LG VS8405SCW zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG VS8405SCW zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Evelien 22-12-2016

Handige stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

De stofzuiger ligt goed in de hand en heeft een handige draaihoek.
Ook kun je gemakkelijk alleen even de kruimelzuiger gebruiken.
Ik raad het niet aan om deze stofzuiger als vervanger van de gewone stofzuiger te nemen. Je kunt er niet makkelijk mee onder de bank of kasten stofzuigen en hij zuigt niet zo schoon er blijft altijd wel iets liggen. Er zit een handige houder bij waar je de steel in kan klikken zodat ie staand kan opladen. verder is die handig schoon te maken. Op een gladde vloer zuigt ie makkelijker als wanneer je de deurmat gaat zuigen.

Pluspunten

• handzaam
  • 2 accu's
  • geen snoer
  • makkelijk schoon te maken
  • afneembare kruimeldief

Minpunten

• Lawaai
  • kruimels in de hoekjes en randjes blijven liggen

Evelien 22-12-2016

Handige snelle stofzuiger

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Het is een ideale stofzuiger om erbij te hebben. Als je even snel door het huis moet of omdat je wat hebt laten vallen. De stofzuiger ligt goed in de hand en heeft een handige draaihoek. Ook kun je gemakkelijk alleen even de kruimelzuiger gebruiken. Er zitten 2 accu's bij ze gaan afhankelijk van welke stand je gebruikt 20-30 min mee. Ik raad het niet aan om deze stofzuiger als vervanger van de gewone stofzuiger te nemen. Je kunt er niet makkelijk mee onder de bank of kasten stofzuigen en hij zuigt niet zo schoon er blijft altijd wel iets liggen. Er zit een handige houder bij waar je de steel in kan klikken zodat ie staand kan opladen.

Pluspunten

• handzaam

Alice 22-12-2016

Prima voor erbij.

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Met twee pubers, twee katten en een konijn valt er bij ons een heleboel te stofzuigen. Kattebakkorrels, kruimels, gemorst voer, etc, etc. Elke dag komt de stofzuiger te voorschijn en krijgt de hele begane grond een grote beurt. Hoe handig is het dan om geen gedoe te hebben met snoeren en hulpstukken.
Snel gepakt en alles bij de hand. Voor de kleinere klusjes pak je zuiger uit de steel en heb je een kruimeldief bij de hand. Kiertjes en plintjes pak je gelijk mee. De reserve accu is ook erg makkellijk. De accu gaat ongeveer twee keer mee (klein half uur). De houder is erg stabiel en de reserve accu laadt gelijk mee op. Het zou handig zijn als als de houder aan de wand of binnenzijde van de kelderdeur geschroefd kon worden. Scheelt bergruimte.
Eerlijk gezegd kan dit handige apparaat de gewone stofzuiger niet helemaal vervangen. De zuigkracht komt voor grotere propjes komt te kort. De roterende borstel doet zijn werk uitstekend maar op tapijt wordt het wat lastiger. Voor harde vloeren is het geen probleem.
Zoals gezegd een prima stofzuiger voor erbij, de kleine zuigklusjes tussendoor gaan hem prima af en hij is snel gepakt en opgeborgen. De uitklapbare zuigmond van de kruimeldief voorkomt een hoop gedoe met losse hulpstukken.
Voor de zwaardere klussen houden we de ouderwetse stofzuiger toch nog even aan.

