Bosch BBS1U224 - Reviews

stofzuiger
Speciaal mondstuk
Speciale mondstuk(ken)
combi-borstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 151 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1U224 op Kieskeurig.nl.

Iris 03-01-2019

Stofzuiger fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Vrij dure aankoop maar wel het geld waard. zeer fijne en gebruiksvriendelijke stofzuiger. Niet zwaar. erg wendbaar, mijn eerste steelstofzuiger ik zou niet meer terug kunnen naar een gewone stofzuiger met snoer. de stofzuiger is gemakkelijk te legen en ik kan makkelijk heel het huis doen met een volle accu. accu is ook binnen een uur weer opgeladen met de snellader.

Pluspunten

• wendbaar
  • geluidsarm
  • makkelijk te legen
  • accuduur voldoende lang
  • handige hulpstukken

Minpunten

• duur

Andrea 01-01-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Na lang overwegen en product vergelijken, besloten tot de aankoop van deze steelstofzuiger. Wat een verademing ten opzichte vd klassieke stofzuiger! Geen snoer wat klem komt te zitten, slang die dubbel knakt of stofzuiger die op zijn rug belandt, omdat ik er te hard aan trek.
Deze steelstofzuiger van Bosch doet goed zijn werk. Hij is een stuk stiller dan de Dyson (en veel voordeliger dan hun V10), zelfs wanneer je de stofzuiger of turbo zet valt het volume nog mee. De accu gaat lang genoeg mee op de normale stand. Doordat de stofzuiger geleverd wordt met twee losse accu's is de stofzuiger altijd klaar voor gebruik en kan je hel lang stofzuigen (mocht je dat willen).
De grote rolmond zuigt moeiteloos het tapijt en de plavuizen. Ook de bank is weer vrij van kattenharen! En zelfs de kokosmat bij de voordeur gaat gemakkelijk. Ook de bijgeleverde hulpstukken zijn een goede aanvulling.
Het legen van het reservoir is een peulenschil. De rolborstel in de grote mond is zeer gemakkelijk los te halen om lange draden/haren uit de borstel te verwijderen.
Beste aankoop van huishoudelijke apparaten ever!

Pluspunten

• zuigt goed
  • altijd volle accu
  • redelijk stil
  • makkelijk in gebruik

AnneD 05-11-2019

Zuigt goed, ideaal met 2 accu’s.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ik ben niet groot dus was beetje bang of de bosch niet te zwaar zou zijn. Nou, dat valt alles mee. Ik zuig er rustig mijn hele huis mee en daarna de auto. Af en toe even de accu wisselen natuurlijk. Zeker op turbostand zuigt hij geweldig, maar gaat de accu ook eerder leeg. Bijvoorbeeld de vloer kan ook prima met de gewone stand, terwijl ik in de auto ( zeker na een weekje strand) de turbostand vooral gebruik. Het bakje is makkelijk te legen en het filter is simpel schoon te maken. Alleen in de borstel van de lange steel blijven lange haren vastzitten die je dan moet losknippen. Maar ik ben erg blij met deze aankoop en hoop er lang plezier van te hebben. De lange flexibele buis waar je makkelijk op lastig bereikbare plaatsen komt vind ik een uitkomst. Met onze normale stofzuiger kwam ik niet onder de lage bank.

Pluspunten

• Snoerloos
  • 2 accu’s met een snellader
  • Met gemak bijna alles stofzuigen in huis
  • Makkelijk de auto stofzuigen
  • De trap zuigen gaat zoveel makkelijker

Minpunten

• Accu opladen maakt vrij veel herrie
  • Haren blijven in de borstel zitten

Margret 12-12-2019

steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Wat ben ik blij met mijn Bosch steelstofzuiger. Draadloos is al een verademing maar dat je ook geen knop ingedrukt hoeft te houden is ook erg fijn. Zonder al te veel herrie heb ik elke dag zo gestofzuigd.

An 12-12-2019

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Handig omdat Ik snoerloos kan stofzuigen met ook nog een extra batterij. Dit is de beste steelstofzuiger die ik heb gehad.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Zuigt uitstekend

Ngr 12-12-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Geweldige stofzuiger. Maakt weinig geluid. Vooral met de 2 accu's heel handig. Ook hoogpolig tapijt perfect met de turbo.

