LG VS8405SCW

Bosch BBH22041
9,1 (6)

W. Smit 17-11-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte hulp in huis

Goed begin, vanuit de doos binnen 5 minuten aan de slag met de handstick. Ik gebruik deze handstofzuiger naast de gewone stofzuiger. Geen gedoe met stofzuigerzakken en snoeren. Zuigkracht is goed en de handstick is erg handzaam. Met drie kinderen en een hond komt het apparaat een paar keer per dag tevoorschijn, alleen voor de grote beurt gebruik ik de gewone stofzuiger nog.

Pluspunten

• handzaam
  • snoerloos
  • moderne vormgeving

Minpunten

• komt niet overal even goed bij

Elke 16-11-2016 Product paar weken in bezit

Handige wendbare stozuiger

De LG stofzuiger leek mij handig voor kleine stofzuigmomenten. Onze keuken grenst aan de woonkamer en vaak zie je viezigheidjes op de grond liggen. Deze stofzuiger haal je zo uit zijn standaard en kun je direct gebruiken. Geen snoer, geen zuigmond verwisselen, etc. Je zet hem ook net zo makkelijk weer terug in de houder.

De stofzuiger heeft een mooi design en staat dus absoluut niet lelijk in ons interieur.
Daarnaast kun je de kruimeldief zo uit het systeem halen en kun je deze gebruiken voor kleine oppervlakten.

De zuigkracht van de stofzuiger valt mij wel wat tegen. Hij heeft moeite met grotere stukken en bijvoorbeeld blaadjes van een plant kan hij, zodra je hem weer uit zet, weer ‘uitspugen’. Voor kleine kruimels en dergelijke is het een prima stofzuiger.
Hij is makkelijk in gebruik, je kunt de stofzuiger bijna plat op de grond gebruiken en kunt hierdoor ook goed onder de bank komen.

Kortom: De stofzuiger is handig in gebruik, is makkelijk op te bergen en komt op plekken waar je met een normale stofzuiger niet altijd bij kunt. Daarnaast is de kruimeldief, die je gemakkelijk uit het systeem klikt, ideaal als je even snel de bank wilt stofzuigen. Wat ik minder vind is het gewicht en de zuigkracht. Voor grote objecten moet je alsnog bukken om het op te pakken.
Ik zou deze stofzuiger aanraden aan vrienden en familie die klein behuisd zijn. Ideaal om even snel te pakken.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Wendbaar

Minpunten

• Minder zuigkracht
  • Gewicht

Henk Luiten 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Je pakt hem makkelijk om 'even' te stofzuigen

Wat ik altijd heb met stofzuigen is dat het snoer in de weg zit of te kort is. Daarnaast is een stofzuiger groot en heeft echt een plek ergens nodig. Met de LG handystick viel het met op dat ik die toch makkelijk even pak en er handig mee kan stofzuigen. Je kunt makkelijk rechtop blijven staan. De zuiging is goed, wel wat minder dan een stofzuiger met snoer, maar voldoet prima. De batterij gaat lang mee, nog niet leeg gehad. Je kunt er een uur! mee zuigen. Mocht deze leeg zijn zit er nog een tweede batterij bij, deze zijn makkelijk te wisselen.
Je kunt makkelijk draaien, de zuigmond zwenkt makkelijk om en draait goed. Bij, langs, om poten van tafels en stoelen kun je daarom ook goed komen.

De kruimel dief die er ook inzit gebruik ik niet zoveel. Die heeft maar een klein zuigmondje, maar kan af toe wel handig zijn. De LG handystick zit verder degelijk in elkaar. Als je klaar bent ze je hem in een houder waar de stofzuiger makkelijk ingaat en ook blijft staan.

