Rowenta Sledestofzuiger - X-treme Power Animal Care 4A RO6885 - Reviews

stofzak
A energieklasse

S. Van der Haring 10-05-2018

Top stofzuiger!!

Deze stofzuiger doet echt wat hij moet doen! Waar ik met mijn vorige stofzuiger constant hinderlijk aan de laminaatvloer bleef plakken, glijd deze soepel overal overheen. En het vuil voor zich uitschuiven?? Dan doe je toch echt zelf iets verkeerd, hij zuigt alles juist goed weg! Het mini turbo borstel hulpstuk is ideaal voor mijn meubilair, zonder enige moeite verlos ik ze van de haren van mijn katten. Natuurlijk maakt dit hulpstuk wat meer geluid, je laat immers een extra mechanisme draaien, maar dit is verre van hinderlijk. Hoe je tapijt het prettigste zuigt, is persoonlijk denk ik. Ik weet wel dat ik na 2 jaar eindelijk vuil van de vorige bewoners uit mijn tapijt heb kunnen krijgen, en dat zonder moeite! De handgreep is even wennen, en in het begin wat aan de zware kant, logisch, want er zit eea in verwerkt. De stofzuiger zelf is ook niet een van de lichtste, maar het is dan ook geen compact model, en heeft een ruime opvangcapaciteit. De slang en stang (ont)koppelen is een kwestie van wennen, het gaat misschien niet zo soepel als bij andere modellen of merken, maar ik vind de voordelen van deze stofzuiger veel zwaarder wegen dan dit futiliteitje. Ik vind het jammer dat deze stofzuiger in de vele tests en (Nederlandse) reviews niet meegenomen wordt, want dan zou deze terecht ergens bovenaan eindigen! Na ontzettend veel vergelijken met als gevolg door de bomen het bos bijna niet meer zien, ben ik oprecht superblij met deze aankoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Hulpstukken
  • Classificatie
  • Prestatie

Minpunten

• Formaat, voor wie daar waarde aan hecht
  • Gewicht, voor wie daar waarde aan hecht
  • Geen extra handvat, voor de liefhebber hiervan
Geschreven voor: Rowenta Sledestofzuiger - X-treme Power Animal Care 4A RO6885