Philips PowerPro Compact FC9334 - Reviews

Laagste prijzen
Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Kramj00 16-06-2018

Prima stofzuiger

Stofzuiger die zijn werk doet. zuigt prima, heeft meer dan voldoende hulpstukken.
Twee opmerkingen : Heeft best grote wielen en het hulpstuk aan de buis, het borsteltje, daar moest ik wel even aan wennen

Helene66 19-04-2018

Fijne stofzuiger

In ons huishouden met 3 honden en 4 katten is een goede stofzuiger een must. Na heel wat stofzuigers versleten te hebben lijken we eindelijk een winnaar gevonden te hebben. Het is een soepel, volgzaam apparaat met een fijne instelbare zuigkracht. Wij hebben vloerbedekking, laminaat en tegels en overal werkt hij prima. Mensen- en dierenharen worden prima opgezogen, wat wij heel belangrijk vinden. Maar ook zand, steentjes en ander vuil is zo verdwenen. Het legen van de opvangbak gaat simpel. Er zit een hulpstuk vast aan de stang wat geniaal bedacht is. We missen wel een handvat om de stofzuiger aan op te tillen, das jammer. Al met al een heel fijn apparaat dat we zeker aan anderen zouden aanraden.

Anoniem 17-04-2018

Redelijke prijs/kwaliteit

Zit snel verstopt waardoor zuigkracht afneemt.
Gebruiksgemak van accesoires en bak legen is super.
Snoer had wel wat langer gemogen.

TBLS 17-04-2018

Een stof zuiger die niet zuigt

Is in korte tijd al een keer nagekeken het stof verstopt de filter. Na een paar minuten neemt de stofzuiger het stof niet meer op De slechtste koop die ik ooit gedaan heb

Padres 12-04-2018

Prima stofzuiger

Goeie stofzuiger met veel accessoires en slimmigheidjes, maakt niet te veel herrie. Heeft een makkelijk afneembaar stofreservoir. Slang is wat stug en de stofzuiger wil nogal eens achter hoeken of meubelair blijven hangen.

Rogier43 03-12-2017

Mooie en zeer goede stofzuiger!

Zeer compact, stootranden (slim wielen als stootrand), zuigt heel goed en is mooi van design. Alleen snoer had 2 meter langer moeten zijn, de 6 meter is echt te kort.

Gemma 26-05-2017

Compacte gebruiksvriendelijke stofzuiger

Compacte stofzuiger, heel licht en makkelijk op te tillen. Verder een goeie zuigkracht en heel makkelijk mee te manoeuvreren. De extra koppelstukken zijn heel fijn (de bank is heel snel en goed uitgezogen). Jammer dat het opzetstuk dat wij standaard gebruiken (voor harde vloer) niet in de stofzuiger zelf kan worden geschoven/gehangen om op te bergen (de slang moet dus als je hem opbergt tegen een muur aanleunen, dat valt natuurlijk altijd om. Tenzij je weer het kopstuk voor tapijt erop klikt)

Pluspunten

• licht
  • goede zuigkracht

Minpunten

• geen opberghaakje aan het harde vloer kopstuk