Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen op Kieskeurig.nl.

Ilja Rex 26-08-2019

Power Pro en zakloos

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

krachtig dus en ook via reviews; ziet er goed uit (doch ook kwaliteit kost meer) en zakloos. Functionert 'goed' doch na 2 - 3 gebruik filterspons laagje ingedikt stof tot in het witte filter (vol)
Vaak reinigen dus; mis wel de knop waarmee je de zuigkracht kunt verhogen. De slang vind ik een onding; nauwelijks flexibel doch in de juiste stand gedraaid t.o.v. de zuigmond, te doen. Snoer had een metertje langer gekund. Had beter iets meer uit kunnen geven aan een meer krachtige (variabel zuigvermogen) stofzuiger met een wat langer stand houdend stoffilter. Vergeleken met vorige stofzuigers; daar zit slechts een filter in zoals bij deze (niet uitspeolbaar) en die bleven lang heel. Denk dat ik dat dikke koelblauw Ema filter er uit haal. Kijk wel hoe lang de Philips het uit houdt. Werkt dan wel beter en naar behoren ...

Pluspunten

• dakloos
  • opvangbak simpel reinigbaar
  • redelijk stille stofzuiger
  • slang tot aan zuigmond licht in gewicht

Minpunten

• filter zeer snel verstopt
  • stugge moeilijk wendbare slang
  • te weing 'power'
  • geen variabele zuigkracht instelling

walthéra 10-04-2019

Philips FC9334/09 stofzuiger

de stofzuiger
Philips FC9334/09
is voor mij de juiste stofzuiger die ik heb gekozen ik ben er tevreden over deze is wat ik ervan verwacht had gr .mevr.w.blom

Pluspunten

• zuigt enorm goed

MarcvdB 11-07-2017

Fijne zuigkracht uit deze compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Deze stofzuiger verving onze oude Philips stofzuiger met zak. De zakloze stofzuiger zuigt nog beter en stof en vuil wordt soms zelfs aangetrokken van een paar centimeter afstand. Op laminaat glijdt hij fijn over de vloer en de stand voor kleed/vloerbedekking maakt dat andere oppervlakken ook goed schoon worden. Een klein nadeel is het ophangsysteem voor de steel+slang. Dit voelt erg instabiel aan. Bij onze vorige stofzuiger hetzelfde en daar zelfs kapot gegaan. Je moet bij deze de steel inschuiven zodat er minder kracht op komt te staan.

wilma268 11-07-2017

Fijne lichte stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Deze stofzuiger hebik nu 2 weken en ik ben er erg blij mee.
Fijn dat er verschillende opzetstukken opzitten, en op de stang zit zelfs een borsteltje geintegreerd. Makkelijk voor de meubels of op de trap.
De stofzuiger glijdt makkelijk over allerlei oppervlakken heen, Parket en tapijt zijn snel en efficient gezogen. Het valt me echt op dat het makkelijker en lichter gaat dan de vorige. Een minpuntje is de knop in het handvat dat de zuigkracht regelt, deze schuift te makkelijk heen en weer en moet je echt vast houden om hem op de goede plek te houden.

SebasvanW1982 10-07-2017

Handige compacte zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Zeer handige compacte stofzuiger met een eigentijds design. Deze stofzuiger hebben wij voor erbij gekocht en daar is hij prima voor. Komt overal makkelijk bij en super handige opvangbak waardoor je geen zakken meer nodig hebt. Klik, leeggooien en klaar. Ben er blij mee en zou de stofzuiger zeker aanraden.

Moooo 10-07-2017

super ding

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Ik heb de stofzuiger nu enkele weken in gebruik en ben er echt super tevreden mee. de stofzuiger heeft veel verschillende opzetstukjes die je kunt gebruiken in verschillende situaties. dit maakt de stofzuiger erg compleet. daarnaast is het heel fijn dat de stofzuiger geen zak heeft. dit maakt de stofzuiger ideaal in gebruiksgemak. Daarnaast zuigt de stofzuiger erg goed. De haren van mijn kat zuig ik hier moeiteloos mee op.
ook de prijs kwaliteit verhouding is erg positief.
Al met al erg tevreden en kan hem een ieder aannraden!

