Samsung VC07K51F0VP zwart, rood - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC07K51F0VP zwart, rood op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Xander 26-06-2017

Waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VC07K51F0VP zwart, rood

Dit is een stofzuiger die totaal niet zuigt en binnen korte tijd op verschillende plaatsen afbreekt. Daarbij is de garantie van Samsung ook zwaar waardeloos. Reactie van Samsung was dat we hem niet zouden gebruiken waar hij voor zou zijn. Kort om hij is niet gemaakt om te stofzuigen. Moet denk ik in de kast blijven staan. Eerder een Philips stofzuiger gehad heeft het altijd super gedaan.

Minpunten

• Zuigt slecht
  • Zeer snel verstopt filter
  • Gaat heel snel kapot
  • Geen zuigkracht

Miosotis 29-10-2016

Te duur voor de aanwezige minpunten

Geschreven voor: Samsung VC07K51F0VP zwart, rood

Het grootste pluspunt is de turboborstel dat dierenharen effectief verwijdert. Daarnaast is de stofzuiger niet zwaar en gaat gemakkelijk mee. Hij maakt relatief minder lawaai; mijn kat is niet meer bang. Het grootste minpunt is dat de parket- en tapijtborstel niet gecombineerd zijn. Daarnaast is de Hepa-filter niet sterk genoeg voor mensen met stofallergie. Bovendien is de tapijtborstel niet gemakkelijk in gebruik, het gaat moeilijk heen en weer, je krijgt snel pijn aan je arm door het proberen hem in beweging te krijgen, maar hij zuigt goed. Ook moet je buigen om de parketborstel plat op de vloer te kunnen houden, anders zuigt die niet alles. Met kleine meubelborstel meegeleverd, maar deze heeft geen haren tot op de zijkant (de haren zijn alleen in het midden), dus de randen van de meubel worden niet goed gezogen. Geen van de borstels geeft een zij-zuigfunctie. Ik ben dus niet erg tevreden, omdat ik meer verwachte voor zo n prijs. Ik probeer nu alleen op de goede kanten te focussen, hij doet wat hij moet doen, ondanks de genoemde minpunten.

Pluspunten

• Niet zo zwaar
  • Goede turboborstel

Minpunten

• Geen combiborstel voor parket en tapijt
  • Tapijtborstel niet makkelijk in gebruik

Ex Consument 17-10-2019

Slappe constructie en reinigingsmogelijkheden

Geschreven voor: Samsung VC07K51F0VP zwart, rood

Veel te duur apparaat voor functies. Slechte constructie en dieptereiniging, bereik van filter, niet logisch.
Zuigbuis en filter reservoir hebben een slechte connectie waardoor zuigkracht verloren gaat

Steph14 30-04-2019

Slap!!

Geschreven voor: Samsung VC07K51F0VP zwart, rood

Ik heb een ouder model op mijn werk, die is super goed! Dit model aan laten praten door de verkoper van mediamarkt. Onwijs slap apparaat. Totaal geen kracht! Ik ben ermee terug geweest en bij samsung fabrikant zeggen ze dat hij het goed doet. Dus kan er werkelijk niks mee. Ik weet hoe ik hem kan schoonmaken of hoe hij het hoort te doen maar deze doet niet wat hij hoort te doen. Erg jammer!

Max26 13-03-2019

Zeer matig

Gisteren gekocht , machine is goed wellicht ,
maar de grote zuigmond voor tapijt is ZWAAR KNUDDE , naar VOREN schuiven
betekent in het tapijt happen en zeer zwaar duwen , kost je vloerbedekking ! ! ! ! !

Suzanne k 15-02-2019

Super krachtig

Geschreven voor: Samsung VC07K51F0VP zwart, rood

Gister mijn nieuwe stofzuiger ontvangen en meteen aan de slag. Super fijn dat het snoer net wat langer is (7m) en alle verschillende opzetstukken. Het is meer dan stofzuigen, zo grondig zuigt hij zelfs tussen de naden van mijn parket en in alle hoekjes. Makkelijk in gebruik, geen uitleg nodig.

Leon94 05-02-2019

Enorm goede stofzuiger voor een mooie prijs!

Geschreven voor: Samsung VC07K51F0VP zwart, rood

Deze stofzuiger heeft een enorm lang snoer, wat ik heel fijn vind. Ook is de zuigkracht sterk, en ook regelbaar. De stofzuiger is niet zwaar en is hierdoor handig te tillen. Alle opzetstukken welke meegeleverd worden zijn enorm fijn. Ik ben zeer tevreden en raad deze stozuiger dan ook aan bij iedereen/