Rowenta X-TREM sledestofzuiger met stofzak Power Animal Care - RO6885 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-TREM sledestofzuiger met stofzak Power Animal Care - RO6885 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Angeligue 17-03-2019
Dacht is de ideale stofzuiger voor laminaat en vloerbedekking stofzuigen,dat hoogpolige vloerbedekking stofzuigen valt tegen.In de winkel werd Gezegt,gaat super,niet dus.Verschrikkelijk,dat ik na eenmaal maar een andere aan ga schaffen,flutding voor vloerbedekking.Zuigkracht valt vies tegen vind ik,haren krijg je niet van de vloerbedekking af gezogen.Spijt van deze aankoop vorig jaar.

Pluspunten

• Laminaat gaat wel stofzuigen
  • Lange snoer,wel handig

Minpunten

• Vloerbedekking is die niet geschikt voor
  • Weinig zuigkracht

Rolinda 26-06-2018

Ik heb 5 katten en dus haren genoeg. Met de (mini) turboborstel zijn de haren snel verdwenen van de bank, de katten kussentjes en het vloerkleed. Helaas zit er geen grote turboborstel standaard bij.

Pluspunten

• (mini) turboborstel
  • Lang snoer

Minpunten

• Grote turboborstel niet standaard
  • Geen opbergvakje voor accessoires

S. Van der Haring 10-05-2018

Top stofzuiger!!

Deze stofzuiger doet echt wat hij moet doen! Waar ik met mijn vorige stofzuiger constant hinderlijk aan de laminaatvloer bleef plakken, glijd deze soepel overal overheen. En het vuil voor zich uitschuiven?? Dan doe je toch echt zelf iets verkeerd, hij zuigt alles juist goed weg! Het mini turbo borstel hulpstuk is ideaal voor mijn meubilair, zonder enige moeite verlos ik ze van de haren van mijn katten. Natuurlijk maakt dit hulpstuk wat meer geluid, je laat immers een extra mechanisme draaien, maar dit is verre van hinderlijk. Hoe je tapijt het prettigste zuigt, is persoonlijk denk ik. Ik weet wel dat ik na 2 jaar eindelijk vuil van de vorige bewoners uit mijn tapijt heb kunnen krijgen, en dat zonder moeite! De handgreep is even wennen, en in het begin wat aan de zware kant, logisch, want er zit eea in verwerkt. De stofzuiger zelf is ook niet een van de lichtste, maar het is dan ook geen compact model, en heeft een ruime opvangcapaciteit. De slang en stang (ont)koppelen is een kwestie van wennen, het gaat misschien niet zo soepel als bij andere modellen of merken, maar ik vind de voordelen van deze stofzuiger veel zwaarder wegen dan dit futiliteitje. Ik vind het jammer dat deze stofzuiger in de vele tests en (Nederlandse) reviews niet meegenomen wordt, want dan zou deze terecht ergens bovenaan eindigen! Na ontzettend veel vergelijken met als gevolg door de bomen het bos bijna niet meer zien, ben ik oprecht superblij met deze aankoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Hulpstukken
  • Classificatie
  • Prestatie

Minpunten

• Formaat, voor wie daar waarde aan hecht
  • Gewicht, voor wie daar waarde aan hecht
  • Geen extra handvat, voor de liefhebber hiervan