Pluspunten

• Handzaam
  • Geen snoeren
  • Bijna volwaardige stofzuiger
  • Twee accu's

Minpunten

• Voor grote klussen te weinig zuigkracht

cayuga 21-12-2016

Ergonomische hand -steelstofzuiger

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Fantastisch!! De snoerloze hand-steelstofzuiger van LG is een absolute aanrader. Het is een twee in een stofzuiger met een groot gebruikersgemak. Geen gedoe met snoeren waardoor je de stofzuiger snel even pakt. De stofzuiger heeft een oplaadstation met een extra batterij, waardoor de totale werktijd van 60 minuten, in de praktijk met gemak gehaald wordt. De zuigkracht is goed, zowel op gladde vloeren als op laagpolige vloerkleden. De ledverlichting in de voet van de stofzuiger is een aangename verassing en maakt het mogelijk om ook in de avond het huis goed stofvrij te krijgen. De kruimelzuiger is gemakkelijk los te koppelen en ideaal voor het opzuigen van kruimels na de maaltijd. Daarnaast is het fysiek heel fijn dat je met de kruimelzuiger de hoekjes van de schuine traptreden goed kunt reinigen. Het stofreservoir is gemakkelijk te ontkoppelen en schoon te maken, het reservoir zou iets groter mogen zijn. De LG snoerloze hand-steelstofzuiger heeft één klein verbeterpuntje en dat is de hoogte van de voet, deze past (net) niet onder de kast. Overall kan ik stellen dat de stofzuiger heel goed en plezierig in gebruik is.

Pluspunten

• snoerloos
  • ergonomische grip

Minpunten

• hoogte van de voet

M. Plas 20-12-2016

Handig!

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

De stofzuiger heeft een mooi design, ligt lekker in de hand en heeft toch wel het grote pluspunt dat het geen snoer bevat.

Een handige stofzuiger, maar die zeker niet de gewone stofzuiger vervangt. De bank en de vloerbedekking op de trap blijf ik toch graag met de gewone stofzuiger doen. Maar met een harige kat in huis, is het zeker een makkelijk apparaat om tevoorschijn te toveren.

Het afval opvangbakje is, doordat het vrij klein is, snel vol. Wanneer het opvangbakje bijna vol is, zal je ook merken dat de zuigkracht afneemt. Een groter opvangbakje zou wel fijner zijn.

Echter vinden mijn man en ik dat de kruimeldief, die in de stofzuiger verweven is, niet lekker in de hand ligt. Hij is zwaar en de knopjes om de kruimeldief aan en uit te doen zitten voor het gemak net te ver. Hierdoor gebruiken we het niet snel en is het voor ons geen toegevoegde waarde. Een grotere opvangbak zou dan voor ons makkelijker zijn.

Na het stofzuigen wordt de stofzuiger gelijk in het station gezet, zodat de stofzuiger gelijk kan opladen. Je klikt het apparaat er makkelijk in. Fijn dat er een extra batterij bij zit, omdat de batterij na 2,5 verdieping wel echt leeg is. Ik red het dus net niet om het hele huis te stofzuigen.

Voor het gemak zou ik de stofzuiger aanbevelen. Maar voor ons niet een volledige vervanger van de gewone stofzuiger.

Pluspunten

• Behendigheid
  • Extra accu
  • Geen snoer

Minpunten

• Kruimeldief ligt niet lekker in de hand
  • Klein opvangbakje

Slallon 20-12-2016

Super handig

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Deze draadloze stofzuiger is echt geweldig! Geen gedoe met snoeren, en super makkelijk aan te sturen. Er is een steun waar je je vinger onder kan zetten, waardoor hij super makkelijk vast te houden is. Er zit een uitneembare kruimeldief bij. Dus je hebt alles bij de hand. Enige nadeel is dat hij maar voor 20 a 30 minuten accu heeft. Dus je moet hem wel regelmatig opladen. Maar zelfs dat is heel makkelijk, en de oplader neemt niet veel plek in. Ik zou hem echt aanraden! Top stofzuiger!

Pluspunten

• Draadloos
  • Afneembare kruimeldief

Minpunten

• Accu duur

Claudia 20-12-2016

Meer dan prima voor erbij!

