laat afweten (ze rollen niet) en dat ik steeds vaker op turbo zuig omdat de zuigkracht toch wel minder is dan mijn gewone stofzuiger.
Met de stofzuigervoet kun je lang niet overal onder komen omdat deze behoorlijk dik is.

Conclusie is dat je met deze stofzuiger tussendoor prima kan zuigen maar als je alle vuil en stof weg wilt hebben dan is 1x per week de oude sterkere stofzuiger met snoer wel nodig.

Pluspunten

• 2 accu’s
  • Geen snoer
  • Makkelijk voor tussendoor zuigen

Minpunten

• Niet voldoende zuigkracht
  • Te log bij gebruik in auto
  • Zuigvoet is te dik
  • Reservoir is snel vol
  • Legen van reservoir stuift erg

Rob Oranje 28-02-2019

Proma stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Pluspunten

• zie motivatie/beoordeling

Suzanne Drost 14-02-2019

Na paar weken slechte prestaties!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Toen wij het product net hadden een lovende recesie geschreven. Nu, 3 maand verder, echter hele andere ervaringen. Rubberen stripje aan de onderkant was binnen no time van de stofzuiger af. Hierdoor slaat de stofzuiger als het ware al het vuil weg. Hij zuigt hierdoor bijna niets op en moet je vaak over hetzelfde stukje om het weg in te krijgen. Zelf met broodkruimels enz.... ook neemt de zuigkracht erg snel af en zijn de accu's steeds sneller leeg. Om nog enigzins fatsoenlijk te kunnen zuigen moet hier standaard de turbo functie aan waardoor je maar een paar minuten kunt zuigen..... helaas voor ons nooit meer....

Pluspunten

• Makkelijk te pakken en op te bergen
  • Dubbele accu

Minpunten

• Slechte zuigprestaties
  • Borstel slaat vuil weg ipc het op te zuigen
  • Accu na paar weken snel leeg

kaj1234 30-01-2019

grote kruimeldief,kleine stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Het is een grote kruimeldief,relatief zwaar maar een klein stofzuiger met veel zuigkracht als je de turbo stand gebruikt. Daardoor is de batterij relatief snel leeg maar er zit een tweede batterij bij.
Ik moest er even aan wennen maar ben er nu erg tevreden mee. Het enige wat ik mis is een systeem om hem in te zetten of om hem op te hangen. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• krachtig
  • veel accessoires
  • extra accur
  • laad snel op
  • krachtig!

Minpunten

• relatief zwaar voor een kruimeldief
  • geen houder
  • met turbo knop accu snel leeg

Bosch7 29-01-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Goed product met voldoende zuigkracht wij hebben 2 hondjes dit is geen probleem voor deze stofzuiger
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Conny 24-01-2019

licht en wendbaar

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

De stofzuiger is heel licht in het gebruik, heel goed in staat om de haren van onze katten goed op te zuigen zowel op harde ondergrond als op tapijt, is makkelijk wendbaar en neemt weinig plaats in beslag. Handig dat de stofzuiger ook gelijk als een kruimeldief kan worden gebruikt.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • dubbele accu
  • neemt weinig plaats in
  • veel handige hulpmiddelen
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• niet goedkoop

leonie 24-01-2019

Super Ding

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Super ding. Zuigt goed. Accu gaat lang mee. Makkelijk op te hangen en geen lastige slang of elektriciteitskabel meer.
Enige puntje is het goed schoonhouden van de zuigmond van haartjes maar top product

S Donselaar 21-01-2019

een super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

werkt super en licht in gewicht en geen kabel meer en is reuze handig en is met EEN hand tebedienen .

Stephan 14-01-2019

Stil en Krachtig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Het is een krachtige stofzuiger die erg stil is. Het ophangsysteem houdt alles netjes bij elkaar en neemt weinig plek in.

Pluspunten

• Krachtig

JFK 13-01-2019

Fijn ding

Fijn ding.
Wel even wennen dat een stofzuiger geen lawaai maakt.
Iets aan de zware kant.
Mooi op te hangen (in de kast).