Lisa2912 10-07-2017

Compact en krachtig

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Erg prettig in het gebruik doordat hij zo klein is. Ook voor wat langere mensen ideaal want door de lange steel kan je gewoon rechtop staan en stofzuigen. De hulpstukken zitten handig op de steel en dus altijd binnen handbereik.

icalex 04-07-2017

Simpele stofzuiger die doet wat hij moet doen, Stofzuigen!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Wij hebben de stofzuiger nu 2 weken in gebruik en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Wij hadden al een Philips marathon stofzuiger vanwege de vele huisdieren. Maar omdat die stofzuiger wat oud werd en omdat het aantal huisdieren aan het afnemen is, werd het tijd voor een andere.

Wij wilde graag een kleine lichte stofzuiger die makkelijk te bedienen is. De PowerPro Compact is die lekkere lichte stofzuiger en is lekker wendbaar. Zuigkracht is ook erg goed en je ziet gewoon de rommel opgezogen worden een paar cm naast de zuigmond. Wat wel opvalt is als de bak waar het stof in komt vol begint te raken (en met huisdieren is dat snel),dat dan de zuigkracht wel snel afneemt. Iets wat we bij onze vorige stofzuigerzak loze stofzuiger niet zo erg merkte, maar die was ook 150 euro duurder dan deze. Als je de bak na elke keer zuigen leegt heb je er geen last van. Voor mensen met meerdere honden en katten zou de stofbak wel eens iets te klein kunnen zijn.

Ook missen we het traploos instellen van de zuigkracht van onze oude stofzuiger, maar of dat het extra geld waard is wat je daarvoor betaald, betwijfel ik. De zuigmond zuigt alles goed op en glijd makkelijk over zowel harde vloeren als tapijten en vloerbedekking. Wel is de zuigmond iets hoger dan onze vorige dat tot gevolg heeft dat we niet meer goed onder de bank kunnen komen.

De geïntegreerde borstel op de steel is in het begin even wennen, maar nu vind ik het heel prettig. (hoe heb ik ooit zonder gekund). Ook de lengte van de steel (uitschuifbaar) is erg prettig en voor ons lang genoeg. Wel mis ik een goede manier om de stofzuiger op te pakken als ik bijvoorbeeld de trap op moet. Ik was een handvat gewend aan de bovenkant en die mis ik.

Ook het snoer is voor mijn gevoel iets aan de korte kant, maar vooralsnog redden we ons er mee in ons huis. Ook is hij niet de stilste in huis, maar goed dat is ook niet zo belangrijk.

Al met al een hele fijne lichte stofzuiger die wellicht niet de meest luxe is, maar doet wat het moet doen voor een goede prijs. Ik zou hem bijna iedereen aanraden. Mensen met meerdere honden en katten zou ik wel waarschuwen. Ik denk dat zij beter een duurder modelletje kunnen kopen van Philips.

Nadines 04-07-2017

Erg blij met deze stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Wat een fijne stofzuiger!

We zijn thuis erg fan, van deze stofzuiger! En geen stofzuigerzak! Ik dacht dat ik hier erg aan zou moeten wennen, maar niks is minder waar, het is zo makkelijk.. je klikt hem er af gooit het weg en het is klaar.

Hij stofzuigt erg licht en snel, de steel is verstelbaar voor lang en kort goed te gebruiken.

En hij ziet er ook nog is prachtig uit! Wij zijn fan!

