Samsung VC07K51F0VP zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC07K51F0VP zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Xander 26-06-2017

Waardeloze stofzuiger

Dit is een stofzuiger die totaal niet zuigt en binnen korte tijd op verschillende plaatsen afbreekt. Daarbij is de garantie van Samsung ook zwaar waardeloos. Reactie van Samsung was dat we hem niet zouden gebruiken waar hij voor zou zijn. Kort om hij is niet gemaakt om te stofzuigen. Moet denk ik in de kast blijven staan. Eerder een Philips stofzuiger gehad heeft het altijd super gedaan.

Minpunten

• Zuigt slecht
  • Zeer snel verstopt filter
  • Gaat heel snel kapot
  • Geen zuigkracht

Miosotis 29-10-2016

Te duur voor de aanwezige minpunten

Het grootste pluspunt is de turboborstel dat dierenharen effectief verwijdert. Daarnaast is de stofzuiger niet zwaar en gaat gemakkelijk mee. Hij maakt relatief minder lawaai; mijn kat is niet meer bang. Het grootste minpunt is dat de parket- en tapijtborstel niet gecombineerd zijn. Daarnaast is de Hepa-filter niet sterk genoeg voor mensen met stofallergie. Bovendien is de tapijtborstel niet gemakkelijk in gebruik, het gaat moeilijk heen en weer, je krijgt snel pijn aan je arm door het proberen hem in beweging te krijgen, maar hij zuigt goed. Ook moet je buigen om de parketborstel plat op de vloer te kunnen houden, anders zuigt die niet alles. Met kleine meubelborstel meegeleverd, maar deze heeft geen haren tot op de zijkant (de haren zijn alleen in het midden), dus de randen van de meubel worden niet goed gezogen. Geen van de borstels geeft een zij-zuigfunctie. Ik ben dus niet erg tevreden, omdat ik meer verwachte voor zo n prijs. Ik probeer nu alleen op de goede kanten te focussen, hij doet wat hij moet doen, ondanks de genoemde minpunten.

Pluspunten

• Niet zo zwaar
  • Goede turboborstel

Minpunten

• Geen combiborstel voor parket en tapijt
  • Tapijtborstel niet makkelijk in gebruik