Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen - Reviews

Beste deals -16% prijsdaling
Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen op Kieskeurig.nl.

LilyG 08-08-2020

Geweldig! Doet wat het belooft!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Apparaat conform de beschrijving: makkelijk en licht in gebruik, geweldig stofzuig vermogen en vrij stil in gebruik.
Ergonomisch en smart design, uitstekend prijs/kwaliteit. Dusdanig tevreden dat ik eentje voor oma heb gekocht.

Paddestoel 07-08-2020

Goede koop

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

De stofzuiger werkt goed, is makkelijk hanteerbaar. Lengte snoer goed, maar wil zelf soms enigszins terug oprollen. Makkelijk instelbaar voor gladde vloeren en tapijt.

Anoniem 29-07-2020

goede stofzuier

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

wilde van die stofzakken af, dus na zoeken kwam ik bij deze uit
ben er te vreden mee heb alleen laminaat dus dat gaat oke goede zuigmond

Faraisha 04-07-2020

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Zuigt heel erg goed! Alleen de wieltjes maken een soort piepend geluid bij het rollen vandaar 4 sterren. Voor de rest prima stofzuiger, ben er tevreden mee

't. Ester 06-06-2020

Goede zuigkracht, bij laag vermogen.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Prima stofzuiger voor een redelijke prijs, lang dun snoer, je komt bijna overal wel bij.
Minpunt vind ik de zuigmond deze is relatief zwaar en een tikje onhandig. Op vloerbedekking beweegt hij zwaar. Een gewone smalle bostelmond zou op deze stofzuiger handiger zijn. Al met al wel een prima apparaat.

Hortence 21-05-2020

Compact model zuigt goed.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Het is een lichte stofzuiger, een compact model en zuigt goed, het borsteltje in de stang is ook handig, ook de die zuig standen voor tapijt, een harde vloer of meubels.

Anoniem 18-05-2020

Gewoon gewoon goed, gewoon Philips

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Prima stofzuiger. Licht gewicht. Soepel wendbaar.
Geen minpuntje, wel een vraagje: wanneer worden stofzuigers ook gemaakt voor lange mensen? #durftevragen

Eerebout 15-05-2020

Gebruik stofzuiger FC9331/09

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Dit toestel is licht in gebruik en makkelijk te ledigen .
Het enige min puntje is het onbreken van een draagbeugel aan de bovenkant van de stofzuiger (heeft wel een draagbeugel aan de voorkant )

Wang12 15-05-2020

perfect

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

heel makkelijk om de schoonmaak te doen, Ik kan regelmatig het stof in de container verwijderen en ik denk dat dit een hygiënische manier is

xJenny 09-05-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Wij hebben 2 katten rond lopen waarvan ze vaak flink verharen. We merkte dat ons oude stofzuiger moeite had met haren op te zuigen van de kleed en bank. Gisteren hebben wij deze Philips binnen gekregen en vandaag even uit geprobeerd terwijl ik woensdag heb gestofzuigd met de oude. En kijk hoeveel haren er wel niet word opgenomen terwijl ik dacht dat het best mee viel. Echt top deze stofzuiger! ❤️ Ik kan niet meer zonder.

Stofdief 29-04-2020

Mooi compacte stofzuiger voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Als tweede stofzuiger gekocht. Voor de prijs krijg je een degelijke stofzuiger met een goede zuigkracht en stille werking. Handige reservoir, simpel in gebruik. Enkel het borsteltje wat geïntegreerd is aan de steel is niet zo handig.

Hirtz 25-04-2020

Waardeloos!!!!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Echt waardeloos. Spijt dat ik hem heb gekocht. De voet krast met de borstel er uit over de vloer. Het achter klepje waar de filter in zit valt er zo af. De slang is zo stijf als maar wat!!!.

Hans F. 18-04-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

We hadden al jaren een stofzuiger van Philips. Ook zonder stofzuigerzak. De nieuqe stofzuiger is op alle fronten veel beter. Weegt minder. Is kleiner en daardoor makkelijker op de trap te gebruiken. Ook veel meer zuigkracht en makkelijker te reinigen. Ook het feit dat de hulpstukken aan de stang vast zitten zien wij als een voordeel. Een hele verbetering dus .

