Philips PowerPro Compact FC9334/09 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9334/09 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ilja Rex 26-08-2019

Power Pro en zakloos

krachtig dus en ook via reviews; ziet er goed uit (doch ook kwaliteit kost meer) en zakloos. Functionert 'goed' doch na 2 - 3 gebruik filterspons laagje ingedikt stof tot in het witte filter (vol)
Vaak reinigen dus; mis wel de knop waarmee je de zuigkracht kunt verhogen. De slang vind ik een onding; nauwelijks flexibel doch in de juiste stand gedraaid t.o.v. de zuigmond, te doen. Snoer had een metertje langer gekund. Had beter iets meer uit kunnen geven aan een meer krachtige (variabel zuigvermogen) stofzuiger met een wat langer stand houdend stoffilter. Vergeleken met vorige stofzuigers; daar zit slechts een filter in zoals bij deze (niet uitspeolbaar) en die bleven lang heel. Denk dat ik dat dikke koelblauw Ema filter er uit haal. Kijk wel hoe lang de Philips het uit houdt. Werkt dan wel beter en naar behoren ...

Pluspunten

• opvangbak simpel reinigbaar
  • dakloos
  • redelijk stille stofzuiger
  • slang tot aan zuigmond licht in gewicht

Minpunten

• filter zeer snel verstopt
  • stugge moeilijk wendbare slang
  • te weing 'power'
  • geen variabele zuigkracht instelling

Gemma 26-05-2017

Compacte gebruiksvriendelijke stofzuiger

Compacte stofzuiger, heel licht en makkelijk op te tillen. Verder een goeie zuigkracht en heel makkelijk mee te manoeuvreren. De extra koppelstukken zijn heel fijn (de bank is heel snel en goed uitgezogen). Jammer dat het opzetstuk dat wij standaard gebruiken (voor harde vloer) niet in de stofzuiger zelf kan worden geschoven/gehangen om op te bergen (de slang moet dus als je hem opbergt tegen een muur aanleunen, dat valt natuurlijk altijd om. Tenzij je weer het kopstuk voor tapijt erop klikt)

Pluspunten

• licht
  • goede zuigkracht

Minpunten

• geen opberghaakje aan het harde vloer kopstuk