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Een hele fijne stofzuiger voor erbij, hij vervangt niet geheel mijn "grote" stofzuiger maar daar is die ook niet voor bedoeld. Ik gebruik hem voor op de slaapkamers zodat ik niet steeds hoef te sjouwen van boven naar beneden. Uiteraard heb ik hem in mijn hele huis geprobeerd, maar daar is het prima voor de tussendoor stofzuigbeurten, voor het echte werk pak ik toch mijn andere. Erg fijn dat er geen snoer aan zit een hij zo gepakt is.

Pluspunten

• Draadloos
  • Batterijduur

Minpunten

• Niet makkelijk in alle hoekjes

W. Smit 17-11-2016

Perfecte hulp in huis

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Goed begin, vanuit de doos binnen 5 minuten aan de slag met de handstick. Ik gebruik deze handstofzuiger naast de gewone stofzuiger. Geen gedoe met stofzuigerzakken en snoeren. Zuigkracht is goed en de handstick is erg handzaam. Met drie kinderen en een hond komt het apparaat een paar keer per dag tevoorschijn, alleen voor de grote beurt gebruik ik de gewone stofzuiger nog.

Pluspunten

• handzaam
  • snoerloos
  • moderne vormgeving

Minpunten

• komt niet overal even goed bij

Elke 16-11-2016

Handige wendbare stozuiger

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

De LG stofzuiger leek mij handig voor kleine stofzuigmomenten. Onze keuken grenst aan de woonkamer en vaak zie je viezigheidjes op de grond liggen. Deze stofzuiger haal je zo uit zijn standaard en kun je direct gebruiken. Geen snoer, geen zuigmond verwisselen, etc. Je zet hem ook net zo makkelijk weer terug in de houder.

De stofzuiger heeft een mooi design en staat dus absoluut niet lelijk in ons interieur.
Daarnaast kun je de kruimeldief zo uit het systeem halen en kun je deze gebruiken voor kleine oppervlakten.

De zuigkracht van de stofzuiger valt mij wel wat tegen. Hij heeft moeite met grotere stukken en bijvoorbeeld blaadjes van een plant kan hij, zodra je hem weer uit zet, weer ‘uitspugen’. Voor kleine kruimels en dergelijke is het een prima stofzuiger.
Hij is makkelijk in gebruik, je kunt de stofzuiger bijna plat op de grond gebruiken en kunt hierdoor ook goed onder de bank komen.

Kortom: De stofzuiger is handig in gebruik, is makkelijk op te bergen en komt op plekken waar je met een normale stofzuiger niet altijd bij kunt. Daarnaast is de kruimeldief, die je gemakkelijk uit het systeem klikt, ideaal als je even snel de bank wilt stofzuigen. Wat ik minder vind is het gewicht en de zuigkracht. Voor grote objecten moet je alsnog bukken om het op te pakken.
Ik zou deze stofzuiger aanraden aan vrienden en familie die klein behuisd zijn. Ideaal om even snel te pakken.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Wendbaar

Minpunten

• Minder zuigkracht
  • Gewicht

Henk Luiten 14-11-2016

Je pakt hem makkelijk om 'even' te stofzuigen

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Wat ik altijd heb met stofzuigen is dat het snoer in de weg zit of te kort is. Daarnaast is een stofzuiger groot en heeft echt een plek ergens nodig. Met de LG handystick viel het met op dat ik die toch makkelijk even pak en er handig mee kan stofzuigen. Je kunt makkelijk rechtop blijven staan. De zuiging is goed, wel wat minder dan een stofzuiger met snoer, maar voldoet prima. De batterij gaat lang mee, nog niet leeg gehad. Je kunt er een uur! mee zuigen. Mocht deze leeg zijn zit er nog een tweede batterij bij, deze zijn makkelijk te wisselen.
Je kunt makkelijk draaien, de zuigmond zwenkt makkelijk om en draait goed. Bij, langs, om poten van tafels en stoelen kun je daarom ook goed komen.

De kruimel dief die er ook inzit gebruik ik niet zoveel. Die heeft maar een klein zuigmondje, maar kan af toe wel handig zijn. De LG handystick zit verder degelijk in elkaar. Als je klaar bent ze je hem in een houder waar de stofzuiger makkelijk ingaat en ook blijft staan.