R Sol 16-04-2020

compact en schone lucht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Ik was opzoek naar een compacte stofzuiger voor recreatie woning. De moderne steel stofzuiger viel als eerste af deze is handig voor erbij maar voldoet niet als vervanger van de stofzuigers (ook de duurdere exemplaren) Uit eindelijk heb ik voor deze stofzuiger gekozen. belangrijkste punten voor de aanschaf waren: Degelijke kwaliteit, allergie H13 filter en de gunstige prijs.
In de praktijk ben ik zeer tevreden over deze aanschaf. Heel goede zuigkracht. Super handig is de geïntegreerde bekleding borstel in het handvat. Hoewel niet draadloos,biedt het lange snoer je voldoende bewegingsvrijheid. Ook het opbergen is erg praktisch je kunt de steel haken aan de achterkant van de stofzuiger of als dat voor jou praktischer is kan je de stofzuiger ook op de achterkant zetten en de steel vastzetten in de onderkant.
Hij doet wat hij moet doen goed, filtert de lucht uitstekend (ideaal als je last van allergieën hebt) ik zou deze stofzuiger zeker aanraden.

Harry powerpro 26-03-2020

Enorme zuigkracht voor een zacht prijsje!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Vorig jaar een speedpro max gekocht een prima apparaat voor erbij voor veel geld.
Maar deze powerpro overtreft ruim de duurdere en ik kan weer overal stofzuigen.

Poetshulp 05-02-2020

geen

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Mijn poetshulp en ik zijn redelijk tevreden. Stofzuiger wordt alleen op vloerbedeking gebruikt en dan moet ze de TriActive zuigmond enigszins achterover houden en de borstels ingetrokken anders ''stropt'' deze.

mark1968 01-02-2020

Deze stofzuiger doet niet waar die voor gemaakt is...

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Deze stofzuiger maakt vooral veel geluid, de borstel raakt de grond nauwelijks en laat het meeste stof liggen.
De buis voelt erg wiebelig aan en de slang is erg stug.
De bak legen is ook een avontuur, als men de bak eraf haald, na heel hard duwen op de ontgrendelings knop, valt alle vuil, wat wel opgezogen is, weer op de grond en een gedeelte in de stofzuiger.
Ook de uitsparing achterop om de zuigbuis in te klemmen werkt niet, als je, na veel geduld, denkt dat de klem vastzit, kiest de zuigbuis toch voor de weg van de minste weerstand en glijd op de grond.
Pluspunt is dat de behuizing best sterk is, als er mee gegooid wordt blijft ie heel en doet ie hetzelfde als voorheen.

Al met al voelt deze stofzuiger gammel aan en doet z'n werk niet naar behoren.

druifje74 02-10-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

De vorige stofzuiger had een probleem dat de zak niet bleef zitten en allerlei rotzooi in de motor kwam met alle gevolgen van dien. Toen wij deze stofzuiger zagen leek het ons wel wat krachtige motor geen stofzak dus geen narigheid meer met stofzakken.

Kitou 30-08-2019

Aspirateur léger mais assez efficace

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Cet aspirateur est léger, ce qui est un point positif. Néanmoins, au vu de ce petit poids, il se retourne si on tire trop rapidement dessus. Il aspire relativement bien les poussières et poils de chiens. Petit bémol sur les toiles d'araignée "collantes" pour lesquelles il faiblit un peu à mon sens. Les différents raccords se clipsent pour ne pas se détacher de manière intempestive. La petite brosse coulisse ce qui permet de ne pas perdre cet accessoire et de l'utiliser plus régulièrement qu'un autre. La buse étroite est par contre tombée de son support. Par ailleurs, le cordon d'alimentation n'est pas suffisamment long que pour que je puisse aspirer l'entièreté de mon rez-de-chaussée. Il est relativement bruyant (mais c'est un aspirateur...) Enfin, il n'est pas très compact pour le rangement. Le tuyau et la brosse usuelle ne trouvent pas de place sur le moteur (à l'instar d'une autre marque par exemple).

virgvb 28-08-2019

l'aspirateur qui respecte ses promesses

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Cet aspirateur est compact et puissant. Il est facile d'utilisation. Les raccords sont pratiques car ne permettent pas de déconnection accidentelle. La brosse intégrée est efficace. les encoches de rangement semblent solide. Le prix est abordable.
Le fils électrique est un peu court et l'aspirateur est rrelativement bruyant. Il vaut cependant sont prix.