Pluspunten

• snoerloos
  • draait makkelijk
  • zit kruimeldief bij - 2 in 1 product

Minpunten

• traptreden zuigen is lastig
  • zuigt niet zo hard als een echt stofzuiger
  • zuigmond kan breder

Yonda 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne stofzuiger

Het leek me heel fijn: een stofzuiger zonder snoer die weinig plek inneemt.
Voor mij maakt deze stofzuiger al zijn beloften waar. Hij is super wendbaar, waardoor je makkelijk overal bijkomt. De zuigkracht is ook erg goed. Zelfs hondenharen worden probleemloos van mijn koeienhuidkleed af gezogen. Dat doet mijn oude stofzuiger hem niet na!
Erg handig is de makkelijk los te klikken kruimelzuiger, met verschillende zuigmondjes.
De accu gaat als beloofd een uur mee. Er is een tweede accu bijgeleverd, dus in theorie kan je twee uur achter elkaar stofzuigen (ik moet er niet aan denken). Je kan de stofzuiger goed wegzetten in het oplaadstation, waarin ook de tweede accu tegelijk geladen kan worden.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Heel erg wendbaar
  • Licht prettig in de hand
  • Ziet er goed uit
  • Los te klikken kruimelzuiger

Minpunten

• Wat klein stofreservoir

Jan 27-10-2016 Product paar weken in bezit

Eindelijk snoerloos

Al tijden erger ik me aan het snoer van mijn stofzuiger, dus was het tijd om snoerloos te gaan. Toen ben ik voor deze stofzuiger gegaan. Het grootste voordeel is dan ook dat hij snoerloos is! Geen getrek meer en nooit is het snoer te kort. Je kunt er verrassend lang mee stofzuigen, ook door de tweede batterij, ruim genoeg voor mijn huis. Hij is makkelijk en licht in gebruik. Nadeel is dat ik hem wel een beetje luidruchtig vind, maar niet storend. Prettige stofzuiger.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Lange accuduur

Minpunten

• Beetje luidruchtig

Frank 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen waar ik maar wil

Met deze stofzuiger wordt het voor mij eindelijk iets minder irritant om te stofzuigen. Omdat ik nu niet telkens gehinderd wordt door een stroomkabel, ben ik nu steeds eerder geneigd om de stofzuiger er eens even bij te pakken en ga ik nu ook vaker het hele huis door, in een mum van tijd. Tot nu toe ben ik overigens nog niet met een lege accu komen te staan, aangezien er 2 meegeleverd worden, erg handig. Over de zuigkracht ben ik ook erg goed te spreken.
De combinatie tussen de draadloze steelstofzuiger en de kruimeldief helpt me om snel allerlei oppervlaktes schoon en netjes te krijgen. De stofzuiger gebruik ik verder erg graag in mijn muziekstudio. Na het stofzuigen ga ik mijn bureau en apparatuur nog eens even na met de kruimeldief en het opzetborsteltje, wat voor mij een ideale oplossing is! Wel vind ik dat het stofbakje nogal snel vol zit, al is dit ook weer simpel te legen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Combinatie tussen stofzuiger en kruimeldief
  • Mooi en stevig ontwerp
  • goede zuigkracht

Minpunten

• Stofbakje snel vol

Daan 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Slanke alleskunner

In een klein huis is een grote stofzuiger niet ideaal. Je stoot altijd ergens tegenaan en kunt dat ding nergens kwijt. Daarom heb ik een steelstofzuiger aangeschaft, deze LG. Wat een verademing! Allereerst is hij lekker soepel en makkelijk in gebruik. De wendbaarheid scheelt enorm in kleine ruimtes. Het is makkelijk dat het zwaartepunt laag ligt. Verder kun je makkelijk de kleine stofzuiger uit de steel klikken, voor het kleine werk. Het nadeel van stofzuigers zonder snoer is vaak de korte batterijduur, maar deze LG kan langer stofzuigen dan ik wil. Hij heeft twee batterijen en in het laadstation laad je die op. Als de ene leeg is, na +/- 25 minuten, pak je de andere en kun je door. Veel langer dan je wilt stofzuigen dus.
Je moet wel de stofbak goed schoonhouden, ik heb geprobeerd klein grint op te zuigen en dat was geen succes..

Pluspunten

• lange stofzuigduur
  • makkelijke te hanteren
  • kleine stofzuiger in de steel

Minpunten

• grint in de stofbak is lastig te verwijderen