Pluspunten

• weinig geluid
  • 2 accu's
  • ook hoogpolig tapijt

Marc 10-12-2019

Een hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Na een aantal keer een goedkope stofzuiger te hebben gekocht nu een echte stofzuiger aangeschaft. Wat een verschil....
Een topproduct met tal van handige extra's. Zoals bijvoorbeeld de draaiende borstel in de zuigmond die heel gemakkelijk verwijderd kan worden om deze schoon te maken. Met 3 dames in huis met lang haar is dit erg handig.
Ook het basis station waar je alle hulpstukken heel gemakkelijk kan in klikken nooit meer zoeken dus!

Pluspunten

• Laag geluids niveau
  • Nuttige hulpstukken
  • 2e accu en extra laadstation
  • Draaiende borstel in de zuigmond

Berry 10-12-2019

Lang en goed stofzuiggemak

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Deze Bosch BBS1U224 gekocht en geen minuut spijt van mijn aankoop. Handig gebruiksgemak, geen snoer die ergens achter haakt, doorlopend stofzuigen door 2 bijgeleverde accu's met snellader, accu's ook te gebruiken op andere Bosch apparaten, geluids- en prijsvriendelijk!

Pluspunten

• handig in gebruik dmv bijgeleverde hulpstukken
  • levering 2 accu's met snellader
  • uitwisselbare accu's op andere Bosch apparaten
  • geluidsarm
  • betaalbaar

Tholen 09-12-2019

Geweldig fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Deze stofzuiger is handig in gebruik. Geen snoeren, makkelijk te gebruiken ook voor bijvoorbeeld even de trap schoon te maken. De hulpstukken zijn simpel erop te zetten. De accu heeft wel wat gewicht, dat is voelbaar als je met de handstofzuiger werkt zonder steel. Maar voor mij niet storend. Bij het stofzuigen met de complete stofzuiger is dit minder voelbaar. Heel fijn dat er twee accu's bijzitten, zodat je deze snel kan wisselen indien nodig.

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • twee accu's
  • veel hulpstukken

Minpunten

• gewicht

Ilse Mijnans 07-12-2019

prima accuduur, practische extra onderdelen

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Uitstekende stofzuiger, een verademing na jaren met een "snoer" stofzuiger te hebben gewerkt. Maakt weinig geluid, alleen bij de turbo stand iets meer. Makkelijk schoon te houden en leeg te gooien. Je pakt hem veel sneller dan een snoer stofzuiger, zelf door de kinderen in het gezin. heel erg blij mee.

Pluspunten

• snoerloos
  • als kruimeldief te gebruiken
  • weinig geluid
  • snel even te pakken

Minpunten

• stang zou iets langer mogen
  • haren in draaiborstel regelmatig verwijderen

JV_87 03-12-2019

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Lang getwijfeld of ik deze aankoop moest doen vanwege hoge prijs, maar het is het waard! Ik pak de stofzuiger nu heel makkelijk & door de dubbele accu's is hij nooit leeg.

Pluspunten

• Dubbele accu's, dus nooit een lege accu
  • Prima zuigkracht
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• niet in hoogte verstelbaar

Damwaldster 01-12-2019

goed zwenkbaar.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Accuduur gaat lang mee, daarna kun je de tweede accu gebruiken zodat je lang kunt doorgaan in de gehele woning.
Goed zwenkbaar en licht, veel hulpstukken mn. voor hondenharen. turbo stand werkt erg goed, vooral op tapijten en deurmatten.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • goede turbo stand
  • licht in gewicht
  • zwenkbaar

Minpunten

• borstel lastig schoon te maken van haar.
  • stofresservoir is snel vol.

Marja 01-12-2019

Nooit meer struikelen over snoer en slang. Top zuigkracht!!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ideale manier van stofzuigen, nooit meer trekken aan het snoer of de slang gedraaid.
Handig op te bergen en gemakkelijk even snel te pakken.

