Bosch BGS5ALL5 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS5ALL5 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Wim 05-12-2018

waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5ALL5 zilver

Dacht dat ik een degelijke krachtige stofzuiger zou kopen.
Stofzuiger heeft een hele beperkte zuigkracht, vuildeeltjes worden amper opgenomen, werkt meer als bezem dan als stofzuiger. Zuigmonden zijn te hoog en komen niet onder een verwarming of kast. Zuigbuis is erg zwaar. Een stofzuiger van nog geen 100 Euro zal het zeker niet minder doen. Zou bij overweging van aanschaf adviseren de verkoper vragen hem te demonstreren.

Pluspunten

• erg stil

Minpunten

• minimale zuigkracht
  • niet te gebruiken onder verwarming of kast
  • zware zuigbuis en zuigmond

N. Daemen 09-09-2018

Waardeloos

Geschreven voor: Bosch BGS5ALL5 zilver

Stond of staat als goed bekend. Praktisch gebruik lomp en onhandig. Maakt veel lawaai na opzuigen van bijvoorbeeld een hondenbrokje of iets anders wat stevig is. Tilt zwaar bij zuigen van de trap! Klap op de vuurpijl is het legen en schoonmaken van dit apparaat. Door ontbreken van de zak stuift bij het legen het stof alle kanten op. Ernstiger is het schoonmaken van het filter. Voor mij geen zakloze stofzuigers meer. Mensen met een astmatische aanleg moeten deze stofzuiger al helemaal niet gebruiken. Wat een onhygiënisch apparaat.

Minpunten

• is zwaar bij trapzuigen
  • maakt veel lawaai bij opzuigen deeltjes
  • stof stuift alle kanten op bij legen

Miranda 20-11-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5ALL5 zilver

Deze stofzuiger is fijn in het gebruik. Ik heb zowel tapijt als een harde vloer. Goede zuigkracht en snoer rolt makkelijk op.

René Koolen 14-11-2017

Bosch Relaxx'x ProSilence plus (BGS5ALL/03)

Geschreven voor: Bosch BGS5ALL5 zilver

Na een lange zoektocht dit apparaat gekocht.
Dit apparaat maakt waar wat Bosch ook beloofd.
Super zuigkracht, wendbaar, lange snoer, geluidsarm, lichtgewicht handig in gebruik en te makkelijk te onderhouden

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • lichtgewicht apparaat
  • lange snoer
  • geluidsarm
  • wendbaar

OMU 06-11-2017

Flinke uzigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS5ALL5 zilver

Getwijfeld... wel een stofzuigerzak, of geen. Na duidelijke uitleg van de verkoper toch uitgekomen op een stofzuiger ZONDER stofzak, en daarbij uitgekomen op deze Bosch. Gigantische zuigkracht. Duidelijk een heel stuk stiller dan dat wij waren gewend met onze vorige stofzuiger (ander merk). Automatisch uitkloppen van het filter een leuke optie.

Pluspunten

• Stilte
  • Zuigkracht
  • Automatisch uitkloppen filter

Minpunten

• Filter niet wasbaar
  • Zijkant "ophangen" borstel en buis
  • Losse klem voor atributten

Rob Snijders 01-11-2017

Geweldige stofzuiger, zuigt perfect!

Geschreven voor: Bosch BGS5ALL5 zilver

Geweldige stofzuiger, zuigt perfect, lekker stil en handig in gebruik!
Deze stofzuiger voldoet aan al onze eisen en is stukken beter dan onze vorige (Dyson).

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil
  • handig in gebruik

Irma 25-10-2017

zeer fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5ALL5 zilver

Net gekocht en uitgeprobeerd, de stofzuiger zuigt enorm goed en is nagenoeg muisstil. lengte snoer en steel zijn prima. Het enigste minpuntje dat ik tot nog toe kan vinden is het formaat maar dat stoort mij niet omdat hij verder uitstekend voldoet. Goed te legen en duidelijke gebruiksbeschrijving.

Pluspunten

• stil
  • geen stofzakken meer nodig

Minpunten

• formaat

ineke 24-10-2017

zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch BGS5ALL5 zilver

op zoek naar een stofzuiger zonder stofzak kwam ik bij BCC terecht, ik ging eigenlijk voor een Dyson, maar ik kwam door de goede voorlichting van de verkoper erachter dat ik veel meer zou hebben aan een Bosch BGS5ALL , bijzonder gebruiksgemak een clean knop erop een omdat we een houten vloer hebben ook een parketborstel, en een zeer stille stofzuiger, eenmaal thuis de stofzuiger in gebruik genomen en ik ben nog steeds zeer verrast, super goede zuigkracht, erg weinig geluid, en een zeer lange snoer en natuurlijk zonder stofzak, ik ben nog steeds heel enthousiast over de Bosch BGS 5ALL en kan hem iedereen aanraden.