BaasB 29-06-2017

Compacte stofzuiger met een verrassend sterke zuigkracht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Ik heb dit product nu ongeveer 2 weken in gebruik en ben heel tevreden. Bij een stofzuiger gaat het er natuurlijk om dat hij goed zijn werk doet en dat doet deze stofzuiger zeker. Toen ik de eerste keer de stofzuiger zag had vond ik hem redelijk klein, dus ik had niet verwacht dat er zoveel zuigkracht in zou zitten. Zelfs naast de stofzuigerborstel zie ik bijvoorbeeld zand richting de borstel gezogen worden.
Doordat hij heel veel zuigkracht heeft heb ik het idee dat hij wel meer lawaai maakt dan mijn vorige stofzuiger.

Ik heb voor deze stofzuiger gekozen omdat hij geen stofzuigerzak heeft, en dit vind ik dan ook een groot voordeel. De bak is eenvoudig te legen en schoon te maken.

Omdat ik zowel tapijt als parket heb moet ik een aantal keer switchen met de stofzuigerborstel wat prima werkt.

Gemak: de stofzuiger zelf is heel erg licht, wendbaar, heeft een lang snoer en manoeuvreert prima door mijn huiskamer. Ik vind de stofzuigerstang redelijk zwaar, maar persoonlijk heb ik daar geen problemen mee.

Al met al kan ik deze stofzuiger zeker aanraden.

nielsve80 27-06-2017

Compact, licht en wendbaar

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Lekker compacte en lichte stofzuiger die makkelijk wendbaar is. Snoer is iets aan de korte kant, waarschijnlijk door de compacte behuizing met beperkte opslagruimte ervoor. Is wat gehordig, maar dat vinden wij wel een fijn gevoel geven van kracht. Zuigt ook goed, pakt kattenharen goed op. Stofbak leegt makkelijk. Filter kan makkelijk onder de kraan worden afgespoeld. Geïntegreerde accessoire (van haren voorzien mondstuk) is een slimme oplossing; geen los stuk, maar uitschuifbaar vanaf de stang! Al met al zeker tevreden!

marije1980 25-06-2017

Fijne compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Een fijne, compacte stofzuiger. Erg handig dat er een zachte borstel in de stang geïntegreerd zit, nu hoef je dat hulpstuk niet eerst te pakken en erop te zetten. De stofzuiger is klein en licht en daardoor goed wendbaar.
En het belangrijkste: de zuigkracht is echt uitstekend. Ik ben zeer tevreden!!

Claudia87 22-06-2017

Handig en makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht. Handleiding is in plaatjes en daardoor makkelijk te begrijpen, al spreekt het eigenlijk wel voor zich. Mede door de plaatjes op de steel is makkelijk te zien welk klepje open/dicht moet voor welke ondergrond.
Reinigen van het filter is makkelijk om te doen al kan het drogen van het filter even wat tijd kosten. Apparaat is handzaam al is sommig bochtenwerk wat lastig en rijdt hij niet op alle oppervlakken even soepel. Op tegels rijdt hij als een zonnetje!
Handig aan het apparaat is dat alle accessoires er aan vast zitten. Je hebt alles bij de hand en weinig mogelijkheden om een extra borstel of spletenzuiger kwijt te raken. De stofzuiger maakt wel redelijk wat herrie maar aangezien hij fijn in gebruik is, neem ik dat voor lief.

Gemma 26-05-2017

Compacte gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Compacte stofzuiger, heel licht en makkelijk op te tillen. Verder een goeie zuigkracht en heel makkelijk mee te manoeuvreren. De extra koppelstukken zijn heel fijn (de bank is heel snel en goed uitgezogen). Jammer dat het opzetstuk dat wij standaard gebruiken (voor harde vloer) niet in de stofzuiger zelf kan worden geschoven/gehangen om op te bergen (de slang moet dus als je hem opbergt tegen een muur aanleunen, dat valt natuurlijk altijd om. Tenzij je weer het kopstuk voor tapijt erop klikt)

Pluspunten

• licht
  • goede zuigkracht

Minpunten

• geen opberghaakje aan het harde vloer kopstuk