Pluspunten

• geen snoer
  • geen stofzak

Cor Klarenbeek 30-11-2019

BOSCH STOFZUIGER BBS1U224

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Deze stofzuiger werkt ontzettend goed. Handig in gebruik. Maakt weinig geluid. Makkelijk te legen en schoon te maken.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Weinig lawaai
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Ik had deze jaren eerder moeten kopen....

Annemieke 28-11-2019

Zuigt verbazend veel stof

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

We wilden eigenlijk de Dyson v11 aanschaffen, maar na wat vergelijken leek deze stofzuiger ons net zo goed (en een stuk goedkoper!) De stofzuiger net voor het eerst gebruikt. Erg stil en we waren verbaasd over de hoeveelheid stof in het opvangbakje!

• Zuigt goed

Theo 28-11-2019

Heel handige toevoeging op een grote stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Apparaat aangeschaft om even snel schoon te maken rond de kattenbak, of bv de bank even af te zuigen. Heel prettig in het gebruik, roterende borstel funktioneert prima. Is zoals door anderen ook gemeld wel wat zwaar, maar goed te doen. Geluid valt reuze mee. ook handig als kruimeldief. De 2e meegeleverde batterij maakt het geheel wat duurder, maar vormt toch een uitstekende aanvulling.

Pluspunten

• Praktische bruikbaarheid
  • Mooi ontwerp
  • 2 batterijen meegeleverd
  • Aan-knop hoeft niet permanent ingedrukt te worden

Minpunten

• Vrij prijzig

C.W.van der Perk 28-11-2019

Bosch snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Het gemak van de snoerloze steelstofzuiger overtreft mijn verwachtingen. De gebruiksduur van de accu is fenomenaal. Er is een tweede accu meegeleverd voor het geval van "je weet maar nooit" maar die hebben wij nog niet nodig gehad. Wij zuigen met de accu met gemak 130m2. Kortom wij hadden hem jaren eerder moeten hebben.

Pluspunten

• Gebruiksgemak,
  • Zuigkracht
  • Opberg/ ophangmethode

melanky 27-11-2019

een ideaal stil apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

ideaal voor gebruik in huis, is heel stil en makkelijk te bedienen, erg handig dat er twee accu's bij geleverd zijn
ik ben er erg blij mee

Pluspunten

• stil
  • goede prijs/kwaliteit verhouding
  • heel mooi design
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• n.v.t.

Petra 27-11-2019

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Heb de stofzuiger gelijk in gebruik genomen, wat een ideaal apparaat.
Wij hebben een hond en die is heerlijk aan het verharen maar voor de Bosch steelstofzuiger geen probleem.
De vloer ziet er nu lekker schoon uit, wij hebben een harde vloer maar daar rolt de stofzuiger probleemloos over heen en het is niet eens nodig om de turbo knop te gebruiken.
Wij zijn zeer tevreden over deze stofzuiger. Mijn man vind stofzuigen niet het leukste werk maar met deze Bosch pakt hij hem zelf.

Pluspunten

• doet wat hij moet doen, stofzuigen
  • Hondenharen kan hij met gemak aan

Minpunten

• niet ontdekt
  • kan niets negatiefs vinden

M Erich 25-11-2019

Heel handzaam, snel gepakt, prima resultaten!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ideaal is dat je veel eerder de stofzuiger pakt, geen gedoe met snoeren, rollende delen achter je voeten of dubbelknikkende slang. Weinig lawaai, heel wendbaar door zeer flexibel draaiende voet, je kunt hem zo in de lengte - waar het smal is - ergens achter bewegen. Mooi design en perfekt dat er nog een accu -met snellader - is zodat je nooit met een lege accu zit.
Erg gemakkelijk op te bergen / op te hangen. Eventueel achter het gordijn. Maar hij mag ook wel gezien worden.
Een stopcontact in de buurt? Dan laadt deze stofzuiger gemakkelijk aan de houder op.
Mijn ergenis (stofzuigen) is er niet meer.

Pluspunten

• Handzaam
  • Weinig lawaai
  • Wendbaarheid
  • Lange accuduur

Minpunten

• Als kruimelzuiger in de hand wat zwaar