Pluspunten

• geen lawaai
  • geen apparaat achter je aan
  • geen snoer

Minpunten

• prijs
  • zwaar

Krysia 12-01-2019

Wat een superapparaat

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Wij zijn van een woning met 3 verdiepingen verhuisd naar een appartement. Eerst zeulde ik nog de stofzuiger alle verdiepingen op en af; constant heen en weer om de stekker te eruit te halen om boven verder te gaan. Had ik toen maar deze Bosch gehad. Ideaal zonder snoer overal onder en tussen de meubels door laveren.

Pluspunten

• goede zuigkracht ondanks kleine formaat
  • heel stil
  • kan helemaal plat onder meubels door

Minpunten

• het is wat zwaarder dan alleen een stofzuigerslang

Soer Facee 10-01-2019

Helemaal Blij!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Kijk, van zo’n nieuwe Bosch stofzuiger word je nu écht blij. Voorheen rende ik de kamer uit als mijn vrouw met de klassieke lawaai- en stofblazende stofzuiger de kamer in kwam. Nu pak ik heel relaxed zelf de Bosch van de muur en doe ik even de bank, zuig ik de kruimels van de vloer, of zuig ik nu eindelijk eens heel gemakkelijk de luxaflex lekker schoon. Gemak dient de mens! Ik kan de nieuwe Bosch een ieder aanbevelen: gebruiksgemak, flexibel zonder snoer, geen allergie-opwekkende luchtjes: hét apparaat voor in huis waar we eigenlijk al jaren op gewacht hebben, gewoon doen dus!

Pluspunten

• heerlijk handig zonder snoer
  • accuduur verrassend lang
  • geen herrie meer!
  • makkelijk in gebruik bv met hulpstukken

Karin B 04-01-2019

Wat een verlossing!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Na lang twijfelen heb ik het dan toch gedaan! De bosch ultimate gekocht. Het is een flinke hap van je geld maar het is het wel waard. Het voelt degelijk en stevig uit en zo voelt het ook. Hij is wel wat zwaar in de hand, maar hey, hij vervangt wel dat grote zware logge ding die altijd in de weg staat en waarvan het snoer altijd te kort is. Vooral als je een huis hebt met 2 trappen. Ideaal om hem even te pakken om snel door t huis te gaan, tussen de slaapjes door van de baby. Hij maakt ook echt veel minder geluid dan de normale stofzuiger. Tuurlijk, de zuigkracht is op de normale stand iets minder, maar heb ook de kracht niet perse nodig met laminaat.
Na veel steelstofzuigers te hebben bekeken en reviews gelezen te hebben kwam ik toch uit bij deze. Dit omdat de accu verwisselbaar is en hij ook een hele goeie turbo stand heeft. Uiteindelijk had mn collega hem gekocht en was hier zeer lovend over. Dus ik ben om! En 0 spijt van! Ik vind het stofzuigen nu niet meer zo'n probleem meer.

Pluspunten

• Verwisselbare accu
  • Voelt degelijk en stevig aan
  • Het is ook echt 'even snel stofzuigen'
  • Ook te gebruiken als kruimeldief

Minpunten

• Hij is wat zwaar in de hand
  • Accu pladen in de turbo lader maakt hij wel geluid

Barbara 02-01-2019

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Wat een heerlijkheid om te stofzuigen :) ligt makkelijk in de hand en zuigt enorm goed, ons huis is nog niet vaak zo stofvrij geweest. Nogmaals heerlijk.

W. de Boer 02-01-2019

Mooi ontwerp en perfecte stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Deze stofzuiger heeft een aansprekend ontwerp, is een goed alternatief voor de Dyson stofzuiger. De stofzuiger neemt zeer weinig ruimte in en is zeer makkelijk in de muurbeugel te plaatsen en zuigt perfect.

Pluspunten

• Geen lang snoer en stofzak.
  • Makkelijk te gebruiken als kruimeldief.

Minpunten

• Snellader lawaaiig

Jo Buckinx 31-12-2018

Zeer mooie en uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Zuigkracht van deze stofzuiger is prima vooral als ik de turbo stand gebruik en met de 2 accu's kan ik het hele huis zuigen.

Pluspunten

• gebruikers gemak
  • goede zuigkracht

Mary 29-12-2018

ideaal apparaat voor in huis te hebben

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

prachtig apparaat en handig te gebruiken eigenlijk overal in huis en ook bv de auto.
Wel een investering maar hoop dat we er veel plezier en gemak aan beleven.