Pluspunten

• snoerloos
  • draait makkelijk
  • zit kruimeldief bij - 2 in 1 product

Minpunten

• traptreden zuigen is lastig
  • zuigt niet zo hard als een echt stofzuiger
  • zuigmond kan breder

Yonda 14-11-2016

Hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Het leek me heel fijn: een stofzuiger zonder snoer die weinig plek inneemt.
Voor mij maakt deze stofzuiger al zijn beloften waar. Hij is super wendbaar, waardoor je makkelijk overal bijkomt. De zuigkracht is ook erg goed. Zelfs hondenharen worden probleemloos van mijn koeienhuidkleed af gezogen. Dat doet mijn oude stofzuiger hem niet na!
Erg handig is de makkelijk los te klikken kruimelzuiger, met verschillende zuigmondjes.
De accu gaat als beloofd een uur mee. Er is een tweede accu bijgeleverd, dus in theorie kan je twee uur achter elkaar stofzuigen (ik moet er niet aan denken). Je kan de stofzuiger goed wegzetten in het oplaadstation, waarin ook de tweede accu tegelijk geladen kan worden.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Heel erg wendbaar
  • Licht prettig in de hand
  • Ziet er goed uit
  • Los te klikken kruimelzuiger

Minpunten

• Wat klein stofreservoir

Frank 26-10-2016

Stofzuigen waar ik maar wil

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

Met deze stofzuiger wordt het voor mij eindelijk iets minder irritant om te stofzuigen. Omdat ik nu niet telkens gehinderd wordt door een stroomkabel, ben ik nu steeds eerder geneigd om de stofzuiger er eens even bij te pakken en ga ik nu ook vaker het hele huis door, in een mum van tijd. Tot nu toe ben ik overigens nog niet met een lege accu komen te staan, aangezien er 2 meegeleverd worden, erg handig. Over de zuigkracht ben ik ook erg goed te spreken.
De combinatie tussen de draadloze steelstofzuiger en de kruimeldief helpt me om snel allerlei oppervlaktes schoon en netjes te krijgen. De stofzuiger gebruik ik verder erg graag in mijn muziekstudio. Na het stofzuigen ga ik mijn bureau en apparatuur nog eens even na met de kruimeldief en het opzetborsteltje, wat voor mij een ideale oplossing is! Wel vind ik dat het stofbakje nogal snel vol zit, al is dit ook weer simpel te legen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Combinatie tussen stofzuiger en kruimeldief
  • Mooi en stevig ontwerp
  • goede zuigkracht

Minpunten

• Stofbakje snel vol

Daan 19-10-2016

Slanke alleskunner

Geschreven voor: LG VS8405SCW zwart, grijs

In een klein huis is een grote stofzuiger niet ideaal. Je stoot altijd ergens tegenaan en kunt dat ding nergens kwijt. Daarom heb ik een steelstofzuiger aangeschaft, deze LG. Wat een verademing! Allereerst is hij lekker soepel en makkelijk in gebruik. De wendbaarheid scheelt enorm in kleine ruimtes. Het is makkelijk dat het zwaartepunt laag ligt. Verder kun je makkelijk de kleine stofzuiger uit de steel klikken, voor het kleine werk. Het nadeel van stofzuigers zonder snoer is vaak de korte batterijduur, maar deze LG kan langer stofzuigen dan ik wil. Hij heeft twee batterijen en in het laadstation laad je die op. Als de ene leeg is, na +/- 25 minuten, pak je de andere en kun je door. Veel langer dan je wilt stofzuigen dus.
Je moet wel de stofbak goed schoonhouden, ik heb geprobeerd klein grint op te zuigen en dat was geen succes..

Pluspunten

• lange stofzuigduur
  • makkelijke te hanteren
  • kleine stofzuiger in de steel

Minpunten

• grint in de stofbak is lastig te verwijderen